Nové linky z Asie?

Myslíte si, že je reálná šance, aby PRG získala v horizontu jednoho roku nové dálkové linky do Asie???

Anketa končí za 20. 07. 2007, 12:19

ANO, určitě
7
37%
ANO, ale bude se jednat nanejvýše o jednu linku
8
42%
NE, konkurence Vídně, Mnichova, Budapeště a Berlína-Brandenburg je příliš velká
1
5%
ROZHODNĚ NE, poptávka po letecké dopravě mezi Evropou a Asií je již plně uspokojena
3
16%
 
Celkem hlasů: 19

Foxx
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 854
Registrován: 11. 02. 2003, 09:15
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Foxx »

kuba.biker píše:Foxx: Abych mohl navrhnout konstruktivní řešení, musel bych vidět do zákulisí jednání LP s dopravci, na které tady poukazuje Skybob. Dobrá, máš recht, ze srovnání PRG a MUC je přehnané, ale PRG a VIE, to už je o něčem jiném, alespoň co se parametrů a kvalit letišť týče...

Proč je v pražském metru reklama na letiště Schwechat??? Proč jsou na veletrhu cestovního ruchu v Praze zastoupena německá letiště od DRS po FRA??? Je LP propagováno na obdobném veletrhu v Rakousku/Německu??? Má snad reklamy v zahraničí (nepočítám-li B737 v JAR :lol: )??? Obávám se že NE...

Plyne mi z toho zásadní problém; nedostatečná propagace České republiky a LP ve světě.
Řešení? Pro začátek by podle mého stačila vymakaná agresivní reklamní kampaň v oblastech jako je Korea, Vietnam, Japonsko, Čína (samozřejmě spojená s propagací Prahy/České republiky) a také v příhraničních oblastech Německa, Rakouska a Polska. Bylo by to pochopitelně finančně náročné, připadá mi to však elegantnější i efektivnější...


No řekněme si to na rovinu. Skybob ví ho... (nic ve zlém nechci se tě dotknout Skybobe, ale jpp není v tomhle případě relevantní informace)

No teď k té tvé propagaci, umíš si představit že by Němec jel do PRG třeba autem aby odsaď někam letěl ? Já tedy ne... Vídeňák ? asi taky ne, Zatímco pro Vídeň je například Morava a část Slovenska spádovou oblastí opačně to není.
Praha může maximálně soutěžit o dolní Sasko a pod, ale to si zase pevně díky své cenové politice drží Lufthansa a Lowcosty.
Pravda je že propagace nikdy neškodí, s tím s tebou souhlasím , ale myslíš že nové dálkovky přitáhnou víc peníze proinvestované do stánku na veletrhu nebo to samé ve formě slevy na poplatku ?

Ale díky že jsme se dostali k něčemu konstruktivnímu. Ještě PM


dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

kuba.biker píše:...Ale vzhledem k tomu, že se nikdo nechytil na snížení poplatků za letadla velikosti B747 tak tomu moc naděje nedávám...Letiště Praha mne začíná s**t čím dál víc... :evil:


Tohle neni pro leteckou spolecnost klicova podminka pro spusteni linky. Muze to pomoci v rozhodovani, ale hlavni je vzdy bude ekonomicky potencial dane destinace, oblasti. Jelikoz je vetsinou zavedeni nove dalkove linky ztratove, tohle opatreni muze ztratu zmirnit.

kuba.biker píše:bych mohl navrhnout konstruktivní řešení, musel bych vidět do zákulisí jednání LP s dopravci, na které tady poukazuje Skybob. Dobrá, máš recht, ze srovnání PRG a MUC je přehnané, ale PRG a VIE, to už je o něčem jiném, alespoň co se parametrů a kvalit letišť týče...


PRG se VIE nikdy ani nepriblizi. Spis se bude vzdalovat. VIE obsluhuje dve hlavni mesta, z toho jedno jedno z nejbohatsich v EU. Kupni sila Rakouska je mnohem vyssi. Neni to MUC, ale i tak ten potencial je nekde jinde. To ze v PRG je malo dalkovych linek neni chyba letiste, je to o zakladnim ek. vztahu nabidka/poptavka. Kdyby bylo tak lukrativni litat do PRG, tak uz tady davno JL,CI nebo treba SQ jsou. Letistni infrastuktura je myslim dostatecne kvalitni a cena mineralky je to posledni co muze ovlivnit rozhodnuti o zavedeni pravidelky treba do Japonska. :D

Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1253
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Stav: Offline

Příspěvek od Orus-x »

Asi takhle shrnuto a podtrženo: smiřmě se už jednou s tím, že žijeme v malé, pro ostatní kontinenty poměrně značně nevýznamné zemičce s nízkým HDP na hlavu a kupní silou v porovnání s okolními, co se týče vzdálenosti značně blízkými zeměmi, které tu dálkovou dopravu absorbují.
Prostě sem nikdy nebude lítat denně SQ, TG apod.
V současné době je jedna přímá linka do Asie asi tak to co odpovídá možnostem ČR - porovnání Varšava - 1 linka do Asie (LO, PEK), Budapešť 2 linky (MA, BKK - přes léto se ruší; HU, PEK).
Případný další rozvoj linek do PRG vidím jako možný, ale velmi pozvolně a pomalu

kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2109
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Re: Nové linky z Asie?

Příspěvek od kuba.biker »

http://airways.cz/zpravy/zprava.asp?id=1534 zase jen codesharing :( mimochodem, co China Airlines? Ti také tvrdili, že bude nejdřív codeshare s OK a pak přímé linky...spolupráce funguje někdy od jara, takže by už pomalu mělo být jasné, zda tam potenciál na přímé lety je, či není... Nevíte někdo něco???


Odpovědět