Nové linky, změny v provozu, apod. 2020
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Nové linky, změny v provozu, apod. 2020
Nevíte někdo, jak to vypadá s linkou UA do EWR na příští rok? Když zkusím bukovat letenku na začátek června, tak mi to vyhazuje jen lety s přestupem.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2020
Linka má být v provozu od 5. června a je také možné ji v rezervačním systému již koupit.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2020
m@rtin píše:Linka má být v provozu od 5. června a je také možné ji v rezervačním systému již koupit.
Mea culpa, dával jsem tam první dny června. To mě nenapadlo, že to bude až od 5.6.
Zajímavé, že Matrix nabízí spojení i na období za více než např.330 dní ode dneška, což se nedá koupit ani na webu United ani např.na Expedii za relativně směšné ceny (878 USD HNL-PRG s jedním přestupem). Ptal jsem se na to Prodejce, zda je to reálné nebo error Matrixu, ale ještě mi neodepsal. Spíš to asi bude error, protože nejnižší bukovací třídy se v inboundu na webu United toto spojení ještě nenabízejí, je tam zatím v prodeji jen flexible za cca 36000 CZK za 1/2 RT.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2020
Nevíte někdo, jak to vypadá s obsazeností Air Canada Rouge do Toronta? Oproti loňskému roku seškrtali počet spojení z 6 na 5 a na příští rok v rezervačním systému přímé lety (zatím) vůbec nejsou, přestože Budapešť již ano.
Co Air Asia a Bangkok? 26. říjen 2019 se zdá být v červenci již fikcí.
Co Šenčen se Sichuan Airlines? Odpískali to úplně nebo jen "oficiálně" odložili?
Jinak se proslýchá o AA do Chicaga 5x týdně a o Emirates podle páté svobody do Chicaga nebo Bostonu.
Lze očekávat na základě uvolněných slotů pro Hainan na letišti Pekingu Capital rozšíření počtu letů do Prahy?
A co Kataři? Zůstanou u ranní frekvence s A320 i pro příští rok?
Nechme se každopádně překvapit, třeba bude vše nebo taky vůbec nic.
Co Air Asia a Bangkok? 26. říjen 2019 se zdá být v červenci již fikcí.
Co Šenčen se Sichuan Airlines? Odpískali to úplně nebo jen "oficiálně" odložili?
Jinak se proslýchá o AA do Chicaga 5x týdně a o Emirates podle páté svobody do Chicaga nebo Bostonu.
Lze očekávat na základě uvolněných slotů pro Hainan na letišti Pekingu Capital rozšíření počtu letů do Prahy?
A co Kataři? Zůstanou u ranní frekvence s A320 i pro příští rok?
Nechme se každopádně překvapit, třeba bude vše nebo taky vůbec nic.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2020
Lama dotaz - má někde Emirates interlining s United?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2020
Yirina píše:Nemá.
Škoda. Takže šance na PRG-ORD-HNL na jedné letence je nulová.
A co s Hawaiian? Ptám se kvůli případnému BOS
Díky!
-
- Autorka Nejlepšího trip reportu 2013, vítězka kategorie Po přistání... 2013
- Příspěvky: 740
- Registrován: 02. 09. 2003, 22:47
- Oblíbené typy letadel: Tu154, Il62
- Pohlaví: žena
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2020
Hawaiian ano, ale jen na return tarify, one-way nelze.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2020
Yirina píše:Hawaiian ano, ale jen na return tarify, one-way nelze.
Dobrá zpráva, díky! Tak teď jen aby to do toho Bostonu začalo skutečně létat.
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2020
m@rtin píše:Nevíte někdo, jak to vypadá s obsazeností Air Canada Rouge do Toronta? Oproti loňskému roku seškrtali počet spojení z 6 na 5 a na příští rok v rezervačním systému přímé lety (zatím) vůbec nejsou, přestože Budapešť již ano.
Co Air Asia a Bangkok? 26. říjen 2019 se zdá být v červenci již fikcí.
Co Šenčen se Sichuan Airlines? Odpískali to úplně nebo jen "oficiálně" odložili?
Jinak se proslýchá o AA do Chicaga 5x týdně a o Emirates podle páté svobody do Chicaga nebo Bostonu.
Lze očekávat na základě uvolněných slotů pro Hainan na letišti Pekingu Capital rozšíření počtu letů do Prahy?
A co Kataři? Zůstanou u ranní frekvence s A320 i pro příští rok?
Nechme se každopádně překvapit, třeba bude vše nebo taky vůbec nic.
Tyhle ničím nepodložené spekulace tady na fóru rozšiřuješ poze ty.. má to informační hodnotu smělého interního plánu rozvoje dálkovek ČSA z roku 2007
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 20. 09. 2018, 22:08
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2020
m@rtin píše:Nevíte někdo, jak to vypadá s obsazeností Air Canada Rouge do Toronta? Oproti loňskému roku seškrtali počet spojení z 6 na 5 a na příští rok v rezervačním systému přímé lety (zatím) vůbec nejsou, přestože Budapešť již ano.
Co Air Asia a Bangkok? 26. říjen 2019 se zdá být v červenci již fikcí.
Co Šenčen se Sichuan Airlines? Odpískali to úplně nebo jen "oficiálně" odložili?
Jinak se proslýchá o AA do Chicaga 5x týdně a o Emirates podle páté svobody do Chicaga nebo Bostonu.
Lze očekávat na základě uvolněných slotů pro Hainan na letišti Pekingu Capital rozšíření počtu letů do Prahy?
A co Kataři? Zůstanou u ranní frekvence s A320 i pro příští rok?
Nechme se každopádně překvapit, třeba bude vše nebo taky vůbec nic.
Dobrý den Martine,
Váš neutuchající zájem o provoz v PRG je obdivuhodný. Škoda, že jste byl vlastní vinou “odejit” od LP. Proto na jednu stranu chápu to házení klacků pod nohy LP z Vaší současné pozice u DP.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2020
marcela.kr píše:m@rtin píše:Nevíte někdo, jak to vypadá s obsazeností Air Canada Rouge do Toronta? Oproti loňskému roku seškrtali počet spojení z 6 na 5 a na příští rok v rezervačním systému přímé lety (zatím) vůbec nejsou, přestože Budapešť již ano.
Co Air Asia a Bangkok? 26. říjen 2019 se zdá být v červenci již fikcí.
Co Šenčen se Sichuan Airlines? Odpískali to úplně nebo jen "oficiálně" odložili?
Jinak se proslýchá o AA do Chicaga 5x týdně a o Emirates podle páté svobody do Chicaga nebo Bostonu.
Lze očekávat na základě uvolněných slotů pro Hainan na letišti Pekingu Capital rozšíření počtu letů do Prahy?
A co Kataři? Zůstanou u ranní frekvence s A320 i pro příští rok?
Nechme se každopádně překvapit, třeba bude vše nebo taky vůbec nic.
Dobrý den Martine,
Váš neutuchající zájem o provoz v PRG je obdivuhodný. Škoda, že jste byl vlastní vinou “odejit” od LP. Proto na jednu stranu chápu to házení klacků pod nohy LP z Vaší současné pozice u DP.
Dobry den Marcelo, z LP jsem odejit nebyl a na DP nepracuji. Zrejme si me s nekym pletete. Nicmene nevim v cem je obecna diskuse nad dalkovami v PRG hazenim klacku pod nohy?
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2020
m@rtin píše:marcela.kr píše:m@rtin píše:Nevíte někdo, jak to vypadá s obsazeností Air Canada Rouge do Toronta? Oproti loňskému roku seškrtali počet spojení z 6 na 5 a na příští rok v rezervačním systému přímé lety (zatím) vůbec nejsou, přestože Budapešť již ano.
Co Air Asia a Bangkok? 26. říjen 2019 se zdá být v červenci již fikcí.
Co Šenčen se Sichuan Airlines? Odpískali to úplně nebo jen "oficiálně" odložili?
Jinak se proslýchá o AA do Chicaga 5x týdně a o Emirates podle páté svobody do Chicaga nebo Bostonu.
Lze očekávat na základě uvolněných slotů pro Hainan na letišti Pekingu Capital rozšíření počtu letů do Prahy?
A co Kataři? Zůstanou u ranní frekvence s A320 i pro příští rok?
Nechme se každopádně překvapit, třeba bude vše nebo taky vůbec nic.
Dobrý den Martine,
Váš neutuchající zájem o provoz v PRG je obdivuhodný. Škoda, že jste byl vlastní vinou “odejit” od LP. Proto na jednu stranu chápu to házení klacků pod nohy LP z Vaší současné pozice u DP.
Dobry den Marcelo, z LP jsem odejit nebyl a na DP nepracuji. Zrejme si me s nekym pletete. Nicmene nevim v cem je obecna diskuse nad dalkovami v PRG hazenim klacku pod nohy?
Marcela.kr, nová registrace, první příspěvek. Názor si asi každý udělá sám.
Fakticky se chci vyjádřit k Air Asia do Bkk. Zrovna dnes vyšel článek na zdopravy.cz, kde narozdíl od pána "který nekecá ale maká" se vyjadřuje zakladatel a šéf Air Asia, který dle článku říká, cituji:
„Můj tým jednal v Maďarsku a v České republice a dokážu si představit, že tam bude letadlo A330neo létat,“ řekl Fernandes.
a dále:
"Podle Fernandese by měl být návrat značky do Evropy povedenější než na první pokus.".
Pokud se lze spolehnout na přesnost překladu, tak vyjádření " dovedu si představit" je na hony vzdáleno již učiněnému rozhodnutí, že se od 26.10.2019 začne létat. Takže názor "Martina" se zdá pravdivější, než nověregistrované Marcely.
Byť nejsem specialista na plánování nových leteckých spojení, tak jsem přesvědčen, že když se ani 3,5 měsíce před spuštěním linky nejen nepropaguje tato linka ale ani se neprodávají letenky, a zvlášť když pan Fernandes prohlásil, že návrat do Evropy by měl být povedenější, je reálné, že letos se opravdu lítat nezačne.
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 20. 09. 2018, 22:08
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2020
m@rtin píše:marcela.kr píše:m@rtin píše:Nevíte někdo, jak to vypadá s obsazeností Air Canada Rouge do Toronta? Oproti loňskému roku seškrtali počet spojení z 6 na 5 a na příští rok v rezervačním systému přímé lety (zatím) vůbec nejsou, přestože Budapešť již ano.
Co Air Asia a Bangkok? 26. říjen 2019 se zdá být v červenci již fikcí.
Co Šenčen se Sichuan Airlines? Odpískali to úplně nebo jen "oficiálně" odložili?
Jinak se proslýchá o AA do Chicaga 5x týdně a o Emirates podle páté svobody do Chicaga nebo Bostonu.
Lze očekávat na základě uvolněných slotů pro Hainan na letišti Pekingu Capital rozšíření počtu letů do Prahy?
A co Kataři? Zůstanou u ranní frekvence s A320 i pro příští rok?
Nechme se každopádně překvapit, třeba bude vše nebo taky vůbec nic.
Dobrý den Martine,
Váš neutuchající zájem o provoz v PRG je obdivuhodný. Škoda, že jste byl vlastní vinou “odejit” od LP. Proto na jednu stranu chápu to házení klacků pod nohy LP z Vaší současné pozice u DP.
Dobry den Marcelo, z LP jsem odejit nebyl a na DP nepracuji. Zrejme si me s nekym pletete. Nicmene nevim v cem je obecna diskuse nad dalkovami v PRG hazenim klacku pod nohy?
Asi jsem si Vás spletla s Martinem F. , který Vám pravděpodobně přenechal účet. Mate pravdu, on pracuje v Ropidu. Tím házením klacků bylo myšleno něco jiného, než psaní do diskuze o dálkovkách do PRG. Kdybyste ho znal, tak byste věděl
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2020
Tak kdyz uz jsi me tady pani marcela.kr berete do ust, bylo by alespon ferove se podepsat celym jmenem. Ano, mate pravdu, ze jsem na LP pracoval na useku strategickeho rozvoje. Diky vyberovemu rizeni na Ropidu jsem odesel na lepsi misto a na letisti jsem na vlastni zadost ukoncil pracovni pomer. Na LP rozhodne vzpominam velmi rad a nejsem si vedom toho, ze bych tam mel jedineho nepritele.
Z pozice Ropidu se mi podarilo zajistit zasadni navyseni mestskeho rozpoctu ve vysi 60 mil. korun rocne na provoz MHD. Dlouhodobe se snazim mesto a DP presvedcit, ze se verejnou dopravou na letiste ma neco delat,napriklad porizenim velkokapacitnich autobusu. Byl jsem ten, kdo objevil, ze v projektu na metro na letiste chybi eskalator na Veleslavine, pricemz mi trvalo 3 roky vsechny presvedcit, aby se tam dodelal. Zajistil jsem pro LP nekolikrat posileni dopravy na den deti a posledni akci byly oddelene nastupiste na T1 a T2.
Nejsme si tedy vedom niceho, kde bych LP hazel klacky pod nohy. Naopak s lidmi z LP spolupracuji dal a rozhodne se mezi Prahou a LP podarila rada veci po mem prichodu na Ropid odblokovat a zrealizovat.
Vas prispevek povazuji za zbytecne utocny a navic lzivy. Priste se prosim podepiste alespon celym jmenem.
S pranim hezkeho dne
Martin Fafejta
Z pozice Ropidu se mi podarilo zajistit zasadni navyseni mestskeho rozpoctu ve vysi 60 mil. korun rocne na provoz MHD. Dlouhodobe se snazim mesto a DP presvedcit, ze se verejnou dopravou na letiste ma neco delat,napriklad porizenim velkokapacitnich autobusu. Byl jsem ten, kdo objevil, ze v projektu na metro na letiste chybi eskalator na Veleslavine, pricemz mi trvalo 3 roky vsechny presvedcit, aby se tam dodelal. Zajistil jsem pro LP nekolikrat posileni dopravy na den deti a posledni akci byly oddelene nastupiste na T1 a T2.
Nejsme si tedy vedom niceho, kde bych LP hazel klacky pod nohy. Naopak s lidmi z LP spolupracuji dal a rozhodne se mezi Prahou a LP podarila rada veci po mem prichodu na Ropid odblokovat a zrealizovat.
Vas prispevek povazuji za zbytecne utocny a navic lzivy. Priste se prosim podepiste alespon celym jmenem.
S pranim hezkeho dne
Martin Fafejta
Naposledy upravil(a) m@rtin dne 13. 07. 2019, 14:23, celkem upraveno 2 x.