Cargo v PRG
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
Cargo v PRG
Na planes.cz se objevila aktualita, že Atlas Air (Emirates/ČSA) přerušují do února mezipřistání nákladní linky EK 9984 HKK-BKK-DXB-VIE-DXB-HKK v Praze ...Zpráva je psaná v takovém duchu, že to vypadá, že B742 na LKPR dlouho neuvidíme...A vůbec budoucnost rozvoje cargo dopravy na Ruzyni mi připadá dost nejistá, co o tom soudíte?
Tady se totiž drtivá většina carga feeduje do hubů, který sou coby kamenem dohodil (FRA,HHN,VIE) nebo trochu dál (MXP,AMS,BRU,CDG). Takže většinu carga sežerou velké společnosti a pro ostatní tady prostě není potenciál.
Hlavně linka ČSA měla občas velké seky (2x zpoždění 2 dny!) a to jí na dobrém jménu u spedičních firem taky moc nepřidalo
Hlavně linka ČSA měla občas velké seky (2x zpoždění 2 dny!) a to jí na dobrém jménu u spedičních firem taky moc nepřidalo
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
Tak. A další rána pro PRG... Boeing včera oznámil zakoupení osmi nákladních letadel Boeing 777 společností Deucalion Capital VII Limited, kterou vlastní a řídí DVB Bank AG. Letadla budou pronajata vznikající společnosti AeroLogic, ve které mají 50procentní podíly Lufthansa Cargo a DHL Express. Ze svého sídla v Lipsku (Schkeuditz) bude společnost organizovat přepravu nákladů na trasách mezi Evropou a Asií. Do roku 2012 by AeroLogic měl létat s jedenácti pronajatými Boeingy 777-200Fs, první čtyři z nich očekává již počátkem roku 2009. Ve všední dny by měly létat do asijských destinací sítě DHL Express, o víkendech potom podpoří služby přepravce Lufthansa Cargo.
(planes.cz)
(planes.cz)
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
V dnešních HN rozhovor s Kamilem Slavíkem, přesedou představenstva spol. SKYPORT, novým majitelem cargoterminálu ČSA.
(...)věřím, že k současným dvěma přepravcům, kteří operují do Prahy nákladními speciály z Tchajpeje a Hongkongu, brzy přibudou také další(...)tento týden jednám s významnou korejskou společností(...)
že by na obzoru Asiana/Korean Air Cargo, nebo planý kec???
(...)věřím, že k současným dvěma přepravcům, kteří operují do Prahy nákladními speciály z Tchajpeje a Hongkongu, brzy přibudou také další(...)tento týden jednám s významnou korejskou společností(...)
že by na obzoru Asiana/Korean Air Cargo, nebo planý kec???
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
no tušil jsem to... Koneckonců nedovedu si představit, jak společnost, o jejíž existenci/hodnověrnosti se ještě nedávno silně pochybovalo, může s někým vážně jednat..... To proboha nebyla ve výběrovém řízení žádná normální společnost? I když pamatuju si, že Menzies, která působí všude po světě, též před lety podobně kecala, že se intenzivně jedná s Polar Air Cargo, která měla zahájit lety do PRG - a kde nic, tu nic...
kuba.biker: no ono nekdy se muze stat, ze podminky treba v BUD budou mnohem lepsi. A nemyslim podminky na apt, ale vseobecne poptavka po leteckem cargu v danem regionu. Tak se treba mohlo stat, ze Polar nasel treba v NUE cargo partnera, ktery zajisti(garantuje) dostatek poptavky po dane sluzbe a zacal litat tam.
Asi by to chtelo nejakeho cargo odbornika. Letecke cargo neni levna zalezitos a co se neskazi jede na tirak resp. na lod. Ja jsem jednou zkousel cargo do GVA a absoultni nezajem. Cena letadlem je dvakrat vyssi nez kamion. Praha ma super cargo infrastrukturu a zkusene lidi v terminalech a to samo o sobe nestaci. Je perfektne dostupna po zeleznici nebo po dalnici a tak se asi vic vyplati vozit vetsi objemy do FRA a pak kamionem do PRG. Na delsi dobu budou prevladat asi jen 'balicky" a specialni cargo lety.
Kamil by mozan mohl prekvapit "cargo hubem" v PRG pro nejakou treti spol, ale to jen spekuluji.
Asi by to chtelo nejakeho cargo odbornika. Letecke cargo neni levna zalezitos a co se neskazi jede na tirak resp. na lod. Ja jsem jednou zkousel cargo do GVA a absoultni nezajem. Cena letadlem je dvakrat vyssi nez kamion. Praha ma super cargo infrastrukturu a zkusene lidi v terminalech a to samo o sobe nestaci. Je perfektne dostupna po zeleznici nebo po dalnici a tak se asi vic vyplati vozit vetsi objemy do FRA a pak kamionem do PRG. Na delsi dobu budou prevladat asi jen 'balicky" a specialni cargo lety.
Kamil by mozan mohl prekvapit "cargo hubem" v PRG pro nejakou treti spol, ale to jen spekuluji.