Nová linka na Tchai-wan

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Nová linka na Tchai-wan

Příspěvek od Thisway »



arkan
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 119
Registrován: 02. 04. 2007, 00:26
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Příspěvek od arkan »

No bylo by to pěkné :D Snad to dotáhnou.....
Tady je ještě jeden odkaz

http://ekonomika.idnes.cz/cesko-laka-da ... nomika_maf

Martin Horucka
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 294
Registrován: 17. 05. 2007, 14:03
Stav: Offline

Příspěvek od Martin Horucka »

Mohli by, uz se o tom mluvi fakt dlouho! Verim ze to konecne dotahnou do finale a na jare tady uvidime treba A330-300 China Airlines.
Ale i tak je to porad slabota.. :? uvidime jaky uspech bude mit ta nova presvedcovaci komise, kterou v lete zalozili..

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Příspěvek od MS743 »

mozna se neco fakt deje.. na Taiwan vzdy s Ceskym pasem se cestovalo bud s Visa nebo ne moc dokonale visa on arrival. Na WWW.MZV.CZ Taiwan je od 17ho Zari zarazen do statu s Bez Viza... ale jen pro pasy CR

Jake jsou moznosti teto linky kdyz Pasy Taiwan potrebuji viza do CR? a nebudu lhat kdyz reknu ze ambasady CR nejou moc vstricne ohledne Viza! udrzi to business???

a moje otazka drive zneal... bude to Primy let z Taipeje???? nebo jak to dela spolecnost pravidelne a to ze presmerovavaji sve lety pres BKK? (to i Eva Air) nebo jak pise na ww ze by leteli pres DXB??? Myslim si ze prvni varianta by byla mnohem uspesnejsi..tahat lidi z PRG na BKK a opacne a jeste tahat zbytek z BKK na TPE kde je velmi slusna obsazenost.

jinak uzasne zpravy...dlasi dalkovy let do PRG.. skoda zadna A330 s cervenym trsatkem

okJET
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 88
Registrován: 06. 11. 2003, 20:57
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Příspěvek od okJET »

Jenom by me zajimalo, pokud CI opravdu zacne litat pax linky jaky vliv by to melo na jejich cargo service do PRG.
Vubec bych se nedivil tomu kdyby to znamenalo konec 744F v PRG.


Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

okJET píše:Jenom by me zajimalo, pokud CI opravdu zacne litat pax linky jaky vliv by to melo na jejich cargo service do PRG.
Vubec bych se nedivil tomu kdyby to znamenalo konec 744F v PRG.

Je to zajímavá otázka, ale po uvedení A380 do provozu je mi to, abych pravdu řekl, celkem jedno. Největší dopravní letadlo světa v PRG neuvidíme před otevřením nové RWY, kterého se dožiju asi už jako velmi starý pán (teď je mi 17 let). :twisted: :twisted: :cry: :cry:
Ale to sem nepatří. :?

Don intanon
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 542
Registrován: 28. 06. 2007, 10:54
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Don intanon »

Thisway píše:Je to zajímavá otázka, ale po uvedení A380 do provozu je mi to, abych pravdu řekl, celkem jedno. Největší dopravní letadlo světa v PRG neuvidíme před otevřením nové RWY, kterého se dožiju asi už jako velmi starý pán (teď je mi 17 let). :twisted: :twisted: :cry: :cry:
Ale to sem nepatří. :?


Takze sazka? Pristane v PRG drive A380, nebo 747-8 :?:

euroflyer
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1480
Registrován: 08. 05. 2007, 21:10
Stav: Offline

Příspěvek od euroflyer »

Don intanon píše:Takze sazka? Pristane v PRG drive A380, nebo 747-8 :?:


rozhodně sázím na 747:-)
fascinuje mě, jak mr. okamura rozešle nějaký svůj slint do novin a všichni se toho chytí. ne, že by to nebyla pravda, ale o tom se mluví už půl roku...

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Příspěvek od MS743 »

Thisway píše:Je to zajímavá otázka, ale po uvedení A380 do provozu je mi to, abych pravdu řekl, celkem jedno. Největší dopravní letadlo světa v PRG neuvidíme před otevřením nové RWY, kterého se dožiju asi už jako velmi starý pán (teď je mi 17 let). :twisted: :twisted: :cry: :cry:
Ale to sem nepatří. :?


myslim ze by to neohrozilo Cargo linku..nepokracuje snad jeste nekam v Evrope? nemyslim si ze by posilaly B747F jen mezi TPE a PRG...

uvidime...

damy a panove... zacneme pomalu... snime drive o vice B767 (pozdeji 787), A 330, 340 (pozdeji A350) :))))))))) kdo tady chce 747-8 ktere nikdo jeste neobjednal (mozna Thai ale non confirmed)...

380? no tak.... vzdy rikam baby steps.....

Dachen
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 823
Registrován: 26. 11. 2004, 13:55
Stav: Offline

Příspěvek od Dachen »

2MS743: FYI Lufthansa objednala 20 B748 uz pred nekolika mesici:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/6215648.stm

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Příspěvek od MS743 »

Dachen píše:2MS743: FYI Lufthansa objednala 20 B748 uz pred nekolika mesici:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/6215648.stm


diky..to mi uslo... zatim jsem byl pod dojmem ze nebylo rozhodnuto... no 20x pro LH a mozna dalsich 4x pro Thai.. neni to terno..ale tohle na jine tema

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

Don intanon píše:Takze sazka? Pristane v PRG drive A380, nebo 747-8 :?:

Sázim na B747-8, neboť A380 nemůže používat RWY 06/24, zatímco B747-8, předpokládám, ano.

Don intanon
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 542
Registrován: 28. 06. 2007, 10:54
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Don intanon »

Thisway píše:Sázim na B747-8, neboť A380 nemůže používat RWY 06/24, zatímco B747-8, předpokládám, ano.


Nech bejt, treba zacal Dospiva jen tak po vikendech svepomoci stavet tu svou novou runway, a kdyz odkoleckuje par set metru navic, budem jeste prekvapeny :lol:

airbus320
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 131
Registrován: 04. 08. 2006, 15:04
Stav: Offline

Příspěvek od airbus320 »

myslim ze by to neohrozilo Cargo linku..nepokracuje snad jeste nekam v Evrope? nemyslim si ze by posilaly B747F jen mezi TPE a PRG...


Presne tak leti z Abu Dhabi a pokracuje do LUX, maloktera cargo linka operovana 74F leta point to point

FlightDetent
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1007
Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
Stav: Offline

Příspěvek od FlightDetent »

Thisway píše:Neboť A380 nemůže používat RWY 06/24, zatímco B747-8, předpokládám, ano.


Proč? ACN?

FD.

PS: Ptam se proto, ze jsem mel pocit, ze Airbus prodava A380 s dovetkem, ze bude potrebovat mene uprav (na draze zadne) nez davneji zrusena 747NX.


Odpovědět