http://ekonomika.ihned.cz/c1-43593810-csa-chteji-dal-na-vychod-do-ciny-a-vietnamuJen psani o nicem (suskanda) nebo se jiz jedna s China Eastern a Vietnam? muzeme je tu ocekavat v pristich par let? Ze by CSA byla tak rychla a C Eastern jen kratce co potvrdili vstup do Skyteam (mimochodem podle meho zatim clenove jeste nejsou)
o Vietnamu vim ze je to tak trochu Low Yield ale kdo vi... mozna OK zacne tahat do PRG lety a rozvazet dal po Evrope?
China Eastern? ted merguji s Shanghai airlines ktera vystoupi ze Start Alliance a bude t ovetsi spolecnost.. jsou jiste vyhrady ohledne level of service ale jiz se na tom asi prachuje...
Skyteam momentalne po poslednich "news" se stala ze dne na den powerhouse aliance v Cine a pri dalsich spolecnosti ktere budou cleny tak o Asii je postarano a budouci "ekonomika" sveta bude pod palcem ST
Ten je China Southern (jiz oficialne nejvetsi aerolinka v Cine a ted nejvetsi v Asii po tom co se zmensuje JAL) V Guangzhou a Beijing, Ted bude nove Chine Easten/Shanghai airlines v Shanghai (ekonomicky centrum cele ciny), Korean, a ted co nevysel JAL stejne je tam Delta ktera ma bazi a je nejvetsi cizi spolecnost pres pacific a ma dal 14 linek z Tokiya dal do Asie.
Nove co budou cleny behem par let bude Vietnam Airlines ze Saigonu a Ho Chi Minh, Garuda Indonesia hl;avne z Jakarty a jinych hubu, Bangkok air z Bangkoku, China Airlines z Taiwanu. Jedine co neni jeste jasne je zda JET airways bude soucasti Skyteamu. Mluvilo se ze nema ani na vyber jelikoz Air India bude Start Alliance and King Fisher jde do One world. Ale posledni tyden nekdo ze staru rekl ze Air India i JET budou Start coz mi pripada na hlavu... uvidime.
Back to topic.. sice musime akceptovat CSA jiz za regionalniho dopravce a ze clanku je evidentni ze vsechny dalkove lety budou mit cisla letu OKxxxx a ne trojcisli.. ale co, alespon bude pestrejsi provoz v PRG. Clovek je i dnes rad kdyz vidi (nebo bude videt) EK, DL, KE ..pro PRG je to az az
jedine co chci kriticky je toto co prezentuje CSA:
„Krásným příkladem takové spolupráce je linka do Soulu. Létá se na „železe“ Korean Airlines, ale letenky prodáváme i my,“ popisuje Dvořák. Tato spolupráce se však nemusí týkat jen zaváděných linek, ale i těch rušených. Pokud na opouštěné lince létá i alianční partner, budou ČSA díky dohodám linku dál nabízet, ač ji samy nebudou provozovat.
- Nevidim ze by CSA V U B E C propagovala Asii ani ICN ani jine destinace v Asii
- Kdyz zadam ICN do rezervace CSA tak at se nikdo na me nezlobi ale nevyslo mi "direct" flight
ani jediny den (zkousel jsem 19/7 - 19/8 a pak 19/6 - 30/6) ..klikam den co den a VSE je
pres CDG a pres AMS, FCO a MXP? a dokonce i na metal AirFrance!
Ani jedna
nebyla direct!!! a to jsem klikal dny next, next..., takze nevim jak to drahe OK
prodavaji a jka vypada tak suprova spoluprace. a cena?
/
/
/
/
ani
se neptejte.
tuto kritiku podavam jako regulerni cestujici a ne "profi" i kdyz letam dost.. Asi OK ma dost kdyz ma polovic seat na letounu KE, prodavaji jim to zpet aby to sami naplnili Korejci...