Ruzyně
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3162
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
Novinka na webu PRG, betatestuji cteni myslenek, mas jit na veceri tak ti ukazuji restaurace, soustred se vice na prilet ze Soulu
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
http://ekonomika.idnes.cz/foto.aspx?r=e ... ailVP1.jpg
Hezké. Ale ty taxíky tam přiletí na padáku?
Hezké. Ale ty taxíky tam přiletí na padáku?
Re: Ruzyně
Globik píše:http://ekonomika.idnes.cz/foto.aspx?r=eko-doprava&c=A151214_142631_eko-doprava_suj&foto=SUJ5fec7e_11_vizu_detailVP1.jpg
Hezké. Ale ty taxíky tam přiletí na padáku?
A v textu zmíněné autobusy budou stát ? kde ? Asi daleko.
Přijde mi, že se ti architekti zcela a to totálně zbláznili.
Je to podobné řešení když udělají někde cestičky pěkně kolmo a do kulata a lidi si vyšlapou kudy chtějí chodit. Pán architekt takové pitomosti, aby lidi žili spokojeně neřeší oni řeší "krásno"-
Tady to asi tak jednoduché nebude.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
Stejně to nemůže projít, protože tam nejsou vyprojektované cyklostezky. Auto*mat to zablokuje.
Re: Ruzyně
Letiště v Ruzyni loni odbavilo 12 milionů lidí, meziročně nejvíc za 10 let
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/prazske-letis ... oprava_bur
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/prazske-letis ... oprava_bur
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 754
- Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
- Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
"Na Ruzyni kvete obchod s lidskými orgány. Je za tím Tvrdik?"
Letiště na všech terminálech otevřeně upozorňuje na riziko odoperování orgánů. Ale jak se to má dozvědět cizinec, který se do Prahy teprve chystá?
1. dubna 2016 00:01 | Johan Surý
Před pár lety by nikoho ani v nejhorším snu nenapadlo, že by se významný český subjekt zapojil do obchodu s lidskými orgány ve velkém. Dnes je to drsná realita. A Letiště Praha svoje angažmá v tomto byznyse dokonce otevřeně oznamuje na billboardech umístěných na terminálech největšího českého leteckého přístavu.
Svoji osobní zkušenost popisuje Stephanie Bews, anglická turistka ze Sussexu: "Před půl rokem mi zlomil srdce můj přítel, když mě opustil. A jako by to samotné nestačilo, teď mi ho na letišti v Praze odebrali!"
Stephanie není sama. Čínský turista Piň Ad Hok ale nesdílí její kritický pohled na věc. "Nechápu to znepokojení. U nás v Číně je odebírání orgánů na denním pořádku."
Mají se čeho bát Češi?
Na tuto otázku odpovědělo Letiště Praha celkem vyhýbavě. Tisková mluvcí Marika Janoušková se po několikeré urgenci vyjádřila jen obecně: "Letiště Praha neustále vyhledává nové příležitosti v podnikání a nové kreativní obchodní modely." Její nadřízený, předseda představenstva Českého aeroholdingu Václav Řehoř se omezil pouze na stručnou SMS: "Promiňte, nemám to srdce toto komentovat."
Prezident Česko-Čínské komory vzájemné spolupráce Jaroslav Tvrdík obchod s orgány naopak komentoval velmi otevřeně a s nezapíranou hrdostí: "Došlo na má slova. Přes velké odlišnosti v našich kulturách, nebo právě díky nim, se máme jeden od druhého co učit. Čína je pro mě srdeční záležitost."
Jiří Šimáně, majitel soukromého leteckého dopravce Travel Service a současně fotbalové Slavie, potvrdil zájem na projektu participovat: "Dáme do toho srdíčko," sdělil serveru Airways.cz.
Ministr financí Andrej Babiš, jehož úřad je jediným akcionářem Českého aeroholdingu a tím i Letiště Praha, popírá účast zdravotnické divize Agrofertu na tomto projektu: "Ruku na srdce! Není to moje. A ta částka taky nesedí".
Jaroslav Tvrdík z Česko-Čínské komory vzájemné spolupráce trval na uveřejnění své predikce ohledně dopadu odoperování orgánů na cestovní ruch v Praze a rozhodně nešetřil optimismem: "Nárůsty cestujících v největším českém vzdušném přístavu v žádném případě nejsou ohroženy. Princip našeho obchodního modelu totiž spočívá v tom, že turisté před cestou do Prahy nejsou o ničem informováni."
Na dotaz, zda Prahu budou následovat i některá česká a moravská regionální letiště odpověděl generální ředitel Letiště Brno Tomáš Plaček mnohoznačně: "Tady v Brně jsme všichni srdcaři."
Johan Surý | Ekokomika.Dodnes.cz
Letiště na všech terminálech otevřeně upozorňuje na riziko odoperování orgánů. Ale jak se to má dozvědět cizinec, který se do Prahy teprve chystá?
1. dubna 2016 00:01 | Johan Surý
Před pár lety by nikoho ani v nejhorším snu nenapadlo, že by se významný český subjekt zapojil do obchodu s lidskými orgány ve velkém. Dnes je to drsná realita. A Letiště Praha svoje angažmá v tomto byznyse dokonce otevřeně oznamuje na billboardech umístěných na terminálech největšího českého leteckého přístavu.
Svoji osobní zkušenost popisuje Stephanie Bews, anglická turistka ze Sussexu: "Před půl rokem mi zlomil srdce můj přítel, když mě opustil. A jako by to samotné nestačilo, teď mi ho na letišti v Praze odebrali!"
Stephanie není sama. Čínský turista Piň Ad Hok ale nesdílí její kritický pohled na věc. "Nechápu to znepokojení. U nás v Číně je odebírání orgánů na denním pořádku."
Mají se čeho bát Češi?
Na tuto otázku odpovědělo Letiště Praha celkem vyhýbavě. Tisková mluvcí Marika Janoušková se po několikeré urgenci vyjádřila jen obecně: "Letiště Praha neustále vyhledává nové příležitosti v podnikání a nové kreativní obchodní modely." Její nadřízený, předseda představenstva Českého aeroholdingu Václav Řehoř se omezil pouze na stručnou SMS: "Promiňte, nemám to srdce toto komentovat."
Prezident Česko-Čínské komory vzájemné spolupráce Jaroslav Tvrdík obchod s orgány naopak komentoval velmi otevřeně a s nezapíranou hrdostí: "Došlo na má slova. Přes velké odlišnosti v našich kulturách, nebo právě díky nim, se máme jeden od druhého co učit. Čína je pro mě srdeční záležitost."
Jiří Šimáně, majitel soukromého leteckého dopravce Travel Service a současně fotbalové Slavie, potvrdil zájem na projektu participovat: "Dáme do toho srdíčko," sdělil serveru Airways.cz.
Ministr financí Andrej Babiš, jehož úřad je jediným akcionářem Českého aeroholdingu a tím i Letiště Praha, popírá účast zdravotnické divize Agrofertu na tomto projektu: "Ruku na srdce! Není to moje. A ta částka taky nesedí".
Jaroslav Tvrdík z Česko-Čínské komory vzájemné spolupráce trval na uveřejnění své predikce ohledně dopadu odoperování orgánů na cestovní ruch v Praze a rozhodně nešetřil optimismem: "Nárůsty cestujících v největším českém vzdušném přístavu v žádném případě nejsou ohroženy. Princip našeho obchodního modelu totiž spočívá v tom, že turisté před cestou do Prahy nejsou o ničem informováni."
Na dotaz, zda Prahu budou následovat i některá česká a moravská regionální letiště odpověděl generální ředitel Letiště Brno Tomáš Plaček mnohoznačně: "Tady v Brně jsme všichni srdcaři."
Johan Surý | Ekokomika.Dodnes.cz
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 131
- Registrován: 06. 03. 2013, 23:09
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
Tak jak vidím svatého Johana z Idnesu, je mi jasné, že to je celé absolutní p..ovina. Takže jsem v klidu
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3040
- Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
Hansie píše:Tak jak vidím svatého Johana z Idnesu, je mi jasné, že to je celé absolutní p..ovina. Takže jsem v klidu
No hlavne ja kdyz se podivam do kalendare, tak si udelam dalsi kafe a jsem v klidu jeste o to vic
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 131
- Registrován: 06. 03. 2013, 23:09
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
Přesně tak
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
Nějak mám dojem, že stroje, klesající k LKPR, létají nad Prahou v nižší hladině, než tomu bylo v minulosti. Je to tak a je k tomu nějaký důvod?
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 59
- Registrován: 07. 04. 2015, 21:23
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
Globik píše:Nějak mám dojem, že stroje, klesající k LKPR, létají nad Prahou v nižší hladině, než tomu bylo v minulosti. Je to tak a je k tomu nějaký důvod?
Já bych řekl že je to jen kvůli tomu že se teď často sedá na RWY30 a to musí být nad Prahou v nižší hladině, než kdyby přistávaly na 24.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
tomassanto píše:Globik píše:Nějak mám dojem, že stroje, klesající k LKPR, létají nad Prahou v nižší hladině, než tomu bylo v minulosti. Je to tak a je k tomu nějaký důvod?
Já bych řekl že je to jen kvůli tomu že se teď často sedá na RWY30 a to musí být nad Prahou v nižší hladině, než kdyby přistávaly na 24.
Díky za objasnění
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 109
- Registrován: 24. 01. 2013, 21:14
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
Asiaten planen China-Hub in Prag
SHANGHAI/PRAG - Der chinesische Investor CEFC will in Prag einen Asien-Hub hochziehen. Nach Erhöhung seines Anteils an Travel Service Airlines auf 49,92 Prozent soll die Muttergesellschaft von Smart Wings und mehreren Töchtern in Zentralosteuropa nun die Mehrheit an CSA übernehmen. 44 Prozent hält Korean Air.
Die in Shanghai residente CEFC Chinese Energy Company und Tschechiens Travel Service beschlossen im Herbst 2015 eine strategische Kooperation mit dem Ziel, am Flughafen Prag eine Europa-Drehscheibe für Flüge von und nach China aufzubauen.
CEFC erwarb dazu im September 2015 10 Prozent der TSA-Anteile, die nach erfolgreicher Buchprüfung nun auf 49,92 Prozent erhöht wurden. Dabei wurde das Kapital von Travel Service um eine Milliarde CZK (36 Millionen EUR) aufgestockt.
CEFC bezeichnet sich als das sechstgrößte Privatunternehmen Chinas und ist weltweit als Investor und Entwickler in verschiedenen Industriebereichen tätig. Für seine europäischen Aktivitäten wählte CEFC Prag als Hauptsitz.
Travel Service Airlines ist überwiegend im Charter, ACMI und Liniengeschäft aktiv und nach eigenen Angaben Tschechiens größte Fluggesellschaft. Die Airline ist weltweit tätig und verfügt über Töchter in Polen, der Slowakei und Ungarn. Mit Smart Wings betreibt Travel Service auch eine eigene Lowcost-Airline.
Die Flotte der Gruppe besteht derzeit aus 47 Flugzeugen, darunter Boeing 737NG der Reihen 700, 800, 900ER sowie Airbus A320. 18 Maschinen fliegen unter dem Firmenbranding, andere für ACMI-Partner. Weiters hält die Gruppe eine Bestellung von 25 Boeing 737 MAX 8, die ab 2018 zum Einsatz kommen sollen.
Im Zuge der Restrukturierung von CSA Czech Airlines erwarb die Travel Service Gruppe im Frühjahr 2015 34 Prozent Anteile an Tschechiens Flagcarrier. Weitere Anteile an CSA hält Skyteampartner Korean Air (44 Prozent) sowie die staatliche Czech aero-Holding (19,7 Prozent).
Wie tschechische Medien berichten, will die von CEFC finanzierte Travel Service ihren CSA-Anteil auf 54 Prozent erhöhen und damit die Mehrheit an Tschechiens Flagcarrier übernehmen. Kommt der Deal zustande, hätte der chinesische Investor bedeutenden Einfluss auf beide tschechische Airlines - und Czech Airlines strategischer Partner Korean Air beim Aufbau eines Asienhubs in Prag ein starkes Wort mitzureden.
SHANGHAI/PRAG - Der chinesische Investor CEFC will in Prag einen Asien-Hub hochziehen. Nach Erhöhung seines Anteils an Travel Service Airlines auf 49,92 Prozent soll die Muttergesellschaft von Smart Wings und mehreren Töchtern in Zentralosteuropa nun die Mehrheit an CSA übernehmen. 44 Prozent hält Korean Air.
Die in Shanghai residente CEFC Chinese Energy Company und Tschechiens Travel Service beschlossen im Herbst 2015 eine strategische Kooperation mit dem Ziel, am Flughafen Prag eine Europa-Drehscheibe für Flüge von und nach China aufzubauen.
CEFC erwarb dazu im September 2015 10 Prozent der TSA-Anteile, die nach erfolgreicher Buchprüfung nun auf 49,92 Prozent erhöht wurden. Dabei wurde das Kapital von Travel Service um eine Milliarde CZK (36 Millionen EUR) aufgestockt.
CEFC bezeichnet sich als das sechstgrößte Privatunternehmen Chinas und ist weltweit als Investor und Entwickler in verschiedenen Industriebereichen tätig. Für seine europäischen Aktivitäten wählte CEFC Prag als Hauptsitz.
Travel Service Airlines ist überwiegend im Charter, ACMI und Liniengeschäft aktiv und nach eigenen Angaben Tschechiens größte Fluggesellschaft. Die Airline ist weltweit tätig und verfügt über Töchter in Polen, der Slowakei und Ungarn. Mit Smart Wings betreibt Travel Service auch eine eigene Lowcost-Airline.
Die Flotte der Gruppe besteht derzeit aus 47 Flugzeugen, darunter Boeing 737NG der Reihen 700, 800, 900ER sowie Airbus A320. 18 Maschinen fliegen unter dem Firmenbranding, andere für ACMI-Partner. Weiters hält die Gruppe eine Bestellung von 25 Boeing 737 MAX 8, die ab 2018 zum Einsatz kommen sollen.
Im Zuge der Restrukturierung von CSA Czech Airlines erwarb die Travel Service Gruppe im Frühjahr 2015 34 Prozent Anteile an Tschechiens Flagcarrier. Weitere Anteile an CSA hält Skyteampartner Korean Air (44 Prozent) sowie die staatliche Czech aero-Holding (19,7 Prozent).
Wie tschechische Medien berichten, will die von CEFC finanzierte Travel Service ihren CSA-Anteil auf 54 Prozent erhöhen und damit die Mehrheit an Tschechiens Flagcarrier übernehmen. Kommt der Deal zustande, hätte der chinesische Investor bedeutenden Einfluss auf beide tschechische Airlines - und Czech Airlines strategischer Partner Korean Air beim Aufbau eines Asienhubs in Prag ein starkes Wort mitzureden.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3162
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
Mit mondott?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 243
- Registrován: 08. 12. 2013, 09:30
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Ruzyně
To bych chtěl vidět jak, když doteď ani Hainan nemá c/s s ČSA...