Nové linky, změny v provozu, apod. 2011

Odpovědět
j.ree
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1995
Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2011

Příspěvek od j.ree »

Nevim ci nekdo nezminoval, ale dle mapy Vuelingu bude letat na trase Toulouse-Praha


Jerry X
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 223
Registrován: 10. 03. 2009, 20:32
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2011

Příspěvek od Jerry X »

j.ree píše:Nevim ci nekdo nezminoval, ale dle mapy Vuelingu bude letat na trase Toulouse-Praha

Já jsem četl, že Vueling bude otevírat základnu v Toulouse, kde bude bázovat 1 A320, a odkud bude provozovat 4 linky (Ibiza, Malaga, Pisa, Venice) mezi nimiž Praha není, ale podle mapy Vuelingu těch linek bude asi více.

Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1253
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2011

Příspěvek od Orus-x »

TLS-PRG se prodává na vueling.com od 24. dubna. Pondělí, středa, čtvrtek, neděle

Jerry X
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 223
Registrován: 10. 03. 2009, 20:32
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2011

Příspěvek od Jerry X »

Skvělá novinka pro léto 2011. Od 1.6.2011 navýší Delta Air Lines na své lince z JFK do PRG kapacitu nabízených míst. Namísto B763ER bude posílat A330-200.

ogan
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 385
Registrován: 17. 11. 2008, 19:21
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2011

Příspěvek od ogan »

super, to bude podívaná až se v PRG potkají A332 s B767 Delty :D


PDan
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 603
Registrován: 27. 08. 2009, 22:59
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2011

Příspěvek od PDan »

Jerry X píše:Skvělá novinka pro léto 2011. Od 1.6.2011 navýší Delta Air Lines na své lince z JFK do PRG kapacitu nabízených míst. Namísto B763ER bude posílat A330-200.

No ze by to bylo nejak skvele :-D dyt je to temer to same...

Starosta
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 20. 11. 2008, 17:13
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2011

Příspěvek od Starosta »

Bomba!! tak tohle jsem nečekal ani ve snu ..

Jerry X
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 223
Registrován: 10. 03. 2009, 20:32
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2011

Příspěvek od Jerry X »

PDan píše:
Jerry X píše:Skvělá novinka pro léto 2011. Od 1.6.2011 navýší Delta Air Lines na své lince z JFK do PRG kapacitu nabízených míst. Namísto B763ER bude posílat A330-200.

No ze by to bylo nejak skvele :-D dyt je to temer to same...

Je pravda, že to není opravdu radikální změna v kapacitě (+24 míst), ale určitě tato letadla budou pohodlnější než B763. Myslím tím především přítomností IFE, ale i sedadla vypadají pohodlněji.

ogan
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 385
Registrován: 17. 11. 2008, 19:21
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2011

Příspěvek od ogan »

ohledně tý Delty, dojde ke snížení frekvencí nebo ne? Ptam se proto, jelikož na airlinerote.net, již o snížení frekvencí jak u ATL tak i JFK není ani zmínka. jedinou změnou je ono nasazení A330 z JFK.

A na planes.cz je zpráva,že od března to bude létat opět denně. Tak to vypadá, že žádný redukce nakonec asi nebudou :)

PDan
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 603
Registrován: 27. 08. 2009, 22:59
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2011

Příspěvek od PDan »

Jerry X píše:
PDan píše:
Jerry X píše:Skvělá novinka pro léto 2011. Od 1.6.2011 navýší Delta Air Lines na své lince z JFK do PRG kapacitu nabízených míst. Namísto B763ER bude posílat A330-200.

No ze by to bylo nejak skvele :-D dyt je to temer to same...

Je pravda, že to není opravdu radikální změna v kapacitě (+24 míst), ale určitě tato letadla budou pohodlnější než B763. Myslím tím především přítomností IFE, ale i sedadla vypadají pohodlněji.

Souhlas, jen me trochu vyburcovalo k reakci prislovce "skvela" :wink:

kilgore
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 120
Registrován: 13. 02. 2005, 18:45
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2011

Příspěvek od kilgore »

Všimli jste si, že tímto dojde ke snížení sedačkové kapacity v C class? Takže ano, vejde se víc lidí kteří lítají za levno, ale těch co mnohem víc pomáhají držet linky nad vodou, páč na nich má letecká společnost mnohem větší zisk, bude o 6 v každém letadle míň. Pro budoucnost linky by byla lepší indikace kdyby Delta v jiném typu měla víc sedaček v C. Ale holt nejsme Londýn (ani Frankfurt, Zurich a dokonce ani Ženeva).

Jinak ty A332 jsem ještě za dob NWA měl moc rád. Voněly novotou, IFE bylo hodně dobrý a NW jako jediná US letecká společnost dávala v Y zadarmo na TATL letech alkohol :-) Se SkyTeamem teď už nelítám, takže nevím jestli to Delta nějak razantně změnila, ale počítám, že minimálně ten alkohol zadara už není.

m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2011

Příspěvek od m@rtin »

Tajně jsem doufal, že Delta pošle někdy do Prahy B767-400

kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2109
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2011

Příspěvek od kuba.biker »

SmartWings se rozhodly zavést přímé lety z Prahy do francouzských měst Nantes a Nice. Obě místa se v letovém řádu objevují 2x týdně (čtvrtek a neděle) od 31.03. a český dopravce je chce provozovat celoročně. U letů do/z Nice sází na tamní populární region s velkým potenciálem, Nantes je primárně určeno pro francouzský trh, ale SmartWings doufají i v nárůst českých cestujících. Kompletní cena letenky z Prahy pro dvě nové francouzské destinace je 2324,- Kč, v opačném směru jsou rozdíly v řádu desítek korun. Společnost také upravila cenovou politiku na letech z Prahy na Kanárské ostrovy (Tenerife, Las Palmas), několikatisícové snížení srazilo poprvé zpáteční cenu letenky pod 10 tisíc korun (5024,- ve směru tam / 4703,- zpět).

(planes.cz)

dydzej
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
Bydliště: PU
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2011

Příspěvek od dydzej »

kilgore píše:Všimli jste si, že tímto dojde ke snížení sedačkové kapacity v C class? Takže ano, vejde se víc lidí kteří lítají za levno, ale těch co mnohem víc pomáhají držet linky nad vodou, páč na nich má letecká společnost mnohem větší zisk, bude o 6 v každém letadle míň. Pro budoucnost linky by byla lepší indikace kdyby Delta v jiném typu měla víc sedaček v C. Ale holt nejsme Londýn (ani Frankfurt, Zurich a dokonce ani Ženeva).

Jinak ty A332 jsem ještě za dob NWA měl moc rád. Voněly novotou, IFE bylo hodně dobrý a NW jako jediná US letecká společnost dávala v Y zadarmo na TATL letech alkohol :-) Se SkyTeamem teď už nelítám, takže nevím jestli to Delta nějak razantně změnila, ale počítám, že minimálně ten alkohol zadara už není.


S tim alkoholem je to tak napul. Delta uz nejakou chvili podava v Y u mezinarodnich letu trvajicich dele nez 6 h zdarma pivo a vino, zatimco za lihoviny a michane drinky se plati 7 USD (kdysi jen 5 USD). Nicmene pri me posledni ceste v Y (AMS-BOS-AMS) byly ve vinne nabidce k dispozici jen krabicaky (chardonnay a merlot) :-(.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2011

Příspěvek od flyingblue »

Jerry X píše:
PDan píše:
Jerry X píše:Skvělá novinka pro léto 2011. Od 1.6.2011 navýší Delta Air Lines na své lince z JFK do PRG kapacitu nabízených míst. Namísto B763ER bude posílat A330-200.

No ze by to bylo nejak skvele :-D dyt je to temer to same...

Je pravda, že to není opravdu radikální změna v kapacitě (+24 míst), ale určitě tato letadla budou pohodlnější než B763. Myslím tím především přítomností IFE, ale i sedadla vypadají pohodlněji.


No a pohodlnejsi sedadla nejsou :-) Pokud cloveka bavi koukat devet hodin na minitelevizi, tak je 332 vyhoda, pokud si nechce kazit oci, tak je to jedno (pokud ovsem sedi na miste, kde je pod sedackou entertainment box, tak bude plakat a volat zpet B767). Mnohem vic dela pristup posadky, (ne)pritomnost turbulenci, zavada konkretniho sedadla ...

Letel jsem 332 jak s NW, tak s DL a 763 na lince DL210/211 jsem zazil letos myslim 6x nebo 8x.


Odpovědět