zatim se PRG prezentuje jako nejvetsi ve S a V evropy a zatim pro me je nejmilejsi (kdyz porovnam s tragickym WAW a ok BUD a neexistujicim BTS) .. a dvojka po VIE.
Ted letiste BUD chysta velike plany za tezke penize... ma na to ukrast prvenstvi z PRG? v Praze asi nma sanci rustu bez paralelni drahy, dobre konexe s centrem, etc...
co si myslite? je prevenstvi PRG ohrozno? BUD ma uz kolem 8.3 milionu cestujicich rocne... chystaji nekolik long haul z Asie apod....
EUR 261 million airport development program at Ferihegy viz clanek
http://www.bud.hu/english/press_room/re ... e_hid=1582
Konkurence PRG a BUD
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 119
- Registrován: 02. 04. 2007, 00:26
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
No když se člověk podívá na investice do WIE i BUD,tak by nebylo od věci konečně dořešit tu dráhu.Ale obávám se,že z toho může být pěkná blamáž.Ať už kvůli Pentě,nebo kvůli tomu,že může projekt zdržovat neskutečný množství všelijakých občanských združení.
U nás se všechno šíleně táhne,vzpomeňte na obchvat Plzně nebo Pražský okruh.Akorát se mele pantem a posouvají termíny.
U nás se všechno šíleně táhne,vzpomeňte na obchvat Plzně nebo Pražský okruh.Akorát se mele pantem a posouvají termíny.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 28
- Registrován: 21. 02. 2005, 14:54
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Více možností do ankety
Aktuální tři možnosti, co v anketě jsou nejsou dostatečné. Chtělo by to další, aby bylo více prostoru pro hlasující, 2. varianta, kterou jsem zaškrtl nevystihuje můj názor na 100%.
Dlouhodobě zastávám názor, že objem přepravených cestujících na PRG hlavně závisí na tří faktorech.
Když pozoruji modernizaci flotily a růst ruského Aeroflotu, modernizované letiště Domodědovo, anebo rozšiřujcí se letiště ve Vídni, tak soudím, že Praha nebude věčně první ve Střední a východní Evropě, to ale nemění nic na tom, že se stále bude jednat o veliké a velmi důležité letiště v regionu (a v Evropě).
Řeklbych, že důležitým krokem pro budoucnost PRG bude rošíření počtu pravidelných dálkových spojení. Také proto mám radost z každé letecké společnosti, co sem zavede dálkové spojení, jako např. Delta z Atlanty. A také doufám, že sem v budoucnu bude i pravidelně létat malajská Air Asia nebo japonský JAL.
Dlouhodobě zastávám názor, že objem přepravených cestujících na PRG hlavně závisí na tří faktorech.
- 1) síla české ekonomiky: tj. stála schopnost dloudobě přitahovat investory a obchodní partnery, kteří sem budou jezdit.
2) oblíbenost Prahy jakožto významné turistické destinace.
3) úpěch ČSA: tj. schopnost našeho vlajkového dopravce těžit z dvou výše uvedených faktorů.
Když pozoruji modernizaci flotily a růst ruského Aeroflotu, modernizované letiště Domodědovo, anebo rozšiřujcí se letiště ve Vídni, tak soudím, že Praha nebude věčně první ve Střední a východní Evropě, to ale nemění nic na tom, že se stále bude jednat o veliké a velmi důležité letiště v regionu (a v Evropě).
Řeklbych, že důležitým krokem pro budoucnost PRG bude rošíření počtu pravidelných dálkových spojení. Také proto mám radost z každé letecké společnosti, co sem zavede dálkové spojení, jako např. Delta z Atlanty. A také doufám, že sem v budoucnu bude i pravidelně létat malajská Air Asia nebo japonský JAL.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 28
- Registrován: 21. 02. 2005, 14:54
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
arkan píše:.Ať už kvůli Pentě,nebo kvůli tomu,že může projekt zdržovat neskutečný množství všelijakých občanských združení.
Naprosto souhlasim, na tohle mel uz davno existovat nejaky vyvazeny vyvlastnovaci zakon, ktery by chranil verejne zajmy, ale zaroven materialne spravedlive vykompenzoval toho, kteremu stat vyvlastni jeho pozemek.
A takove spekulanty, kteri preferuji vlastni zisk pred zajmy statu bych mlatil pres ruce, protoze brzdi rozvoj PRG.