PRG Schengen a Non Schengen terminal

Martin Horucka
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 294
Registrován: 17. 05. 2007, 14:03
Stav: Offline

Příspěvek od Martin Horucka »

vita píše:
Martin Horucka píše:
vita píše:Trochu mi uniká, proč na Cčku je 8 nástupních mostů a z toho 2 "dvojmosty" pro velká letadla? Proč tam není mostů 10 pro stroje o velikosti B737/A320? Jako dobrý, až v Praze bude olympiáda, tak nějakej charter s B747 z Schengenu určitě přiletí :D ale do tý doby nevidím žádné praktické využití :-/


Taky me to uz napadlo, zda se to jako blbost stavet double gaty u terminalu ke kteremu zajizdeji letadla jen ze Schenghenu.. A naopak se mi zda, ze zanedlouho bude nedostatek double gatu u TS1. Je tam jen jeden a nevim jestli by treba JAL se 747 bral jednoduchy gate.. V sobotu taky JAL z Tokya zajel k double gatu u TS2, protoze se krizili s Koreanem. Rozhodne bude muset letiste v nejblizsi budoucnosti postavit par double gatu u prstu A a B.


Tak tam jsou na to předpoklady. Z každé strany všech tří prstů jsou jen tři gaty, takže dva na áčku přestavět by neměl být zas tak velký technický problém.


Jo jo nastesti to technicky nebude problem. Jen doufam, ze to nebude problem pro letiste, ze s tim nebudou zbytecne otalet.


MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Příspěvek od MS743 »

Martin Horucka píše:
vita píše:
Martin Horucka píše:
vita píše:Trochu mi uniká, proč na Cčku je 8 nástupních mostů a z toho 2 "dvojmosty" pro velká letadla? Proč tam není mostů 10 pro stroje o velikosti B737/A320? Jako dobrý, až v Praze bude olympiáda, tak nějakej charter s B747 z Schengenu určitě přiletí :D ale do tý doby nevidím žádné praktické využití :-/


Taky me to uz napadlo, zda se to jako blbost stavet double gaty u terminalu ke kteremu zajizdeji letadla jen ze Schenghenu.. A naopak se mi zda, ze zanedlouho bude nedostatek double gatu u TS1. Je tam jen jeden a nevim jestli by treba JAL se 747 bral jednoduchy gate.. V sobotu taky JAL z Tokya zajel k double gatu u TS2, protoze se krizili s Koreanem. Rozhodne bude muset letiste v nejblizsi budoucnosti postavit par double gatu u prstu A a B.


Tak tam jsou na to předpoklady. Z každé strany všech tří prstů jsou jen tři gaty, takže dva na áčku přestavět by neměl být zas tak velký technický problém.


Jo jo nastesti to technicky nebude problem. Jen doufam, ze to nebude problem pro letiste, ze s tim nebudou zbytecne otalet.


mozna takova divna otazka ale je nejaky duvod proc gates (D) maji takto jiny design nez zbytek (nechce praha uz sklenene mosty na boarding?) ..ty male kulate okenka mi pripominaji Viden....

Martin Horucka
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 294
Registrován: 17. 05. 2007, 14:03
Stav: Offline

Příspěvek od Martin Horucka »

Taky jsem si myslel ze v Praze uz presli na celosklenene mosty..takze me to taky dost prekvapilo a rad bych znal duvod proc je nepouzili... :(


Odpovědět