Nové linky, změny v provozu, apod. 2010

Odpovědět
euroflyer
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1480
Registrován: 08. 05. 2007, 21:10
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2010

Příspěvek od euroflyer »

je frekvence více jak 1x denně zárukou úspěchu? EZY celkem bez problémů zvládá i linky s rotací jednou denně a CDG nelétají jen lidé ochotni platit taxikářské tarify:)


prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2010

Příspěvek od prodejce »

já si opravdu myslím, že u citypairu PRG-PAR je jedna frekvence denně plácnutí do vody, které za chvíli vyšumí. Vem v úvahu konkurenci, jak to vypadá se s***wings na této lince, Wizz... tak proč zrovna Easyjet by to měl "rozčísnout"? Čím by to dokázali? Ale nechám se, stejně jako ty, překvapit. Třeba přibude druhá frekvence a Smartwings se z Paříže stáhnou...

euroflyer
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1480
Registrován: 08. 05. 2007, 21:10
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2010

Příspěvek od euroflyer »

prodejce píše:já si opravdu myslím, že u citypairu PRG-PAR je jedna frekvence denně plácnutí do vody, které za chvíli vyšumí. Vem v úvahu konkurenci, jak to vypadá se s***wings na této lince, Wizz... tak proč zrovna Easyjet by to měl "rozčísnout"? Čím by to dokázali? Ale nechám se, stejně jako ty, překvapit. Třeba přibude druhá frekvence a Smartwings se z Paříže stáhnou...

například žabožrout, který chce na výlet do Prahy, si asi zvolí z LCC určitě easyJet, který má poněkud větší známost značky, než Wizz či s***wings. nemyslím, že EZY na této lince udělá nějaký zásadní průlom, ale myslím, že tato linka má skutečně velký potenciál cestujících point to point, kteří hledí na každou korunu. je pravda, že časy letů nejsou pro byznys cestující ideální.

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4079
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2010

Příspěvek od HighFlyer »

tygrlive píše:jako promin, ale jen predstava, ze skonci CSA a nahradi je Ryan je primo hroziva az strasna pro ceske podnikatele a obchodni cestujici, takze doufam, ze tvuj scenar je jen hypoteza "co kdyby", ale nikdy k nemu nedojde :)

Klííííííd. Zadnou takovou predstavu nemam a muj prispevek nic takoveho nenaznacoval (a pokud jsi ho tak pochopil, tak se omlouvam za matouci formulaci). Pouze jsem reagoval na manipulativni prispevek prodejce, ze v PRG "konci aerolinky s nejnizsimi cenami". A podotknul jsem, ze pokud by trh nebyl pokriven nelegalnimi dotacemi ceske vlady, tak by v Praze uz davno skoncil uplne jiny dopravce, ktery naopak praktikuje cenovou politiku "byt temer vzdy nejdrazsi".

EDIT: opraveny preklepy
Naposledy upravil(a) HighFlyer dne 08. 05. 2010, 02:55, celkem upraveno 1 x.

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4079
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2010

Příspěvek od HighFlyer »

prodejce píše:A proto taky nechápu co furt kdo chce na ČSA řešit

V nasi nedavne diskuzi v off-topic jsi byl velmi udiveny, kdyz jsem te upozornil, ze nektere tvoje prispevky vyznivaji jako snaha zavrit usta ostatnim diskutujicim.

prodejce píše:Že bych chtěl někdy "utišit" nebo rovnou umlčet diskuzi ... nevzpomínám si.

A ja jsem ti slibil, ze pokud se takovy moment vyskytne znovu, tak te na to upozornim. Takze te na to upozornuji. Proc neustale resis, ze nekdo neco resi :?:

je to téma do diskuze o politice zaměstnanosti.

Politika zamestnanosti? Výýýýýborně! Nemame ani polovinu kvetna, a uz muzeme vyhlasit "nejvetsi prodejcovo nabehnuti na vidle roku 2010". Mas rad cisla, ja taky, takze pojdme na to:

1) Ztrata CSA za rok 2009: 3 700 000 000 Kc (kterou bude muset uhradit stat bud formou dalsi nelegalni dotace nebo poklesem statnich aktiv, tj. dalsim rozprodejem majetku statniho podniku CSA, popr. kombinaci vyse uvedenych metod)
2) Pocet zamestnancu CSA: 3 300.
3) Zatizeni verejnych rozpoctu na udrzeni jednoho pracovniho mista v CSA: 1,12 mil. Kc rocne, tedy 93 434 mesicne.

Slovni uloha pro prodejce: Pokud by stat namisto dotace 93 tisic mesicne na kazde pracovni misto u CSA vyplacel tem stejnym lidem pouze standardni podporu v nezamestnanosti (13 280Kc), kolik by usetril? A kolik by usetril kazdy danovy poplatnik? A jak by mohl stat vylepsit politiku zamestnanosti pro zbyvajici pul milion nezamestnanych v teto zemi, pokud by neplytval penezi na dotovani zamestnancu CSA castkou 90 litru mesicne za kus?

Bonusova otazka: Jak by se vysledky predchozi slovni ulohy zmenily, pokud by polovina z 3300 propustenych zamestnancu nasla do pul roku praci treba u Lufthansa B-und-M nebo jinde v cestovnim ruchu?


prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2010

Příspěvek od prodejce »

HighFlyer píše: Pouze jsem reagoval na manipulativni prispevek prodejce, ze v PRG "konci aerolinky s nejnizsimi cenami".

pláč na špatném hrobě, to konstatování napsal kuba.biker a byl to on, kdo vypsal low-costy za sebou:
kuba.biker píše:Oproti loňskému roku jsme však přišli o šest společností; Air Europa, SkyEurope, Ryanair, KD Avia ..

A mě to zaujalo, když se ty názvy vypíšou tahle za sebou, tak je to vážně k zamyšlení.
HighFlyer píše:A podotknul jsem, ze pokud by trh nebyl pokriven nelegalnimi dotacemi ceske vlady, tak by v Praze uz davno skoncil uplne jiny dopravce, ktery naopak praktikuje cenovou politiku "byt temer vzdy nejdrazsi".

Nevidíš v této jedině větě jistý rozpor?

Možná bys nás mohl oblažit nějakým vzorcem, který ukáže, jak výše zmíněné aerolinky nemohly logicky konkurovat dotovaným taxikářským tarifům ČSA, které jsou téměř vždy nejdražší :D

Nemělo to být naopak velmi snadné, takovým aerolinkám konkurovat?

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2010

Příspěvek od prodejce »

prodejce píše:A proto taky nechápu co furt kdo chce na ČSA řešit

highflyer píše:V nasi nedavne diskuzi v off-topic jsi byl velmi udiveny, kdyz jsem te upozornil, ze nektere tvoje prispevky vyznivaji jako snaha zavrit usta ostatnim diskutujicim.

Nebylo by spíš konstruktivnější mi vysvětlit, CO FURT KDO CHCE NA ČSA ŘEŠIT? Já to totiž vážně nechápu :oops: Je to politika, je před volbama, ta firma je po tunelu.. kolik toho má ještě společnýho s létánim, a kolik s politikou? Nějaké nápady, highflyere?

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2010

Příspěvek od prodejce »

HighFlyer píše:Politika zamestnanosti? Výýýýýborně! Nemame ani polovinu kvetna, a uz muzeme vyhlasit "nejvetsi prodejcovo nabehnuti na vidle roku 2010". Mas rad cisla, ja taky, takze pojdme na to:

1) Ztrata CSA za rok 2009: 3 700 000 000 Kc (kterou bude muset uhradit stat bud formou dalsi nelegalni dotace nebo poklesem statnich aktiv, tj. dalsim rozprodejem majetku statniho podniku CSA, popr. kombinaci vyse uvedenych metod)
2) Pocet zamestnancu CSA: 3 300.
3) Zatizeni verejnych rozpoctu na udrzeni jednoho pracovniho mista v CSA: 1,12 mil. Kc rocne, tedy 93 434 mesicne.

Slovni uloha pro prodejce: Pokud by stat namisto dotace 93 tisic mesicne na kazde pracovni misto u CSA vyplacel tem stejnym lidem pouze standardni podporu v nezamestnanosti (13 280Kc), kolik by usetril? A kolik by usetril kazdy danovy poplatnik? A jak by mohl stat vylepsit politiku zamestnanosti pro zbyvajici pul milion nezamestnanych v teto zemi, pokud by neplytval penezi na dotovani zamestnancu CSA castkou 90 litru mesicne za kus?

Bonusova otazka: Jak by se vysledky predchozi slovni ulohy zmenily, pokud by polovina z 3300 propustenych zamestnancu nasla do pul roku praci treba u Lufthansa B-und-M nebo jinde v cestovnim ruchu?

.. já nejsem stát, ani ministr práce a sociálních věcí. Proč se ptáš mě, proboha :lol: Tohleto bys měl spíš posílat svému poslanci, nebo ještě lépe volit stranu, která to má v programu. Highflyere, já nejsem v parlamentu, ani do něj nekandiduji. Nacituji ti ještě svůj starší příspěvek:

prodejce píše:prodejce neobhajuje rozhodnutí vlády ČR a ministrů dopravy či financí v oblasti privatizace ČSA a.s. nebo Letiště Praha s.p. a prodejce není ten, na koho se obracet s žádostmi o vysvětlení PROČ vláda rozhodla "tak blbě". Já ve vládě nesedim.

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4079
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2010

Příspěvek od HighFlyer »

prodejce píše:... já nejsem stát, ani ministr práce a sociálních věcí. Proč se ptáš mě, proboha

Fajn. Pisu si do denicku tvoje dvouste tricate sedme uhnuti v momente, kdy promluvi cisla a tobe dojdou argumenty.

Byls to ty, kdo prisel s argumentaci o politice zamestnanosti.

prodejce píše:prodejce neobhajuje rozhodnutí vlády ČR a ministrů dopravy či financí v oblasti privatizace ČSA a.s. nebo Letiště Praha s.p. a prodejce není ten, na koho se obracet s žádostmi o vysvětlení PROČ vláda rozhodla "tak blbě". Já ve vládě nesedim.

Proc do toho vnasis privatizaci? Red herring jak vysitej.

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4079
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2010

Příspěvek od HighFlyer »

prodejce píše:Nebylo by spíš konstruktivnější mi vysvětlit, CO FURT KDO CHCE NA ČSA ŘEŠIT? Já to totiž vážně nechápu

Toto je diskusni forum.

Bud se s tim smir, nebo se pripoj k Paroubkovu bojkotu pravicovych medii a pridej na jeho seznam forum.airways.cz.

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2010

Příspěvek od prodejce »

HighFlyer píše:
prodejce píše:Nebylo by spíš konstruktivnější mi vysvětlit, CO FURT KDO CHCE NA ČSA ŘEŠIT? Já to totiž vážně nechápu

Toto je diskusni forum.

Bud se s tim smir, nebo se pripoj k Paroubkovu bojkotu pravicovych medii a pridej na jeho seznam forum.airways.cz.


vím, že budeš zpruzelý, ale toto už jsem musel zaquotovat.

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4079
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2010

Příspěvek od HighFlyer »

prodejce píše:pláč na špatném hrobě, to konstatování napsal kuba.biker a byl to on, kdo vypsal low-costy za sebou

Plac na spravnem hrobe. Byl jsi to ty, kdo zacal vyvozovat nejake souvislosti o odchazeni z trhu, aniz by jsi vzal v uvahu, ze prvni, kdo z toho trhu mel odejit, pokud by trh nebyl pokriven ilegalnimi dotacemi, by nebyl ani jeden z tech dopravcu, ktere jmenuje kuba.biker.

HighFlyer píše:A podotknul jsem, ze pokud by trh nebyl pokriven nelegalnimi dotacemi ceske vlady, tak by v Praze uz davno skoncil uplne jiny dopravce, ktery naopak praktikuje cenovou politiku "byt temer vzdy nejdrazsi".

Nevidíš v této jedině větě jistý rozpor? Možná bys nás mohl oblažit nějakým vzorcem, který ukáže, jak výše zmíněné aerolinky nemohly logicky konkurovat dotovaným taxikářským tarifům ČSA, které jsou téměř vždy nejdražší Nemělo to být naopak velmi snadné, takovým aerolinkám konkurovat?

Na to neni zaporebi vzorec, pokud ta aerolinka vyuziva nelegalni podporu od statu 2-3 mld. rocne, neni prekvapeni, ze v dusledku tohoto pokriveni trhu jini konkurenti krachuji nebo odejdou na jine trhy. To je primarni sdeleni o pokriveni trhu. To, ze ta aerolinka dovede vyrobit ztratu 3.7 Giga i pri aplikaci taxikarskych tarifu je sdeleni sekundarni. Asi jsem precenil tvoji schopnost rozlisit mezi primarnim a sekundarnim a mezi pricinami a dusledky.

Zkusim to preformulovat, aby to bylo snaze pochopitelne (a stale se drzim vlakna "Letiste Praha - zmeny v provozu"). A ani po tobe nezadam, aby ses pasoval do role ministra financi:

Pokud by byla striktne aplikovana pravidla, zakazujici vladni podporu narodnim aerolinkam, ktera aerolinka by v roce 2009 "odesla" z letiste PRG jako prvni?

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2010

Příspěvek od prodejce »

HighFlyer píše:Plac na spravnem hrobe. Byl jsi to ty, kdo zacal vyvozovat nejake souvislosti o odchazeni z trhu

Jaké souvislosti jsem vyvozoval? Mohl bys mi prosím nějaké připomenout? Já jsem napsal, že mě to zaujalo a že je to k zamyšlení. Co z toho zamyšlení vyplyne, ještě nevím. A ty tady šílíš jak pominutý. Vzpamatuj se pls - kuba.biker jen napsal seznam 4 nízkonákladových aerolinek, které z Prahy odešly.

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2010

Příspěvek od prodejce »

HighFlyer píše:Pokud by byla striktne aplikovana pravidla, zakazujici vladni podporu narodnim aerolinkam, ktera aerolinka by v roce 2009 "odesla" z letiste PRG jako prvni?

.. tak to by tu ty aerolinky přece nebyly už od roku 1993! :lol: O politické ceně jsem ti už psal, nechce se mi to moc opakovat. Je opravdu otázka, jakou cenu má existence ČSA - z hlediska daňového poplatníka, z hlediska zaměstnance, z hlediska zákazníka natrhu letenek, z hlediska politika. Z každého pohledu jinou. Ty si brutálně prosazuješ jenom toho daňového poplatníka. Já dotuju ČSA ze svých daní stejně jako ty - ale přesto mám alespoň pochopení pro pohledy těch ostatních lidí.

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4079
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2010

Příspěvek od HighFlyer »

prodejce píše:vím, že budeš zpruzelý, ale toto už jsem musel zaquotovat.

Nevim, proc bych mel byt zpruzeny, klidne si to zaquotuju sam.

Je tady na foru hodne vlaken, ve kterych se najde tvoje okriknuti "proc to tady furt resite". A asi nejsem sam, kdo je vnima jako pokus o umlceni diskuze na nejake tema. Kdyby se to jenom jednou, dvakrat, tak si toho nikdo ani nevsimne. Je to ale, bohuzel, tvuj velmi casty "argument" a prekvapive se vyskytuje ve vlaknech (a ve chvilich), kdy se propiraji argumenty a informace, ktere se ti nejak nehodi do kramu (pun intended).

Schvalne, pouzij vyhledavaci funkci tady na serveru airways a zkus najit, zda se argument "proc zrovna toto tady furt resite" vyskytuje v prispevcich kterehokoli z nasledujicich uzivatelu: dider, euroflyer, tygrlive, flyingblue, Zlin142, j.ree, persona, Tragedie_v_JZD, HonzaLB, Dachen, T603, Night fly, rpet, hafi, Fabo... a samozrejme HighFlyer.

Pokusy o umlceni diskuze se daji najit primarne v prispevcich od uzivatelu lojza, JIndra (zamestnanci CSA), pak airxxxx (zamestnanec DanubeWings, ktery mi chtel "domluvit", abych do nich uz nevrtal) no a potom u tebe - nevime sice, ci jsi zamestnanec, ale vime, ze jsi na CSA do jiste miry existencne zavisly.


Odpovědět