Paralelní VPD
Re: Paralelní VPD
hafi píše:http://ekonomika.idnes.cz/ustavni-soud-podporil-stavbu-ranveje-v-ruzyni-zacne-ale-nejdriv-v-roce-2012-1lt-/ekonomika.aspx?c=A110108_092641_domaci_jj
9 mld. myslim, že místo dráhy se spíš postaví pěknej tunel
Re: Paralelní VPD
Třetí dráha schválena.
http://www.novinky.cz/ekonomika/248698- ... l?ref=boxE
Jediné kdo asi nebude rád je TVS. S nočním dovolenkovým provozem.
http://www.novinky.cz/ekonomika/248698- ... l?ref=boxE
Jediné kdo asi nebude rád je TVS. S nočním dovolenkovým provozem.
Re: Paralelní VPD
zajímavě se to evropou šíří kompletní zákazy nočního provozu...
Re: Paralelní VPD
To je jako dobrá kravina. Charterové lety a zpožděné přílety budou jako létat jak ? Proboha PRG je velké mezinárodní letiště a vymyslet jeho zavření je dobrá kravina. Navíc moderní letadla jsou dnes již tak tichá, že nejsou téměř slyšet v rozšířeném okolí letiště a tam kde slyšet jsou, jsou jen nově postavené novostavby kde nikdo nemá moc právo mluvit do obtěžování hlukem, protože si tam dům koupil s jasným vědomím, že je bydlí vedle letiště, které je tam již od 30tých let
Proč proboha uzavírat letiště v noci... žádné ústupky, stačí jeden a pak se to snese jak lavina v podobě různých občanských združení, kde si chce kde kdo udělat karieru a udělat si dobře jak je důležitý.
Proč proboha uzavírat letiště v noci... žádné ústupky, stačí jeden a pak se to snese jak lavina v podobě různých občanských združení, kde si chce kde kdo udělat karieru a udělat si dobře jak je důležitý.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 731
- Registrován: 01. 01. 2007, 22:39
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Paralelní VPD
To je teda argument, že "ruzyně je mezinárodní letiště"... Mezinárodních (a mnohem významnějších , než nějaká bezvýznamná Praha) letišt s vyloučeným nočním provozem je bezpočet. V tomto by Ruzyně nějak nevyčnívala, a není to nic mimořádného. A jinde se taky svět nezbořil, chartery i zpožděné lety tam lítaj dál.
Co se týka spožděných letů apodobně - u většiny těchto letišt je tato restrikce "zmírněna" tím, že u letů s pravidelným příletem do (hodiny zavření) je tolerováno zpoždění v nějaké časové lhůtě - většinou půl hodiny až hodina.
A charterové lety budou lítat jak? No, holt budou lítat jindy. O co jde? když to jde jinde v evropě, proč by to němělo jít v Praze?
Co se týka spožděných letů apodobně - u většiny těchto letišt je tato restrikce "zmírněna" tím, že u letů s pravidelným příletem do (hodiny zavření) je tolerováno zpoždění v nějaké časové lhůtě - většinou půl hodiny až hodina.
A charterové lety budou lítat jak? No, holt budou lítat jindy. O co jde? když to jde jinde v evropě, proč by to němělo jít v Praze?
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
Re: Paralelní VPD
Tragedie_v_JZD píše:To je teda argument, že "ruzyně je mezinárodní letiště"... Mezinárodních (a mnohem významnějších , než nějaká bezvýznamná Praha) letišt s vyloučeným nočním provozem je bezpočet. V tomto by Ruzyně nějak nevyčnívala, a není to nic mimořádného. A jinde se taky svět nezbořil, chartery i zpožděné lety tam lítaj dál.
Co se týka spožděných letů apodobně - u většiny těchto letišt je tato restrikce "zmírněna" tím, že u letů s pravidelným příletem do (hodiny zavření) je tolerováno zpoždění v nějaké časové lhůtě - většinou půl hodiny až hodina.
A charterové lety budou lítat jak? No, holt budou lítat jindy. O co jde? když to jde jinde v evropě, proč by to němělo jít v Praze?
viz Mnichov
Re: Paralelní VPD
WAW má taky zavřeno od půlnoci do pěti rána, a taky to v pohodě jde.....
Re: Paralelní VPD
Tak vesele to bohužel nevidím. Zpožděné linky, jsou poměrně značný problém jak pro provozovatele tak i pro PAX, nedávná medií zmíněná bitka v letadle Wizz z BCN při CLSD RWY24 viz byla jen špička ledovce potencionálních problémů. Charterové linky mají zpoždění a nepravidelnosti též pořád a toto jim ani PAX nepomůže.
Přinese to jen zvýšené náklady, navíc nevidím spíš neslyším problém s hlukem v noci v okolí letiště. Letiště je tam od 30tých let a stížnosti ohledně hluku přichází až od nově nastěhovaných pro které je překvapením, že letadla mohou být rušivým elementem.
Proč zrovna letadla... protože je to sexy business. Ale aby někdo zrušil v noci jízdu tramvají v Praze jsem ještě neslyšel. Navíc hluk tramvají je bych řekl osobně rušivější a nepříjemnější, ale evidentně by taková žádost byla považována za naivní.
Stejně tak mi přijde naivní se nastěhovat k letišti a pak si následně stěžovat na hluk, který se navíc snižuje s moderností letového parku.
Přinese to jen zvýšené náklady, navíc nevidím spíš neslyším problém s hlukem v noci v okolí letiště. Letiště je tam od 30tých let a stížnosti ohledně hluku přichází až od nově nastěhovaných pro které je překvapením, že letadla mohou být rušivým elementem.
Proč zrovna letadla... protože je to sexy business. Ale aby někdo zrušil v noci jízdu tramvají v Praze jsem ještě neslyšel. Navíc hluk tramvají je bych řekl osobně rušivější a nepříjemnější, ale evidentně by taková žádost byla považována za naivní.
Stejně tak mi přijde naivní se nastěhovat k letišti a pak si následně stěžovat na hluk, který se navíc snižuje s moderností letového parku.
Re: Paralelní VPD
Samozřejmě že jde "v pohodě" zavřít letiště. Ale tento trend je absolutně zvrácený a jde proti logice letecké dopravy. To chcete létat jak přes den ?
V tom případě zrušíme jízdu vlaků, předpokládám, že ten kdo bydlí vedle trati rád uvítá klidný spánek a ne rušivé dunění vlaků
V tom případě zrušíme jízdu vlaků, předpokládám, že ten kdo bydlí vedle trati rád uvítá klidný spánek a ne rušivé dunění vlaků
Re: Paralelní VPD
Ace2 píše:Samozřejmě že jde "v pohodě" zavřít letiště. Ale tento trend je absolutně zvrácený a jde proti logice letecké dopravy. To chcete létat jak přes den ?
..když dejme tomu odstartuje ve 23:50 let třeba PRG-CAI, tak poletí přes den?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 731
- Registrován: 01. 01. 2007, 22:39
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Paralelní VPD
Ace2 píše:Tak vesele to bohužel nevidím. Zpožděné linky, jsou poměrně značný problém jak pro provozovatele tak i pro PAX, nedávná medií zmíněná bitka v letadle Wizz z BCN při CLSD RWY24 viz byla jen špička ledovce potencionálních problémů. Charterové linky mají zpoždění a nepravidelnosti též pořád a toto jim ani PAX nepomůže.
Trošku hysterický povyk ne? Kolik těch letadel v době mezi půlnocí a šestou ránou lítá? Kolik zpožděných linek s pravidelným příletem do půlnoci přilétá do prahy po půl jedné, po jedné?
Re: Paralelní VPD
To samozřejmě ne, ale ve 23:50 neodletí, protože se zdrželo na Kypru, takže místo drobného zpoždění neodletí v 01:00 do CAI, ale odletí tam až v 05:00 což znamená, že PAXům se proplatí kompenzance, stejně tak jako dalším 4 návazným linkám, protože se rozbourá na desítky hodin dopředu celé plánování využitelnosti přepravní kapacity. A možná tam neodletí ani v 05 ráno, protože nebude k dispozici posádka s rest time
Děláte jako kdyby nikdo z vás nedělal soukromé v letecké firmě kde panuje finanční efektivita a všechny zdroje jsou čerpány na 110% tj na takové věci jako zavřený letiště v noci nikdo není zvědavej, protože to kazí business, zdražuje náklady jako provozovatelům, tak i cestovkám a i PAX. Pokud mluvíme o charterech.
Zkuste pracovat jednu sezonu v soukromé charterové společnosti a pochopíte proč zavřené letiště v noci představuje problém.
Děláte jako kdyby nikdo z vás nedělal soukromé v letecké firmě kde panuje finanční efektivita a všechny zdroje jsou čerpány na 110% tj na takové věci jako zavřený letiště v noci nikdo není zvědavej, protože to kazí business, zdražuje náklady jako provozovatelům, tak i cestovkám a i PAX. Pokud mluvíme o charterech.
Zkuste pracovat jednu sezonu v soukromé charterové společnosti a pochopíte proč zavřené letiště v noci představuje problém.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Paralelní VPD
Uvědomují si diskutující, že noční zákaz letů byl ústupek letiště, aby prošla EIA? Já to považuji za obrovský krok k uskutečnění paralelní dráhy. Tady jde o investici za několik miliard pro dalších x desítek let a vy se tu hádáte o nočních charterech.
Re: Paralelní VPD
Ace2 píše:To samozřejmě ne, ale ve 23:50 neodletí, protože se zdrželo na Kypru, takže místo drobného zpoždění neodletí v 01:00 do CAI, ale odletí tam až v 05:00 což znamená, že PAXům se proplatí kompenzance, stejně tak jako dalším 4 návazným linkám, protože se rozbourá na desítky hodin dopředu celé plánování využitelnosti přepravní kapacity. A možná tam neodletí ani v 05 ráno, protože nebude k dispozici posádka s rest time
Děláte jako kdyby nikdo z vás nedělal soukromé v letecké firmě kde panuje finanční efektivita a všechny zdroje jsou čerpány na 110% tj na takové věci jako zavřený letiště v noci nikdo není zvědavej, protože to kazí business, zdražuje náklady jako provozovatelům, tak i cestovkám a i PAX. Pokud mluvíme o charterech.
Zkuste pracovat jednu sezonu v soukromé charterové společnosti a pochopíte proč zavřené letiště v noci představuje problém.
v soukromých charterových firmách se pohybuji od roku 97, a zatím se zavřenými letišti nikdy moc velký problém nebyl, zvlášť když se o tom ví a lety se podle toho plánují (ano může dojít k problémům, díky závadě,počasí atd, ale i to se dá řešit), již několikátý rok létáme z letiště ve WAW a tam taky noční uzavírka velké problémy nezpůsobuje.....