Sníh
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 258
- Registrován: 21. 02. 2006, 22:37
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
2 M@rtin:
Clanek je fajn, jenze jak pise Dracoola, je to produkt LP, a proto mame vsechny duvody stavet se k nemu rezervovane. I kdyby udaje o milionech m3 snehu byly pravdive.
Jen pro porovnani - vloni 11-12.2. v New Yorku behem 24 hodin nasnezilo 25" (cca 60cm) snehu a vsechna tri dulezita letiste byla zavrena jen nekolik hodin, vitr foukal taky. Na JFK udrzeli provoz i presto, ze byla zpusobila jen jedina RWY (na druhe uklizene se sprajcnul Airbus TK). Bezne klimaticke podminky v NYC jsou pritom mirnejsi nez u nas, o Londyne ani nemluve, tam pluhy snad ani nepotrebuji, kdyz nasnezi jednou za pet let.
Nam na foru tu chybi ze strany LP nejaka snaha o lepsi reseni stavajicimi prostredky a nikoli snaha objektivne zduvodnit „proc to neslo”, prestoze vysledky jsou zajimave.
Clanek je fajn, jenze jak pise Dracoola, je to produkt LP, a proto mame vsechny duvody stavet se k nemu rezervovane. I kdyby udaje o milionech m3 snehu byly pravdive.
Jen pro porovnani - vloni 11-12.2. v New Yorku behem 24 hodin nasnezilo 25" (cca 60cm) snehu a vsechna tri dulezita letiste byla zavrena jen nekolik hodin, vitr foukal taky. Na JFK udrzeli provoz i presto, ze byla zpusobila jen jedina RWY (na druhe uklizene se sprajcnul Airbus TK). Bezne klimaticke podminky v NYC jsou pritom mirnejsi nez u nas, o Londyne ani nemluve, tam pluhy snad ani nepotrebuji, kdyz nasnezi jednou za pet let.
Nam na foru tu chybi ze strany LP nejaka snaha o lepsi reseni stavajicimi prostredky a nikoli snaha objektivne zduvodnit „proc to neslo”, prestoze vysledky jsou zajimave.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Samozřejmě, že se mohou všichni stavět k vyjádření LP rezervovaně. Stejně tak si ale všichni mohou získat informace o stavu sněhu z tohoto dne na jiných letištích. Ohledně sněhu jsou informace pravdivé. Jestli mohlo letiště Praha udělat více, to nevím. Jen jsem reagoval na neseriózní příspěvky typu "tam to zvládali, tak proč ne Praha?" apod. Kalamitní situace byla v Praze ze střední Evropy nejhorší. Nic víc nic míň. Jen chci poukázat na fakt, že tu probíhaly milné představy o sněhu jinde v Evropě, které zde diskutující vyčetli nejspíše z bulvárních novin. Situace ve Vídni a v Mnichově byla opravdu jiná.
A argumentovat, že Londýn nepotřebuje pluhy, protože sníh jednou do roka, tak to potom i já mohu argumentovat tím, že v Praze ho také moc nepadá. Stejně tak asi ve Vancouveru a vůbec v celé Kanadě budou mít i jinou techniku než na Jamajce, že?
A argumentovat, že Londýn nepotřebuje pluhy, protože sníh jednou do roka, tak to potom i já mohu argumentovat tím, že v Praze ho také moc nepadá. Stejně tak asi ve Vancouveru a vůbec v celé Kanadě budou mít i jinou techniku než na Jamajce, že?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 258
- Registrován: 21. 02. 2006, 22:37
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
....m@rtin píše:... A při sotva třetinové výšce sněhu přestal odbavovat minulý týden i Londýn. Jen pro připomenutí.
m@rtin píše:A argumentovat, že Londýn nepotřebuje pluhy, protože sníh jednou do roka, tak to potom i já mohu argumentovat tím, že v Praze ho také moc nepadá.
Reagoval jsem jen na tvoje tvrzeni. Jenze v Praze prave kazdou zimu nekolikrat snih pada, i kdyz se neudrzi. A i nekolik cm snehu znamena pro letistni provoz katastrofu presne podle uz uvedeneho hesla - 1cm snehu, 2st. pod nulou, 3 p.... S kazdym dalsim cm snehu problem exponencialne narusta.
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 854
- Registrován: 11. 02. 2003, 09:15
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
No ten elaborát od LP je sice pěknej, ale jak by řekl šéf mě , když něco pos..u. To je všechno pěkné vyjmanovat proč to nešlo, ale ani slovo o tom jaká budou přijmuta opatření aby se to nestalo příště... Pokud je jedinej závěr že je nutno zvednout poplatky, tak potěš.
Další věc která celkem dost lidí musela naštvat byl "salámový" (jak to bylo na planes.cz celkem výstižně pojmenováno) systém ohlašování otevření letiště. Krizový štáb ohlásil nějakou hodinu aby jí dvě hodinky před termínem posunul, a to hned několikrát. A letadla kroužila, divertovala, informace informovali , samozřejmě pak blbě, agenti lepili do letenek stickery , aby je další den opět přepisovali, a víc lidí bylo naštvanejch... To nemá nic moc společného s napadaným sněhem ale se systémem.
Další věc která celkem dost lidí musela naštvat byl "salámový" (jak to bylo na planes.cz celkem výstižně pojmenováno) systém ohlašování otevření letiště. Krizový štáb ohlásil nějakou hodinu aby jí dvě hodinky před termínem posunul, a to hned několikrát. A letadla kroužila, divertovala, informace informovali , samozřejmě pak blbě, agenti lepili do letenek stickery , aby je další den opět přepisovali, a víc lidí bylo naštvanejch... To nemá nic moc společného s napadaným sněhem ale se systémem.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 760
- Registrován: 30. 01. 2005, 12:41
- Oblíbené typy letadel: MD11
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
V celem tom clanku od LP o snehu jsou na prvni pohled zcela evidentni a zretelne dve sproste lzi:
1. Vloni celková doba uzávěry nepřekročila 16 a půl hodiny.
2. otevření letiště: 25.1. v 9:00 h
obe tato tvrzeni jsou naprosto nesmyslna a da se to velice snadno overit.
Da se predpokladat, ze zbytek 'faktu' v tomto clanku bude na podobne duveryhodne urovni.
1. Vloni celková doba uzávěry nepřekročila 16 a půl hodiny.
2. otevření letiště: 25.1. v 9:00 h
obe tato tvrzeni jsou naprosto nesmyslna a da se to velice snadno overit.
Da se predpokladat, ze zbytek 'faktu' v tomto clanku bude na podobne duveryhodne urovni.