Marty-t píše:@Prodejce: jenže ta rovnice má podle mne více řešení než jen to Vaše. Upřímně - jezdit složitě do centra města s paklíkem šustivých bankovek není zrovna můj hrnek kávy, ale jistě se někdo na tento proces těší a potrpí si na něj. Pro mne má ta rovnice i druhé řešení - vše zautomatizovat a nabídnout aktuální možnosti po internetu - a já jako internetová generace si jen musím vytipovat takto spolehlivého dopravce - těch možností co mám fakt moc není
Inak toto ma tak presne napadlo preco aerolinky nezmselne minaju tolko "clovekohodin" ked sa to da nakodit za niekolko dni do "manage booking" alebo appky tej ktorej aerolinky. Podobne moja skusenost s Qatar ked som potreboval prebookovat junove letenky aspon na oktober ( cize mozu byt radi ze ich neotravujem ze chcem naspat peniaze / cca 6k € dokopy )...na zaciatok nezmyselna vec ze volat na call centrum...samozrejme bezvysledne, proces velmi podobny ako Austrian. Nasledne najdeny starsi mail na customer service...odtial nejakym zamestnancom po troch dnoch odpisal mail s par jeho vetami + skopirovane ich podmienky prebookovania a kontakt na call centrum. Takze po tyzdni je clovek na zaciatku. Potom niekde na diskusnych forach najdena info ze idealne s nimi komunikovat cez twiter...ok, zakladam si kvoli nim twiter ucet. Po par spravach sme sa dopracovali k rebookingu na oktober...na jednu letenku z dvoch a to este datum odletu posunuli o den neskor ako som chcel ( samozrejme volne miesta boli aj na den ktory som pozadoval )..dalsia sprava na to uz od samozrejme XY zamestnanca opat iba s linkom na ich obchodne podmienky. Tam mi uz po dvoch tyzdnoch riesenia tejto situacie dosla trpezlivost...nasledne celkom asertivna sprava ze pokial obe letenky nezmenia na dane datumy a casy tak poziadam o refund leteniek a kupim u inej aerolinky. Na druhy den rano spravne prebookovane letenky na oktober na spravne datumy a casy. Ako OK, pre mna ciastocna vyhra ( mozno sa vtedy poleti ), ale PRECO to takto riesia aerolinky? Naco na takuto banalnu operaciu minaju tolko clovekohodin ked by si to zakaznik vedel v mange booking alebo appke prehodit sam za cca 10 minut?