Létací koridory nad Ceskem

Skily
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 64
Registrován: 06. 04. 2003, 21:15
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Skily »

Zdenek píše: geodeti prekazi s 4m lati nebo odraznym hranolem na stavbach

Prekazi? :shock: Komu? :shock: Tem Ukrajincum, Makedoncum apod.jo :twisted:


FlightDetent
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1007
Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
Stav: Offline

Příspěvek od FlightDetent »

ok píše:V cockpitu modifikovanych A319 je pry tlacitko pro strme priblizeni, ktere prepne FBW do zvlastniho rezimu.


Jednu velikou výhradu, jde o A318, což je hodně jiné letadlo. A bohužel se moc neprodává, a do LCY je hodně velký zájem hodně dobře platících zákazníků.


Detailněji zde: http://www.smartcockpit.com/pdf/plane/a ... misc/0001/

Lucky
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 711
Registrován: 30. 01. 2005, 18:43
Stav: Offline

Příspěvek od Lucky »

FlightDetent píše:
ok píše:V cockpitu modifikovanych A319 je pry tlacitko pro strme priblizeni, ktere prepne FBW do zvlastniho rezimu.


Jednu velikou výhradu, jde o A318, což je hodně jiné letadlo. A bohužel se moc neprodává, a do LCY je hodně velký zájem hodně dobře platících zákazníků.


Detailněji zde: http://www.smartcockpit.com/pdf/plane/a ... misc/0001/


A318 neni zas tak jine nez ostatni letadla z rodiny A320.Nove A320 enhance ktere ma i CSA jsou stejne jako A318.

ok
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 171
Registrován: 28. 01. 2003, 08:59
Bydliště: Morgantown
Stav: Offline

Příspěvek od ok »

FlightDetent píše:
ok píše:V cockpitu modifikovanych A319 je pry tlacitko pro strme priblizeni, ktere prepne FBW do zvlastniho rezimu.


Jednu velikou výhradu, jde o A318, což je hodně jiné letadlo. A bohužel se moc neprodává, a do LCY je hodně velký zájem hodně dobře platících zákazníků.


Detailněji zde: http://www.smartcockpit.com/pdf/plane/a ... misc/0001/

diky za opravu

datlos
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 20
Registrován: 13. 06. 2006, 16:28
Stav: Offline

fofr

Příspěvek od datlos »

ok píše:Uhel klesani se meni s vyskou, ale muj odhad je, ze neprekroci 9° (6000fpm pri 370 KTAS).


Fiha, 370 kt, to je docela rychle...


ok
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 171
Registrován: 28. 01. 2003, 08:59
Bydliště: Morgantown
Stav: Offline

Příspěvek od ok »

Pocital jsem 310 KIAS v 10000 feetech, protoze tam nouzove klesani vetsinou konci. Ve vetsi vysce je skutecna rychlost jeste vyssi, takze to dava mensi uhel klesani (za predpokladu, ze maximalni rychlost klesani je porad priblizne 6000ft/min - tim si moc jisty nejsem).


Odpovědět