Stránka 13 z 15

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 31. 05. 2019, 17:56
od Roiman4
m@rtin píše:
Roiman4 píše:
K EK, kromě pátku kdy to lítá plný, tak LF je fakt mizerný. Takže se možná nedivím k omezení.

V dubnu byla vytizenost linek do Dubaje 83%. Za kveten zatim cisla samozrejme jeste nejsou k dispozici.


To byl Duben. Já mluvím o Květnu už.

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 01. 06. 2019, 02:42
od j.ree
Fabo píše:
HighFlyer píše:
gaba02 píše:LOT otevírá další linku z Budapeště, tentokrát 2x denně do Prahy od 1. září. Uvadí to letový řád na planes.cz

Nevim, jestli uz se to tady neprobiralo - vypada to, ze si to LOT zase rozmyslel. Nevidim v systemech zadne prime lety mezi BUD a PRG ani po 1. zari ani po 1. rijnu ani 1. listopadu. Uprimne receno, moc jsem tento krok LOTu nechapal. Nevim, co chtel nabidnout v konkurenci s FR a OK (tedy brutal low-costem a byvalym narodnim dopravcem nabizejicim naznak sitoveho spojeni za PRG).


Navaznost na sit v BUD? Vypada to, ze si tam chtej vybudovat dalsi mensi hub


Ano, to je duvod: https://www.pasazer.com/news/41456/buda ... kecia.html

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 02. 06. 2019, 09:06
od s543
Nemec píše:
s543 píše:
Roiman4 píše:Spis tím nikdo nelita...


Čistou náhodou jsem ve středu v OK711 - OK-TVX seděl a bylo nás tam jestli hodně 50% letadla......

155 tam a 105 zpátky, ale zrušit tyhle dvě fakt nepochopím, poslední roky to létalo vždy plné a ceny nejsou teda vůbec nízké....


Díky.... tedy 55% - Ono se to dá těžko přesně odhadnout z pozice normálního cestujícího..... moc jsem neprohádal. :D

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 02. 06. 2019, 23:28
od HighFlyer

Tak to je dobre, ze šuκá :angel: Ale vybudovat hub, at uz v BUD nebo kdekoli jinde, neni otazka dvou tri IATA sezon. Ani dvou tri bazovanych letadel.

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 04. 06. 2019, 13:01
od m@rtin
Letiště Praha stáhlo informaci v novinkách v letovém řádu o Sichuan Airlines do Shenzhenu. Vypadá to, že z toho asi nic nebude.

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 05. 06. 2019, 19:56
od ogan
m@rtin píše:Letiště Praha stáhlo informaci v novinkách v letovém řádu o Sichuan Airlines do Shenzhenu. Vypadá to, že z toho asi nic nebude.


Těžko říct co za tím je, každopádně zatím nikde žádná informace neproběhla. Ale pamatuji si, že když před lety otevírali Chengdu, tak to taky bylo několikrát posunuto, pak proběhly asi dva lety a zase se několik měsíců nic nedělo. Tak možná je to nějaká specialita Sichuan airlines...?

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 06. 06. 2019, 08:54
od pepa007
chci se zeptat ty "čínský" linky, to lítá plný? jestli se nepletu, tak je to asi 5 linek, všechny A330, lítá to denně (?),... to sem vážně přiletí 1000 čínských turistů denně?

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 06. 06. 2019, 10:24
od Airbus380
Aktuálně to je 3,5 linky. 3x týdně Hainan do Pekingu, 2x Sečuán do Chengdu, 2x China Eastern do Šanghaje direct a 2x přes Xi'an. Já se právě spíš naopak divím, že nelítají denně a do víc míst :D Jednak to samozřejmě všechno nejsou turisti a jednak bych se těm počtům vůbec nedivil. Čína je velká a má hodně lidí a Praha je turisticky oblíbené místo.

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 07. 06. 2019, 08:48
od bureaucrat
pepa007 píše:to sem vážně přiletí 1000 čínských turistů denně?

Loni podle údajů Staťáku navštívilo ČR 619 000 čínských turistů, to je denně téměř 1700.
Jistě, část z nich letí s přestupem, někteří přijedou autobusy v rámci kratšího výletu z DE, AT...
Ale i tak, ty linky zjevně potenciál mají.

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 09. 06. 2019, 13:13
od ogan
Tak ten Šenčen se odkládá na neurčito, prý kvůli nějakým problémům v Šenčenu. A v dohledné době asi můžeme zapomenout i na Chicago. Jsem zvědavý jestli se dotáhne aspoň ten Bangkok, ale moc tomu taky nevěřím

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 09. 06. 2019, 19:43
od bilbo
Paul1 píše:
bilbo píše:
zdenda píše:Travela ovšem ČSA od počátku systematicky likviduje...

Travele nejde o žádnou likvidaci ale o zisk, co je ztrátový nebo málo ziskový ruší, tak jako to dělá každej podnik


Ty budeš hodně naivní :) Jen pro srovnání provozní zisky za roky 2016 a 2017:

ČSA 285 mil. Kč a 595 mil. Kč
QS 71 mil. Kč a 20 mil. Kč

Už jsem tu jednou psal, že QS koupili ČSA především kvůli převzetí zavedených pravidelných linek a pak konec. Chartery jsou ztrátové. Až se vrátí MAXy, tak časem QS s pompou ohlásí nové linky do OPO A LIS. Pro ČSA by byla důstonější likvidace v podání "neumětelství" Tvrdíka než vyčůraností QS...

Nevím kde ty svoje čísla bereš, ale českej TVS v roce 2017 prodělal 500 mio a samozřejmě, že ČSA bylo ve zisku, když nemá žádný investice, narozdíl od TVS

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 09. 06. 2019, 21:16
od flyingblue
ogan píše:Tak ten Šenčen se odkládá na neurčito, prý kvůli nějakým problémům v Šenčenu. A v dohledné době asi můžeme zapomenout i na Chicago. Jsem zvědavý jestli se dotáhne aspoň ten Bangkok, ale moc tomu taky nevěřím


Az bude mit konglomerat Air Asia nejaka dalsi letadla, tak mozna ...

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 09. 06. 2019, 21:39
od pettte
flyingblue píše:
ogan píše:Tak ten Šenčen se odkládá na neurčito, prý kvůli nějakým problémům v Šenčenu. A v dohledné době asi můžeme zapomenout i na Chicago. Jsem zvědavý jestli se dotáhne aspoň ten Bangkok, ale moc tomu taky nevěřím


Az bude mit konglomerat Air Asia nejaka dalsi letadla, tak mozna ...


Taky mne to zajímalo, tak jsem hledal kde to šlo. Nikde jsem nenašel, kdy by AirAsia měly dostat nějaké nové A330. Navíc do začítku, kdy měli začít lítat to je už jen 4,5 měsíce, a doposud nebyl zahájen prodej letenek, takže jsem už tomu přestal věřit a koupil na vánoce jinde.
navíc i kdyby byl znám termín dodání, tak jak jsem u několika aerolinek vysledoval třeba nasazení A350, tak i avízované nasazení bylo vždy o několik týdnů opožděno....
Ono asi spouštět dálkovku nejde kvůli prodeji letenek z měsíce na měsíc. U dálkovek běžně lidé plánují i 6 měsíců dopředu, takže reálně jim u mnoha lidí vánoce 2019 už podle mne utíkají.....

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 09. 06. 2019, 21:45
od Airbus380
AirAsia opravdu žádné A330 dostat nemá. V případě Prahy je celou dobu řeč o Thai AirAsia X, která má dostat dvě A330-900, klasická AirAsia X má pak objednáno rovnou stovku A330-900 s tím, že do provozu by snad měly být zařazovány ve třetím až čtvrtém čtvrtletí 2019, ale kdo ví, dodávky se zpozdily.
Takže souhlasím, že jen těžko to začne létat ještě letos, pokud vůbec.

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2019

Napsal: 09. 06. 2019, 21:46
od flyingblue
pettte píše:
flyingblue píše:
ogan píše:Tak ten Šenčen se odkládá na neurčito, prý kvůli nějakým problémům v Šenčenu. A v dohledné době asi můžeme zapomenout i na Chicago. Jsem zvědavý jestli se dotáhne aspoň ten Bangkok, ale moc tomu taky nevěřím


Az bude mit konglomerat Air Asia nejaka dalsi letadla, tak mozna ...


Taky mne to zajímalo, tak jsem hledal kde to šlo. Nikde jsem nenašel, kdy by AirAsia měly dostat nějaké nové A330. Navíc do začítku, kdy měli začít lítat to je už jen 4,5 měsíce, a doposud nebyl zahájen prodej letenek, takže jsem už tomu přestal věřit a koupil na vánoce jinde.
navíc i kdyby byl znám termín dodání, tak jak jsem u několika aerolinek vysledoval třeba nasazení A350, tak i avízované nasazení bylo vždy o několik týdnů opožděno....
Ono asi spouštět dálkovku nejde kvůli prodeji letenek z měsíce na měsíc. U dálkovek běžně lidé plánují i 6 měsíců dopředu, takže reálně jim u mnoha lidí vánoce 2019 už podle mne utíkají.....


Jak bych to jenom rekl ... To, ze neco ohlasi Babis, neznamena, ze se to stane. Stejne tak Bamboo a jejich linka do Vietnamu v dobe, kdy nemaj zadny dalkovy letadlo.