Není apríl až za měsíc?
Nové linky, změny provozu, apod. 2021
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny provozu, apod. 2021
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny provozu, apod. 2021
Gamma airlines sa mi teda pacili viac.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 109
- Registrován: 24. 01. 2013, 21:14
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny provozu, apod. 2021
V době největší letecké krize se na trhu objevuje nový projekt dálkových letů z Prahy. Pod značkou Pragusa.One ji plánuje britská společnost s chorvatským majitelem a stolibrovým základním kapitálem.
Mluvčí Letiště Praha Kateřina Pavlíková pro deník Zdopravy.cz potvrdila, že loni se zástupci tohoto projektu jednali. „V průběhu první poloviny loňského roku jsme byli kontaktováni zástupcem společnosti, která připravuje zmiňovaný projekt PRAGUSA.ONE. Vzhledem ke krizi, která následně výrazně ovlivnila leteckou přepravu, byla jednání pozastavena, proto nemáme v tuto chvíli bližší podrobnosti k aktuálnímu záměru a dalším krokům tohoto dopravce,“ řekla Pavlíková.
Podle britského obchodního rejstříku má firma stolibrové základní jmění, firmu ovládá Kresimir Budinski z Chorvatska.
Firma chce podle serveru příští rok zažádat v Chorvatsku o provozní licenci (AOC) platnou po celé Evropské unii. Hodlá nabízet dálkové lety pouze ve třídě premium economy. V Praze by měl mít dopravce dvě letadla Airbus A350-900 s kapacitou 251 míst v premium economy, stejně tak dvě v Dubrovníku. Podle plánu by měly aerolinky létat do New Yorku, Tokia, Pekingu, Los Angeles, Singapuru, Johannesburgu, Kuala Lumpur a Chengdu. Než letadla získá od Airbusu, chce začít létat s pronajatými letadly včetně A330. Firma zamýšlí začít létat v červnu letošního roku.
U celého projektu existuje řada otázek, zejména u jeho návratnosti. Žádná aerolinka například dosud nepronikla do dálkové dopravy jen s prémiovou třídou na palubě (s výjimkou letů Singapur – New York a dříve spojení Londýn – New York). Dopravce plánuje start v době, kdy velké letecké společnosti stále plnou obnovu dálkových letů nechystají kvůli slabé poptávce.
tagydálkové lety letiště praha Pragusa.One seznam
Mluvčí Letiště Praha Kateřina Pavlíková pro deník Zdopravy.cz potvrdila, že loni se zástupci tohoto projektu jednali. „V průběhu první poloviny loňského roku jsme byli kontaktováni zástupcem společnosti, která připravuje zmiňovaný projekt PRAGUSA.ONE. Vzhledem ke krizi, která následně výrazně ovlivnila leteckou přepravu, byla jednání pozastavena, proto nemáme v tuto chvíli bližší podrobnosti k aktuálnímu záměru a dalším krokům tohoto dopravce,“ řekla Pavlíková.
Podle britského obchodního rejstříku má firma stolibrové základní jmění, firmu ovládá Kresimir Budinski z Chorvatska.
Firma chce podle serveru příští rok zažádat v Chorvatsku o provozní licenci (AOC) platnou po celé Evropské unii. Hodlá nabízet dálkové lety pouze ve třídě premium economy. V Praze by měl mít dopravce dvě letadla Airbus A350-900 s kapacitou 251 míst v premium economy, stejně tak dvě v Dubrovníku. Podle plánu by měly aerolinky létat do New Yorku, Tokia, Pekingu, Los Angeles, Singapuru, Johannesburgu, Kuala Lumpur a Chengdu. Než letadla získá od Airbusu, chce začít létat s pronajatými letadly včetně A330. Firma zamýšlí začít létat v červnu letošního roku.
U celého projektu existuje řada otázek, zejména u jeho návratnosti. Žádná aerolinka například dosud nepronikla do dálkové dopravy jen s prémiovou třídou na palubě (s výjimkou letů Singapur – New York a dříve spojení Londýn – New York). Dopravce plánuje start v době, kdy velké letecké společnosti stále plnou obnovu dálkových letů nechystají kvůli slabé poptávce.
tagydálkové lety letiště praha Pragusa.One seznam
Re: Nové linky, změny provozu, apod. 2021
Z Prahy a z Dubrovníku. jestli jsem to správně pochopil, tak v týdenní a dvoutýdenní rotaci, takže čistě dovolené. Kuala a Singapur, ale ne Bangkok, JAR.... A to vše v době konce šílenství okolo čínské chřipky (pro optimisty) nebo v době trvání čínské chřipky (nějaká mutace se vždy najde).
Že by Fischer II?
Na druhou stranu, alespoň nějaké "virtuální" zpestření, když nemůžeme ani do vedlejší vesnice....
Že by Fischer II?
Na druhou stranu, alespoň nějaké "virtuální" zpestření, když nemůžeme ani do vedlejší vesnice....
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
- Bydliště: ČB/ZH
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny provozu, apod. 2021
Tak ono je to evidentně myšlený na vození overseas turistů do střední Evropy, zřejmě přes cestovky hlavně. Za současné situace dost velký úlet.
Re: Nové linky, změny provozu, apod. 2021
Nedokáži posoudit Dubrovník, ale odhaduji, že zájem pro několik letů týdně (1-2x) by se našel mezi PRG a NYC, LAX, PEK a SIN, zejména pokud by byl dobrý code-share (např. SFO-LAX, ORD/WAS/BOS-NYC a SYD/MEL/ICN/HKG-SIN/PEK). Cílem by měla být co nejrychlejší vakcinace, abychom byli bezpečnou destinací - přímé lety budou potom o to zajímavější pro velký počet turistů z těchto bohatých metropolí.beran píše: ↑11. 03. 2021, 21:21V době největší letecké krize se na trhu objevuje nový projekt dálkových letů z Prahy. Pod značkou Pragusa.One ji plánuje britská společnost s chorvatským majitelem a stolibrovým základním kapitálem.
Mluvčí Letiště Praha Kateřina Pavlíková pro deník Zdopravy.cz potvrdila, že loni se zástupci tohoto projektu jednali. „V průběhu první poloviny loňského roku jsme byli kontaktováni zástupcem společnosti, která připravuje zmiňovaný projekt PRAGUSA.ONE. Vzhledem ke krizi, která následně výrazně ovlivnila leteckou přepravu, byla jednání pozastavena, proto nemáme v tuto chvíli bližší podrobnosti k aktuálnímu záměru a dalším krokům tohoto dopravce,“ řekla Pavlíková.
Podle britského obchodního rejstříku má firma stolibrové základní jmění, firmu ovládá Kresimir Budinski z Chorvatska.
Firma chce podle serveru příští rok zažádat v Chorvatsku o provozní licenci (AOC) platnou po celé Evropské unii. Hodlá nabízet dálkové lety pouze ve třídě premium economy. V Praze by měl mít dopravce dvě letadla Airbus A350-900 s kapacitou 251 míst v premium economy, stejně tak dvě v Dubrovníku. Podle plánu by měly aerolinky létat do New Yorku, Tokia, Pekingu, Los Angeles, Singapuru, Johannesburgu, Kuala Lumpur a Chengdu. Než letadla získá od Airbusu, chce začít létat s pronajatými letadly včetně A330. Firma zamýšlí začít létat v červnu letošního roku.
U celého projektu existuje řada otázek, zejména u jeho návratnosti. Žádná aerolinka například dosud nepronikla do dálkové dopravy jen s prémiovou třídou na palubě (s výjimkou letů Singapur – New York a dříve spojení Londýn – New York). Dopravce plánuje start v době, kdy velké letecké společnosti stále plnou obnovu dálkových letů nechystají kvůli slabé poptávce.
tagydálkové lety letiště praha Pragusa.One seznam
Stolibrový kapitál je však trochu zvláštní začátek!