Práce na letišti
Prace na letisti
Zdar, krom terminalu se zacalo stavet vedle Menziesu (prvni prace zacaly jiz loni) a taky se neco deje mezi pojezdovou drahou a RWY 24, nevite co tam bude?
Prace na letisti
Vedle MAG bude nový catering Gastro Hrochu a podél TWY A bude nová TWY, která bude navazovat na TWY G u TWY B a bude vyúsťovat na TWY A. Letos se již začíná realizovat stavba Rychlých výjezdů z RWY 06/24. Z Carga ČSA zase bude nová TWY k TWY a na vyčkávací místo RWY 24.
Prace na letisti
Diky Palo.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Prace na letisti
Co je pravdy na tom novém opravárenském hangáru ČSA, který má stát do roku 2007???
Nedavno jsme podobnou zprávu četl v novinách a dnes poslouchám v radiu, že je to hotová věc. Hangár má stát 1,35 mld. Kč.
Teď mě spíš napadá, kde bude stát? Vedle eFka? A jestli ano, tak se začne přestavovat i silnice propojující jih se severem, která se přiblíží výpadovce na Chomutov, tím se uvolní i prostor pro 06R/24L....
Ví o tom někdo něco bližšího?
Martin Fafejta
Nedavno jsme podobnou zprávu četl v novinách a dnes poslouchám v radiu, že je to hotová věc. Hangár má stát 1,35 mld. Kč.
Teď mě spíš napadá, kde bude stát? Vedle eFka? A jestli ano, tak se začne přestavovat i silnice propojující jih se severem, která se přiblíží výpadovce na Chomutov, tím se uvolní i prostor pro 06R/24L....
Ví o tom někdo něco bližšího?
Martin Fafejta
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1211
- Registrován: 28. 02. 2003, 13:19
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Prace na letisti
Ano, je to téměř hotová věc. S tou silnicí nevím, jestli se bude hýbat, hlavně vymizí rozlehlé travnaté plochy u hangáru F. Hangár by měl být dostatečně velký na budoucí dálkovky.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Prace na letisti
S tou silnicí se bude hýbat stoprocentně, hlavně kvůli 06R/24L. Je to zanesené v územním plánu hl.m.Prahy a je to zdokumentované i na mapách ČSL. Jen jsem si nebyl jist, kdy začne přeložka této komunikace. Pakliže nový hangár bude stát vedle eFka, se silnicí se hnout bude muset, jinak by se tam nový hangár, stará silnice a nová paralelní dráha, nevešly.
BB:
To, že je to hotová věc, je možná, ale to je hotová věc i s tou lokalitou? Co když to postaví vedle Carga ČSA? Tam je místo a i vymezená plocha pro budoucí budovu...
Mimochodem půjde o opravdový velký hangár? A jestli ano, nestálo by za úvahu ho postavit v takové velikosti, do které by se vešly i potenciální A330?
Martin Fafejta
BB:
To, že je to hotová věc, je možná, ale to je hotová věc i s tou lokalitou? Co když to postaví vedle Carga ČSA? Tam je místo a i vymezená plocha pro budoucí budovu...
Mimochodem půjde o opravdový velký hangár? A jestli ano, nestálo by za úvahu ho postavit v takové velikosti, do které by se vešly i potenciální A330?
Martin Fafejta
Prace na letisti
S lokalitou je to temer stoprocentni, nenapada me jine misto, kde by to mohli postavit, uz jen z praktickeho hlediska je nejlepsi mit novy hangar tak nejak "pohromade" s tim starym, kde samozrejme zustanou zachovany kancelarske prostory apod. Velikosti bude G priblizne stejne velky jako F, ovsem predpokladam, ze o trochu vyssi (aby se vetsi letadla (viz A310, nemuseli nadzvedavat) a taky sirsi. 330 se tam vejde urcite a snad nebude koukat "ocaskem" ven jako v pripade hangaru Travel Servisu.
Prace na letisti
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
A jestli ano, nestálo by za úvahu ho postavit v takové velikosti, do které by se vešly i potenciální A330?
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Ne! V takové velikosti aby se tam vešli potencionální B764!
A jestli ano, nestálo by za úvahu ho postavit v takové velikosti, do které by se vešly i potenciální A330?
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Ne! V takové velikosti aby se tam vešli potencionální B764!
Prace na letisti
Drahý Víťo,
víme že jak moc, téměř s fanatičností fanynek Sámera Issy dalo by se říct, fandíš Boeingu argument neargument. Nicméně není nutné z toho dělat frašku.
767 je na úplném konci své éry a linka se bude co nevidět zavírat. Pokud se nemá v budoucnu u widebodies opakovat stávající problém v podobě nemožnosti rozšíření flotily o nový 737-400 (popř. slušný olítaný), tak o 767 pro ČSA nikdo seriózně uvažovat nebude. Tím méně o 764.
víme že jak moc, téměř s fanatičností fanynek Sámera Issy dalo by se říct, fandíš Boeingu argument neargument. Nicméně není nutné z toho dělat frašku.
767 je na úplném konci své éry a linka se bude co nevidět zavírat. Pokud se nemá v budoucnu u widebodies opakovat stávající problém v podobě nemožnosti rozšíření flotily o nový 737-400 (popř. slušný olítaný), tak o 767 pro ČSA nikdo seriózně uvažovat nebude. Tím méně o 764.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 760
- Registrován: 30. 01. 2005, 12:41
- Oblíbené typy letadel: MD11
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Prace na letisti
Hangár G bude určitě stát vedle hangáru F, jak tu již zaznělo, je rozhodně lepší mít je pohromadě. Mimochodem jsem někde slyšela, že právě kvůli paralelní dráze nebudou moci letadla stát na odstavných plochách před eFkem, resp. ne v takové míře jako dosud, a proto se hangár tak jako tak musí posunout.
Prace na letisti
Tady to máte jasně zakreslený. To co tam vidite, je rozvoj do roku 2010...
http://www.csl.cz/cs/letiste/plan_big.htm
http://www.csl.cz/cs/letiste/plan_big.htm
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Prace na letisti
Já mám ještě jednu mapu přímo z ČSL, kde se uvažuje o dvou velkých hangárech těsně vedle hangáru F, tady na tom obrázku se mi zdá budoucí h.G jako menší než eFko.
Mimochodem vešla Il62 celá do hangáru F?
Martin Fafejta
Mimochodem vešla Il62 celá do hangáru F?
Martin Fafejta
Prace na letisti
Vešla a ne jedna