Slusny fuck-up bagazniku Menzies
Re: Slusny fuck-up bagazniku Menzies
Když to tak čtu, nedokážu se ubránit úsměvu. Hádejte proč...
To by bylo nepřeložených kufrů, kdyby byl z PRG ten slavný přestupní hub, jak se o něm mluvilo
To by bylo nepřeložených kufrů, kdyby byl z PRG ten slavný přestupní hub, jak se o něm mluvilo
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Slusny fuck-up bagazniku Menzies
marthym píše:Když to tak čtu, nedokážu se ubránit úsměvu. Hádejte proč...
To by bylo nepřeložených kufrů, kdyby byl z PRG ten slavný přestupní hub, jak se o něm mluvilo
Otazka je, zda by ty prestupni lety handlovaly Menzies
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Slusny fuck-up bagazniku Menzies
Petr31 píše:Smurfx píše:Včera večer , Czech Airlines Handling - večerní let z Milána - na kufry se čekalo hodinu od přistavení letadla na stojánku. U Letu z Lisabonu víc než půl hodiny. Vedle Travel Service s Madeiry (Menzies) čekali taky desítky minut. Co se dělo? Nejsou lidi, nebo technické problémy?
Už se to tady "řeší" delší dobu:
1. Manažeři Menzies nechtějí pochopit, že ani bagážníci nebudou dělat zadarmo, nicméně nikdo z nás tady neví, zda současné poplatky za handling jim umožňují najmout lepší zaměstnance a v dostatečném počtu.
2. Zároveň někdo zmínil, že technické řešení zázemí terminálu T2 neumožňuje pohyb bagáže urychlit a tedy nastává ve špičce problémů změna je v nedohlednu.
3. No a "díky" Schengenu nemusíme na pasovku, kde vždycky nějaké zdržení nastalo, tudíž jsme u pásů moc brzo a všichni dnes pospíchají a jsou nervózní...
4. A hlavně, cestující chtějí lítat nejlíp zadarmo a protože je všeobecný tlak na minimalizování nákladů a všelijakou optimalizaci a outsourcing, tady je prostě výsledek.
Těžko říct, do čísel nevidím, zda by pomohlo zvýšit cenu za handling (která by se samozřejmě promítla do ceny letenky), aby Menzies začal myslet a nabídl lepší podmínky zaměstnancům. Co ale pamatuju z minula, tak odrbávání vlastních zaměstnanců je přímo jejich firemní filozofie. Nicméně nevím, zda je na LKPR jiný handling, který by byl schopen Menzies okamžitě nahradit, neboť smlouvy se uzavírají na delší dobu. Někdy je potřeba vidět i les, nejen nejbližší stromy.
No já jsem psal primárně o Czech Airlines Handling. Tam je tedy stejná tristní situace a prostě si máme na hodinové čekání na kufry zvyknout?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 340
- Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
- Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400 - Pohlaví: muž
- Bydliště: ZLN/PRG
- Stav: Offline
Re: Slusny fuck-up bagazniku Menzies
flyingblue píše:marthym píše:Když to tak čtu, nedokážu se ubránit úsměvu. Hádejte proč...
To by bylo nepřeložených kufrů, kdyby byl z PRG ten slavný přestupní hub, jak se o něm mluvilo
Otazka je, zda by ty prestupni lety handlovaly Menzies
V LHR to maji na starost a denne to nestihne pres 3 tisice kufru pry...
jak psal Petr31
-ceske vedeni se nejak snazi prosazovat veci, ale je velky odpor k tomu a navic vse trva strasne dlouho. I to obleceni ( za lepsi material) trva uz pres pul roku a porad zadna odpoved.
-T2 jsem zminil ja, az se nekdy zase dostanu tam, klidne bych vyfotil a ukazal, jak to vypada, kdyz to vse ridi jeden maly nakladaci pas
-ceny handlingu nikdo nezvedne, protoze PRG je jedna z nejlevnejsich na poplatky a hlavne na to palivo...
-nekdo psal o 70. Jedine mezi Jihem a Severem. Dovolena je 30 jen a na letisti meri Ostraha letiste s lepsimi radary nez dopravaci
Re: Slusny fuck-up bagazniku Menzies
Pred časom som videl inzerát, kde ponúkali brigádnikom 150h, nechám každému na zváženie, či je to veľa alebo málo. Na T2 je aj tak nedostatočná kapacita toaliet, takže aspoň človeku nevadí, že kufre meškajú keď stojí vo fronte na záchod. Pokiaľ sa oba handlingi rozhodnú ísť po cene namiesto kvality, tak s tým cestujúci veľa neurobia viď podobný prístup TVS
Re: Slusny fuck-up bagazniku Menzies
jencik píše:Pred časom som videl inzerát, kde ponúkali brigádnikom 150h, nechám každému na zváženie, či je to veľa alebo málo. Na T2 je aj tak nedostatočná kapacita toaliet, takže aspoň človeku nevadí, že kufre meškajú keď stojí vo fronte na záchod. Pokiaľ sa oba handlingi rozhodnú ísť po cene namiesto kvality, tak s tým cestujúci veľa neurobia viď podobný prístup TVS
SWISSPORT, taky slušnej oddíl
https://zpravy.idnes.cz/letiste-manches ... nicni_evam
Re: Slusny fuck-up bagazniku Menzies
Tak v Španielsku sa bežne počas ferii povaľujú kufre na aprone, neprevapilo by ma, ak by to tak bolo pár dní. Také Rusko je oproti tomu ešte väčší extrém, tak už to tak neprežívam.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 262
- Registrován: 19. 01. 2011, 18:10
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKAA
- Stav: Offline
Re: Slusny fuck-up bagazniku Menzies
yellow píše:No jo, vlastně jenom chceme moc za svoje peníze. Ještě si budeme vyskakovat A když si jooo chceme postěžovat, tak ať jdeme do pr*ele, teda pardon napíšeme si někam do Indie
Vše je v pořádku a Menz(i)es je patrně přímo oběť systému nás nenažraných cesťáků
a hned mám lepší den
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 08. 02. 2011, 13:54
- Oblíbené typy letadel: B-52
F/A 18
F-4 - Stav: Offline
Re: Slusny fuck-up bagazniku Menzies
Menzies v akci. Ale nechápu lidi, když nevykládají, špatné a když handlují, aby tragédie odletěla včas (kdo jiný by do Burgasu letěl), tak mají cestující taky připomínky. Měli by být rádi, že doletěli živí a zdraví, nikdo neprovedl po přistání výstup evakuací, letadlo nepřejelo ranvej a na kufr nemuseli čekat 5 hodin.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 262
- Registrován: 19. 01. 2011, 18:10
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKAA
- Stav: Offline
Re: Slusny fuck-up bagazniku Menzies
mandrinka píše:Menzies v akci. Ale nechápu lidi, když nevykládají, špatné a když handlují, aby tragédie odletěla včas (kdo jiný by do Burgasu letěl), tak mají cestující taky připomínky. Měli by být rádi, že doletěli živí a zdraví, nikdo neprovedl po přistání výstup evakuací, letadlo nepřejelo ranvej a na kufr nemuseli čekat 5 hodin.
Lidé jsou rádi, bezpečně dorazit do cíle je ale snad standard, vždyť ty anomálie, které tu uvádíš jsou vzhledem k počtu letů opravdu vzácné a snad i pochopitelné.
Ale to, aby se ke kufrům chovali takto? Aby se vymlouvali na kapacitu třídírny, když nemají žádné personální rezervy na sebemenší nepravidelnost? A ty nejen u charterovek přirozeně vznikají. A to skutečně nejen u Travely.
Když ještě TVS obsluhoval letištní handling, od okamžiku zastavení na bloku běžel čas na dodání kufrů, a řešila se doba vykládky do vozíků, řešila se doba dodání do třídírny a kdykoliv se to nedodrželo, nejen že byly postihy, ale lidem z RAC a RAS to bylo i osobně líto ... Bohužel, tyto časy už se asi nevrátí, protože dneska místo kritiky zodpovědných a hledání cest ke zlepšení jen obhajujeme ty, kteří ten systém ničí.
Ale ať jen nekritizuji, Menzies ví, že jim opravdu teče do bot a nabízí lidem, kteří k nim z HRG ČSA přejdou velmi nadstandardní mzdu. Snad se to projeví v systému celkově.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Slusny fuck-up bagazniku Menzies
JiS_Progressus píše:Ale ať jen nekritizuji, Menzies ví, že jim opravdu teče do bot a nabízí lidem, kteří k nim z HRG ČSA přejdou velmi nadstandardní mzdu. Snad se to projeví v systému celkově.
Uprimne, pokud je vada v systemu, tak par nadstandardne odmenenych lidi veci nezmeni.
Naposledy upravil(a) flyingblue dne 25. 09. 2018, 17:07, celkem upraveno 1 x.
Re: Slusny fuck-up bagazniku Menzies
JiS_Progressus píše:Když ještě TVS obsluhoval letištní handling, od okamžiku zastavení na bloku běžel čas na dodání kufrů, a řešila se doba vykládky do vozíků, řešila se doba dodání do třídírny a kdykoliv se to nedodrželo, nejen že byly postihy, ale lidem z RAC a RAS to bylo i osobně líto ... Bohužel, tyto časy už se asi nevrátí, protože dneska místo kritiky zodpovědných a hledání cest ke zlepšení jen obhajujeme ty, kteří ten systém ničí.
ono těch letů taky nebylo tolik, ale je pravda, že handling LP to docela hezky zvládal, nicméně v okamžiku, kdy se z letového řádu TVS vlivem nepravidelností stal jen shluk náhodných čísel, šla kvalita též dolu. Když TVS přebral Menzies, fungoval u MAG do té doby systém plánování služeb, který byl 100% navázaný na letový řád, aby byli zaměstnanci v provozu využiti co nejefektivněji, a s nepravidelnostmi se nepočítalo a když občas byly, tak se to nějak operativně vykrývalo. A trvalo asi 2 roky, než vedení firmy zjistilo, že TVS se takto plánovat nedá a holt se budou muset smířit s tím, že nastanou okamžiky, kdy bude všichni u letadel a pak nebudou 2 hodiny nic dělat. Nicméně se s tím stále vedení nechce smířit a tak prostě ta technika a lidi na to, aby obsloužili moment, když se celá flotila TVS slétne najednou na LKPR či je nějaká větši nepravidelnost, není dostupná.
Za těch 10 let, co jsem na LKPR, se mi nejvíce líbil LH/OS/LX team u ČSA. Odbavení těchto linek bylo jako "koncert", všechno krásně šlapalo, Po tom, co se ale ČSA Handling začal inspirovat u Menzies, šla podle mě ta kvalita dolů též...
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 150
- Registrován: 19. 01. 2009, 11:04
- Oblíbené typy letadel: E190, A340, IL-96
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Slusny fuck-up bagazniku Menzies
Aktualni poznatek k tematu... pred chvili jsem priletel KL1359 z AMS, kufr za dve minuty po prichodu k pasu 24, Czech Airlines Handling... zbytek pasu, kde handluje Menzies, vypada jako cekani na Godota, cekajicich lidi docela dost... co jsem zaregistroval, CDG, AMS, LPA - vsechno minimalne pul hodiny od stojanky, nektere vice...
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 79
- Registrován: 23. 09. 2011, 18:36
- Oblíbené typy letadel: ATR72, B753
- Stav: Offline
Re: Slusny fuck-up bagazniku Menzies
vcera LPA po zpozdenem letu cca 80 minut od stojanky...