vita píše:Martin Horucka píše:vita píše:Trochu mi uniká, proč na Cčku je 8 nástupních mostů a z toho 2 "dvojmosty" pro velká letadla? Proč tam není mostů 10 pro stroje o velikosti B737/A320? Jako dobrý, až v Praze bude olympiáda, tak nějakej charter s B747 z Schengenu určitě přiletí ale do tý doby nevidím žádné praktické využití :-/
Taky me to uz napadlo, zda se to jako blbost stavet double gaty u terminalu ke kteremu zajizdeji letadla jen ze Schenghenu.. A naopak se mi zda, ze zanedlouho bude nedostatek double gatu u TS1. Je tam jen jeden a nevim jestli by treba JAL se 747 bral jednoduchy gate.. V sobotu taky JAL z Tokya zajel k double gatu u TS2, protoze se krizili s Koreanem. Rozhodne bude muset letiste v nejblizsi budoucnosti postavit par double gatu u prstu A a B.
Tak tam jsou na to předpoklady. Z každé strany všech tří prstů jsou jen tři gaty, takže dva na áčku přestavět by neměl být zas tak velký technický problém.
Jo jo nastesti to technicky nebude problem. Jen doufam, ze to nebude problem pro letiste, ze s tim nebudou zbytecne otalet.