Cargo v PRG
docela me spise prekvapuje fakt ze jeste neni Cargo linka z Koreje vzhledem tomu ze je hodne veliky business mezi CR a Korejou... Nezaponme na fakt, ze ICN a Korean je jeden z nejvetsich Cargo HUBu v S.V. Asie... kdyz pristavam v ICN tak cargo terminal je mnohem vetsi nez samostatne letiste s 30+ B747-F na stojance )))
ale zpet zda PRG ma tento potencial. doopravdy nevim a nechci kecat ale mezi Korejou a CR bych cekal jiste Cargo linku....
spiseme prekvapuje Hong Kong??
pockejme a uvidime.... KE cargo stejne leat do hodne destinaci v Evrope...
ale zpet zda PRG ma tento potencial. doopravdy nevim a nechci kecat ale mezi Korejou a CR bych cekal jiste Cargo linku....
spiseme prekvapuje Hong Kong??
pockejme a uvidime.... KE cargo stejne leat do hodne destinaci v Evrope...
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
............ovšem tohle už vypadá lépe:
EK 9984 HKG,DXB/VIE,DXB,HKG 15:40-18:15 747 od/from 30.03. každou Ne / every Ne - nepotvrzeno/not confirmed
EK 9984 HKG,DXB/VIE,DXB,HKG 15:40-19:05 747 od/from 04.04. každý Pá / every Fr - nepotvrzeno/not confirmed
MS743: problem bude v tom, že KE má docela silnou pozici ve VIE, krom toho, že tam začal před cca rokem létat pravidelně s 777/330, několikrát týdně tam létá i 74F KE Cargo...to podle mne vysvětluje, proč ještě nelétá do PRG
EK 9984 HKG,DXB/VIE,DXB,HKG 15:40-18:15 747 od/from 30.03. každou Ne / every Ne - nepotvrzeno/not confirmed
EK 9984 HKG,DXB/VIE,DXB,HKG 15:40-19:05 747 od/from 04.04. každý Pá / every Fr - nepotvrzeno/not confirmed
MS743: problem bude v tom, že KE má docela silnou pozici ve VIE, krom toho, že tam začal před cca rokem létat pravidelně s 777/330, několikrát týdně tam létá i 74F KE Cargo...to podle mne vysvětluje, proč ještě nelétá do PRG
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
MS743: tak tohle by nahrávalo tvé teorii-snad fakt KE do PRG...
http://www.rwy24.net/index.php?option=com_content&view=article&id=149:korean-air-cargo-do-prg&catid=34:aktualn-z-lkpr&Itemid=53
mimochodem pro tvůrce www.rwy24: skvělé stránky!!!
http://www.rwy24.net/index.php?option=com_content&view=article&id=149:korean-air-cargo-do-prg&catid=34:aktualn-z-lkpr&Itemid=53
mimochodem pro tvůrce www.rwy24: skvělé stránky!!!
kuba.biker píše:MS743: tak tohle by nahrávalo tvé teorii-snad fakt KE do PRG...
Dream on Věc je ta, že do Prahy přijede nějaká delegace letecké společnosti na své cestě po světě, prohlíží si to tady, jedná s letištěm a handlingovýma firmama a projeví slušnostní zájem sem létat. Jako třeba v poslední době Korean Air Cargo či All Nippon Airways. Delegací se tu střídají mraky a občas něco prosákne a podáním přes pátého člověka se z toho udělá, že sem bude asi létat. Ovšem vyhodnovací zprávy z těchto cest se doma předkládají k dalším rozhodnutím a posouzováním nadřízeným a ty třeba rozhdonou. Když už jsem nezačne létat např. Air Asia X, buďme rádi, že se v následujících letech dočkáme aspoň nějakého nového regionálního dopravce či zaběhnuté letecké společnosti z Ruska nebo Islandu a nebo blesku z čistého nebe, provoz jistě poroste.
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 854
- Registrován: 11. 02. 2003, 09:15
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
OKTVC píše:Dream on Věc je ta, že do Prahy přijede nějaká delegace letecké společnosti na své cestě po světě, prohlíží si to tady, jedná s letištěm a handlingovýma firmama a projeví slušnostní zájem sem létat. Jako třeba v poslední době Korean Air Cargo či All Nippon Airways. Delegací se tu střídají mraky a občas něco prosákne a podáním přes pátého člověka se z toho udělá, že sem bude asi létat. Ovšem vyhodnovací zprávy z těchto cest se doma předkládají k dalším rozhodnutím a posouzováním nadřízeným a ty třeba rozhdonou. Když už jsem nezačne létat např. Air Asia X, buďme rádi, že se v následujících letech dočkáme aspoň nějakého nového regionálního dopravce či zaběhnuté letecké společnosti z Ruska nebo Islandu a nebo blesku z čistého nebe, provoz jistě poroste.
Věř tomu že kdyby se jednalo jen o nějaké to oťukávání terénu, tak tam ta zpráva nebude.
kuba.biker píše:MS743: tak tohle by nahrávalo tvé teorii-snad fakt KE do PRG...
http://www.rwy24.net/index.php?option=com_content&view=article&id=149:korean-air-cargo-do-prg&catid=34:aktualn-z-lkpr&Itemid=53
mimochodem pro tvůrce www.rwy24: skvělé stránky!!!
Tak to se vazne zvedav , spis mas pravdu v predchozi odpovedi, poptavku po mensich objemech zvladne KE s A330 a po vetsich z VIE kam dorazis z cele CR za par hodin kamionem
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
kuba.biker píše:Sakra, tohle je psané v leťáku na planes.cz/hungaria
Air Bridge Cargo ABW712 AMS/SVO 16:40-18:40 B744 every Su
Jak je to možné, že Maďaři mají opět nové wide-body a PRG zase nic...?
To by snad melo souviset s tim, ze hodne carga v Budapesti je spojeno s vyrobou firmy Nokia, ktera snad naplni 1x tydne Jumbo do Moskvy
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
Čínské společnosti Jade Cargo ze Shenzhenu se podařilo po roce dostat z problémů s flotilou a piloty a připravuje plánovanou expanzi. Původní počet 22 pilotů se zvýšil téměř na 100 (společnosti pomohl např. krach dopravce Oasis Hong Kong, od které přešlo 20 pilotů se zkušenostmi s B747). Příští měsíc bude moci provozovat celou svou flotilu šesti nákladních Boeingů 747-400, když dosud i přes pronájem pilotů od společností Air Atlanta a Evergreen mohla zajistit provoz pouze 4. Nová spojení se plánují v asijském regionu i do Evropy. Od června jsou v plánu 2x týdně lety do Budapešti (vedle Cargolux and AirBridge Cargo již třetí nákladní dopravce na Ferihegy) a Manchesteru, později na trati Šanghaj - Brescia - Barcelona (3x týdně). V srpnu chce přidat lety do Indie a Vietnamu: Shenzhen - Šanghaj - Chennai (Madras) a Tianjin - Ho Chi Minh City s návratem do Shenzhenu. Do Vietnamu již společnost létá na bázi nákladních charterů. Dopravce vidí svůj budoucí potenciál především v přepravě carga z Číny do Evropy a Asie, severoamerický trh pro ni není momentálně prioritní.
(planes.cz)
tak zase Budapešť se sám sebe ptám, proč se v PRG stavěl tak předimenzovaný cargoterminál, když sem v podstatě nic nelétá kde jsou ti avizovaní Eva Air Cargo a Korean Air cargo?????
(planes.cz)
tak zase Budapešť se sám sebe ptám, proč se v PRG stavěl tak předimenzovaný cargoterminál, když sem v podstatě nic nelétá kde jsou ti avizovaní Eva Air Cargo a Korean Air cargo?????