mattsun píše:m@rtin píše:-Byť kapacitně zvýšení, ale redukce 787 u Qataru marketingově té lince také neprospěje
Toto som chcel v mojom predoslom prispevku tiez napisat, ale nieco mi do toho prislo a uplne som na to zabudol. Osobne myslim ze tah katarcov nasadit do PRG denne dve "stariny" typu A332/A333 je v dnesnej dobe uplny marketingovy fail a pokial to nezmenia, tak pojdu poctom pax urcite dole. Neviem aky dosah ma na typy lietadiel ktore tam budu prepravcovia posielat aj manazment letiska, ale toto je riadny krok spat. Ked pozriem kam este posiela Qatar par tychto lietadiel ktore maju vo svojej flotile, tak PRG sa zaradila do zaujimavej spolocnosti...Chennai, Karachi, Nairobi, Sialkot, Kathmandu ( a zopar "poslednych mohykanov" v EU typu WAW, VCE, BUD.. ). Pomaly vsade uz aj do Afriky B787, len do PRG v roku 2020 A330 ( a to nespominam ze este aj do takeho Bangalore posiela Qatar B772/B773 s QSuites ) ...takze moj osobny nazor je ze ludia opat zacnu na poobednej frekvencii viac preferovat dubajsku A380, o biznis cestujucich ani nehovorim...
Opravte mne, jestli se mýlím, ale to tady řešíme pouze my na fóru. Je potřeba neplést si názor lidí s odbornou znalostí s názorem létajícího publika. Většině pasažérů bude jaksi úplně jedno, čím do DOH z PRG poletí a v celkových číslech se to nijak nemůže projevit. Ty A330 skutečně nejsou nějaké létající vraky, nejstarší A330-300 je dodaná 2004, nejstarší -200 v roce 2006. Chápu, že v kontextu záplavy nových B787 a 350 to může vypadat, jako krok zpět. Opakuju, běžný cestující neřeší. Osobně mě taky přijde konfigurace 2-4-2 příjemnější, teda samozřejmě až třeba po 350-tce s obsazením 60 lidí