Stránka 22 z 26

Re: Paralelní VPD

Napsal: 09. 01. 2011, 21:30
od hafi

Re: Paralelní VPD

Napsal: 09. 01. 2011, 23:47
od ogan
hafi píše:http://ekonomika.idnes.cz/ustavni-soud-podporil-stavbu-ranveje-v-ruzyni-zacne-ale-nejdriv-v-roce-2012-1lt-/ekonomika.aspx?c=A110108_092641_domaci_jj


9 mld. :shock: myslim, že místo dráhy se spíš postaví pěknej tunel :twisted:

Re: Paralelní VPD

Napsal: 27. 10. 2011, 10:31
od creyman
Třetí dráha schválena.

http://www.novinky.cz/ekonomika/248698- ... l?ref=boxE

Jediné kdo asi nebude rád je TVS. S nočním dovolenkovým provozem.

Re: Paralelní VPD

Napsal: 27. 10. 2011, 10:48
od HonzaLB
zajímavě se to evropou šíří kompletní zákazy nočního provozu...

Re: Paralelní VPD

Napsal: 27. 10. 2011, 10:57
od Ace2
To je jako dobrá kravina. Charterové lety a zpožděné přílety budou jako létat jak ? :D Proboha PRG je velké mezinárodní letiště a vymyslet jeho zavření je dobrá kravina. Navíc moderní letadla jsou dnes již tak tichá, že nejsou téměř slyšet v rozšířeném okolí letiště a tam kde slyšet jsou, jsou jen nově postavené novostavby kde nikdo nemá moc právo mluvit do obtěžování hlukem, protože si tam dům koupil s jasným vědomím, že je bydlí vedle letiště, které je tam již od 30tých let :D

Proč proboha uzavírat letiště v noci... žádné ústupky, stačí jeden a pak se to snese jak lavina v podobě různých občanských združení, kde si chce kde kdo udělat karieru a udělat si dobře jak je důležitý.

Re: Paralelní VPD

Napsal: 27. 10. 2011, 11:31
od Tragedie_v_JZD
To je teda argument, že "ruzyně je mezinárodní letiště"... Mezinárodních (a mnohem významnějších , než nějaká bezvýznamná Praha) letišt s vyloučeným nočním provozem je bezpočet. V tomto by Ruzyně nějak nevyčnívala, a není to nic mimořádného. A jinde se taky svět nezbořil, chartery i zpožděné lety tam lítaj dál.

Co se týka spožděných letů apodobně - u většiny těchto letišt je tato restrikce "zmírněna" tím, že u letů s pravidelným příletem do (hodiny zavření) je tolerováno zpoždění v nějaké časové lhůtě - většinou půl hodiny až hodina.

A charterové lety budou lítat jak? No, holt budou lítat jindy. O co jde? když to jde jinde v evropě, proč by to němělo jít v Praze?

Re: Paralelní VPD

Napsal: 27. 10. 2011, 11:50
od kuba.biker
Tragedie_v_JZD píše:To je teda argument, že "ruzyně je mezinárodní letiště"... Mezinárodních (a mnohem významnějších , než nějaká bezvýznamná Praha) letišt s vyloučeným nočním provozem je bezpočet. V tomto by Ruzyně nějak nevyčnívala, a není to nic mimořádného. A jinde se taky svět nezbořil, chartery i zpožděné lety tam lítaj dál.

Co se týka spožděných letů apodobně - u většiny těchto letišt je tato restrikce "zmírněna" tím, že u letů s pravidelným příletem do (hodiny zavření) je tolerováno zpoždění v nějaké časové lhůtě - většinou půl hodiny až hodina.

A charterové lety budou lítat jak? No, holt budou lítat jindy. O co jde? když to jde jinde v evropě, proč by to němělo jít v Praze?


viz Mnichov

Re: Paralelní VPD

Napsal: 27. 10. 2011, 13:00
od Pavel
WAW má taky zavřeno od půlnoci do pěti rána, a taky to v pohodě jde.....

Re: Paralelní VPD

Napsal: 27. 10. 2011, 13:04
od Ace2
Tak vesele to bohužel nevidím. Zpožděné linky, jsou poměrně značný problém jak pro provozovatele tak i pro PAX, nedávná medií zmíněná bitka v letadle Wizz z BCN při CLSD RWY24 viz byla jen špička ledovce potencionálních problémů. Charterové linky mají zpoždění a nepravidelnosti též pořád a toto jim ani PAX nepomůže.

Přinese to jen zvýšené náklady, navíc nevidím spíš neslyším problém s hlukem v noci v okolí letiště. Letiště je tam od 30tých let a stížnosti ohledně hluku přichází až od nově nastěhovaných pro které je překvapením, že letadla mohou být rušivým elementem.

Proč zrovna letadla... protože je to sexy business. Ale aby někdo zrušil v noci jízdu tramvají v Praze jsem ještě neslyšel. Navíc hluk tramvají je bych řekl osobně rušivější a nepříjemnější, ale evidentně by taková žádost byla považována za naivní.

Stejně tak mi přijde naivní se nastěhovat k letišti a pak si následně stěžovat na hluk, který se navíc snižuje s moderností letového parku.

Re: Paralelní VPD

Napsal: 27. 10. 2011, 13:07
od Ace2
Samozřejmě že jde "v pohodě" zavřít letiště. Ale tento trend je absolutně zvrácený a jde proti logice letecké dopravy. To chcete létat jak přes den ? :mrgreen:

V tom případě zrušíme jízdu vlaků, předpokládám, že ten kdo bydlí vedle trati rád uvítá klidný spánek a ne rušivé dunění vlaků :mrgreen:

Re: Paralelní VPD

Napsal: 27. 10. 2011, 13:38
od Pavel
Ace2 píše:Samozřejmě že jde "v pohodě" zavřít letiště. Ale tento trend je absolutně zvrácený a jde proti logice letecké dopravy. To chcete létat jak přes den ? :mrgreen:

..když dejme tomu odstartuje ve 23:50 let třeba PRG-CAI, tak poletí přes den?

Re: Paralelní VPD

Napsal: 27. 10. 2011, 13:51
od Tragedie_v_JZD
Ace2 píše:Tak vesele to bohužel nevidím. Zpožděné linky, jsou poměrně značný problém jak pro provozovatele tak i pro PAX, nedávná medií zmíněná bitka v letadle Wizz z BCN při CLSD RWY24 viz byla jen špička ledovce potencionálních problémů. Charterové linky mají zpoždění a nepravidelnosti též pořád a toto jim ani PAX nepomůže.


Trošku hysterický povyk ne? Kolik těch letadel v době mezi půlnocí a šestou ránou lítá? Kolik zpožděných linek s pravidelným příletem do půlnoci přilétá do prahy po půl jedné, po jedné?

Re: Paralelní VPD

Napsal: 27. 10. 2011, 13:55
od Ace2
To samozřejmě ne, ale ve 23:50 neodletí, protože se zdrželo na Kypru, takže místo drobného zpoždění neodletí v 01:00 do CAI, ale odletí tam až v 05:00 což znamená, že PAXům se proplatí kompenzance, stejně tak jako dalším 4 návazným linkám, protože se rozbourá na desítky hodin dopředu celé plánování využitelnosti přepravní kapacity. A možná tam neodletí ani v 05 ráno, protože nebude k dispozici posádka s rest time :D

Děláte jako kdyby nikdo z vás nedělal soukromé v letecké firmě kde panuje finanční efektivita a všechny zdroje jsou čerpány na 110% :mrgreen: tj na takové věci jako zavřený letiště v noci nikdo není zvědavej, protože to kazí business, zdražuje náklady jako provozovatelům, tak i cestovkám a i PAX. Pokud mluvíme o charterech.

Zkuste pracovat jednu sezonu v soukromé charterové společnosti a pochopíte proč zavřené letiště v noci představuje problém.

Re: Paralelní VPD

Napsal: 27. 10. 2011, 14:21
od m@rtin
Uvědomují si diskutující, že noční zákaz letů byl ústupek letiště, aby prošla EIA? Já to považuji za obrovský krok k uskutečnění paralelní dráhy. Tady jde o investici za několik miliard pro dalších x desítek let a vy se tu hádáte o nočních charterech. :crazy:

Re: Paralelní VPD

Napsal: 27. 10. 2011, 14:23
od Pavel
Ace2 píše:To samozřejmě ne, ale ve 23:50 neodletí, protože se zdrželo na Kypru, takže místo drobného zpoždění neodletí v 01:00 do CAI, ale odletí tam až v 05:00 což znamená, že PAXům se proplatí kompenzance, stejně tak jako dalším 4 návazným linkám, protože se rozbourá na desítky hodin dopředu celé plánování využitelnosti přepravní kapacity. A možná tam neodletí ani v 05 ráno, protože nebude k dispozici posádka s rest time :D

Děláte jako kdyby nikdo z vás nedělal soukromé v letecké firmě kde panuje finanční efektivita a všechny zdroje jsou čerpány na 110% :mrgreen: tj na takové věci jako zavřený letiště v noci nikdo není zvědavej, protože to kazí business, zdražuje náklady jako provozovatelům, tak i cestovkám a i PAX. Pokud mluvíme o charterech.

Zkuste pracovat jednu sezonu v soukromé charterové společnosti a pochopíte proč zavřené letiště v noci představuje problém.

v soukromých charterových firmách se pohybuji od roku 97, a zatím se zavřenými letišti nikdy moc velký problém nebyl, zvlášť když se o tom ví a lety se podle toho plánují (ano může dojít k problémům, díky závadě,počasí atd, ale i to se dá řešit), již několikátý rok létáme z letiště ve WAW a tam taky noční uzavírka velké problémy nezpůsobuje.....