kuba.biker píše:Foxx: Abych mohl navrhnout konstruktivní řešení, musel bych vidět do zákulisí jednání LP s dopravci, na které tady poukazuje Skybob. Dobrá, máš recht, ze srovnání PRG a MUC je přehnané, ale PRG a VIE, to už je o něčem jiném, alespoň co se parametrů a kvalit letišť týče...
Proč je v pražském metru reklama na letiště Schwechat??? Proč jsou na veletrhu cestovního ruchu v Praze zastoupena německá letiště od DRS po FRA??? Je LP propagováno na obdobném veletrhu v Rakousku/Německu??? Má snad reklamy v zahraničí (nepočítám-li B737 v JAR )??? Obávám se že NE...
Plyne mi z toho zásadní problém; nedostatečná propagace České republiky a LP ve světě.
Řešení? Pro začátek by podle mého stačila vymakaná agresivní reklamní kampaň v oblastech jako je Korea, Vietnam, Japonsko, Čína (samozřejmě spojená s propagací Prahy/České republiky) a také v příhraničních oblastech Německa, Rakouska a Polska. Bylo by to pochopitelně finančně náročné, připadá mi to však elegantnější i efektivnější...
No řekněme si to na rovinu. Skybob ví ho... (nic ve zlém nechci se tě dotknout Skybobe, ale jpp není v tomhle případě relevantní informace)
No teď k té tvé propagaci, umíš si představit že by Němec jel do PRG třeba autem aby odsaď někam letěl ? Já tedy ne... Vídeňák ? asi taky ne, Zatímco pro Vídeň je například Morava a část Slovenska spádovou oblastí opačně to není.
Praha může maximálně soutěžit o dolní Sasko a pod, ale to si zase pevně díky své cenové politice drží Lufthansa a Lowcosty.
Pravda je že propagace nikdy neškodí, s tím s tebou souhlasím , ale myslíš že nové dálkovky přitáhnou víc peníze proinvestované do stánku na veletrhu nebo to samé ve formě slevy na poplatku ?
Ale díky že jsme se dostali k něčemu konstruktivnímu. Ještě PM