PRG - otázky a odpovědi
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 288
- Registrován: 13. 07. 2005, 15:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
briketa píše:Plasi je pomoci vycvicenych dravych ptaku.
http://www.afbcaslav.cz/zak/jednotky/lbz/biol/biol.htm
http://www.part.cz/buxus/generate_page. ... ge_id=7704
Super. Ačkoliv jsem věděl, že se ptáci pro plašení ptáků používají, tak jsem si myslel, že se řídí nějak sami - že je musí nejdřív rozvézt autem mě nenapadlo
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 260
- Registrován: 15. 03. 2003, 19:48
- Stav: Offline
briketa píše:Plasi je pomoci vycvicenych dravych ptaku.
http://www.afbcaslav.cz/zak/jednotky/lbz/biol/biol.htm
http://www.part.cz/buxus/generate_page. ... ge_id=7704
Při aktuálním výletu na Luton jsem viděl, že tam se plaší i pomocí vystřelování světlic - děje se tak i v Praze? A co plašení střelbou? Slepými...
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 118
- Registrován: 15. 01. 2005, 10:55
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
letajicismoula píše:briketa píše:Plasi je pomoci vycvicenych dravych ptaku.
http://www.afbcaslav.cz/zak/jednotky/lbz/biol/biol.htm
http://www.part.cz/buxus/generate_page. ... ge_id=7704
Při aktuálním výletu na Luton jsem viděl, že tam se plaší i pomocí vystřelování světlic - děje se tak i v Praze? A co plašení střelbou? Slepými...
Videl jsem to osobne tento rok na jare, kdyz vrcholili polni prace v okoli letiste a ptaku tam tak bylo pozehnane.
Minuly tyden jsem odletal s poloprazdnou B735 ze stojanky tusim 21 C9 (posledni v prstu C smerem k B).
Po odstaveni nastupniho mostu bylo slyset dovnitr letadla mohutne zaturovani pushbacku (s oji), ktere se asi trikrat opakovalo, letadlo se moc nehnulo, pak nas popotahl asi o metr a pul dopredu a s rozjezdem preskocil vymackane doliky ve kterych jsme stali.
Jak je to s hlavnim podvozkem u B735 a B734 Predppokladam, ze B734 bude mit podvozek dal od baraku a budou tam diry jeste vetsi, protoze je tezsi.
Takze to vypada, ze stojanky se na jare budou rok po otevreni predelavat i na druhe strane .
To jsou takhle kvalitni povrchy vsech stojanek a nebo jen nektere?
Po odstaveni nastupniho mostu bylo slyset dovnitr letadla mohutne zaturovani pushbacku (s oji), ktere se asi trikrat opakovalo, letadlo se moc nehnulo, pak nas popotahl asi o metr a pul dopredu a s rozjezdem preskocil vymackane doliky ve kterych jsme stali.
Jak je to s hlavnim podvozkem u B735 a B734 Predppokladam, ze B734 bude mit podvozek dal od baraku a budou tam diry jeste vetsi, protoze je tezsi.
Takze to vypada, ze stojanky se na jare budou rok po otevreni predelavat i na druhe strane .
To jsou takhle kvalitni povrchy vsech stojanek a nebo jen nektere?
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1211
- Registrován: 28. 02. 2003, 13:19
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
OR píše:
Takze to vypada, ze stojanky se na jare budou rok po otevreni predelavat i na druhe strane .
To jsou takhle kvalitni povrchy vsech stojanek a nebo jen nektere?
Tak kvalitní jsou stojánky jen na C, nejhůř na tom byly 21 a 22A, tam opravdu nešly vytlačovat letadla. 22-23 celé předělávají, na 21 vyřízli obdélníčky cca 1x1.5m a vylili betonem. Na ostatních stojánkách na C jsou zatím prohlubně jen pod koly mostů.
BB píše:OR píše:
Takze to vypada, ze stojanky se na jare budou rok po otevreni predelavat i na druhe strane .
To jsou takhle kvalitni povrchy vsech stojanek a nebo jen nektere?
Tak kvalitní jsou stojánky jen na C, nejhůř na tom byly 21 a 22A, tam opravdu nešly vytlačovat letadla. 22-23 celé předělávají, na 21 vyřízli obdélníčky cca 1x1.5m a vylili betonem. Na ostatních stojánkách na C jsou zatím prohlubně jen pod koly mostů.
Aha,takze na te 21 nejde vytlacovat ani po oprave? ....
Nebo ji opravili jenom pro B734 a MD82 a opravy obdelnicku pod B735 bude zase za rok?
Ale abych jenom nekritizoval, zda se mi ze aspon pribylo otevrenych rentgenu.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 288
- Registrován: 13. 07. 2005, 15:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Na draka...
Tak a mám pro vás další zapeklitost Vysvětlete mi prosím, proč si na letišti pouští osádka žlutého automobilu s majáčky draka?
Tato svérázná oslava podzimu probíhala včera odpoledne poblíž radarových stanic, resp. takových aspoň 30 metrů nad, a určitě měla nějaký hlubší smysl...
Tato svérázná oslava podzimu probíhala včera odpoledne poblíž radarových stanic, resp. takových aspoň 30 metrů nad, a určitě měla nějaký hlubší smysl...
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 288
- Registrován: 13. 07. 2005, 15:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Kopec 2
Vracím se ještě k úplnému začátku tohoto threadu. Náš slavný kopec má bratra, počítám, že to souvisí se silničním tunelem, nad kterým možná někdy bude paralelní VPD Spottersky asi nezajímavý, terénní motorkáři si ho ale náramně užívají...
Foceno zhruba od meteostanice, nový kopec nalevo, starý dobrý napravo.
Foceno zhruba od meteostanice, nový kopec nalevo, starý dobrý napravo.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 795
- Registrován: 08. 07. 2003, 21:03
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Názor jednoho cestujícího na přestup v Praze z www.airlinequality.com:
Prague Airport by Garik Valerivich
17 December 2006
Had the misfortune to transit here last week on the way to Odessa from Heathrow. Only one transit check in desk, 4 computers but only two staff for a queue of 50. Then to the boarding gate where to my surprise you have to pass through more security scans. No organzied queue , everyone bottle necking into one gate. There were 4 scanners but only two in use and staff just milling about. The staff that were actually working were enjoying every minute of making the process as slow as possible then the cheeky woman had the nerve to tell me to hurry up when I was emptying my pockets! At least 14 people missed their connecting flights. Staff rude, miserable and petty. If your'e going to Prague you have no choice but to come here but if you are transiting, find another route and avoid this hellhole.
Prague Airport by Garik Valerivich
17 December 2006
Had the misfortune to transit here last week on the way to Odessa from Heathrow. Only one transit check in desk, 4 computers but only two staff for a queue of 50. Then to the boarding gate where to my surprise you have to pass through more security scans. No organzied queue , everyone bottle necking into one gate. There were 4 scanners but only two in use and staff just milling about. The staff that were actually working were enjoying every minute of making the process as slow as possible then the cheeky woman had the nerve to tell me to hurry up when I was emptying my pockets! At least 14 people missed their connecting flights. Staff rude, miserable and petty. If your'e going to Prague you have no choice but to come here but if you are transiting, find another route and avoid this hellhole.
Prague Airport by Mark Hatton
5 October 2006
Good, well maintained airport here. Facilities are very good, and the airport is clean. Checking in to come back home and boarding the aircraft is very smooth and done efficiently by the staff. Cant complain, been to some bad airports but this isn't one of those.
Ona to je prostě věc názoru.
5 October 2006
Good, well maintained airport here. Facilities are very good, and the airport is clean. Checking in to come back home and boarding the aircraft is very smooth and done efficiently by the staff. Cant complain, been to some bad airports but this isn't one of those.
Ona to je prostě věc názoru.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 795
- Registrován: 08. 07. 2003, 21:03
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Jenže lidé rádi pomlouvají, to je přirozená věc. A když jeden napíše, že je to hezky udržované letiště a z pozitvního příspěvku vyplývá, že nejspíše onen cestující cestoval pouze do Prahy a nepřestupoval, čili neměl jinou možnost, tak je to pozitivní plus.
Když ale někdo popíše situaci při přestupu, jak z hororu, i když se samozřejmě může jednat o částečně subjektivní názor ovlivněn jinými faktory, které se netýkají letiště, tak už si člověk často může vybrat jiné letiště pro přestup. A myslím, že lidé, kteří často cestují letadlem, ale s některými letišti na přestup třeba nemají zkušenosti, tak se rádi podívají na takovéto stránky a zjišťují právě informace o Praze jako přestupním místě a ne o Praze jako cílové destinaci.
Když ale někdo popíše situaci při přestupu, jak z hororu, i když se samozřejmě může jednat o částečně subjektivní názor ovlivněn jinými faktory, které se netýkají letiště, tak už si člověk často může vybrat jiné letiště pro přestup. A myslím, že lidé, kteří často cestují letadlem, ale s některými letišti na přestup třeba nemají zkušenosti, tak se rádi podívají na takovéto stránky a zjišťují právě informace o Praze jako přestupním místě a ne o Praze jako cílové destinaci.