Nové linky, změny v provozu, apod. 2012
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
Nové linky, změny v provozu, apod. 2012
Tak první novinka pro rok 2012; Korean celoročně 4x týdně, navíc od 26.3. s B744...
Nejsem si jistý, zda není stávající B772 z hlediska cestovatelského komfortu lepší než zastaralé jumbo, ale třeba je nárůst sedačkové kapacity příslibem další změny typu na lince: v horším případě B773, v lepším případě A380...
A další změna: http://ekonomika.idnes.cz/valka-csa-a-air-france-o-pariz-konci-tretina-spoju-zmizi-pi2-/eko-doprava.aspx?c=A111003_160845_eko-doprava_spi
Nejsem si jistý, zda není stávající B772 z hlediska cestovatelského komfortu lepší než zastaralé jumbo, ale třeba je nárůst sedačkové kapacity příslibem další změny typu na lince: v horším případě B773, v lepším případě A380...
A další změna: http://ekonomika.idnes.cz/valka-csa-a-air-france-o-pariz-konci-tretina-spoju-zmizi-pi2-/eko-doprava.aspx?c=A111003_160845_eko-doprava_spi
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012
Nebo B747-800
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012
m@rtin píše:Nebo B747-800
Nebo tak
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012
LKPR nemůže pravidelně přijímat A380, podle mých info neprojede z RWY 24 po TWY F
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 262
- Registrován: 19. 01. 2011, 18:10
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKAA
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012
Zdenek píše:LKPR nemůže pravidelně přijímat A380, podle mých info neprojede z RWY 24 po TWY F
Navíc není aktuálně žádná stojánka na A nebo B plně vyhovující ...
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012
není trochu zbytečné řešit podobné úvahy? Já tedy nevěřím, že by A380 vůbec někdy létala do PRG pravidelně, nebo rozhodně ne v blízké budoucnosti
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4077
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012
ogan píše:není trochu zbytečné řešit podobné úvahy? Já tedy nevěřím, že by A380 vůbec někdy létala do PRG pravidelně, nebo rozhodně ne v blízké budoucnosti
Tak co vis. Treba by se tim uzivila linka 1x tydne do Užgrodu.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012
V podani CSA
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4077
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012
j.ree píše:V podani CSA
To znamena vylepit po Praze billboardy, ale zacit prodavat az o mesic pozdeji?
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012
ogan píše:není trochu zbytečné řešit podobné úvahy? Já tedy nevěřím, že by A380 vůbec někdy létala do PRG pravidelně, nebo rozhodně ne v blízké budoucnosti
Já tomu taky nevěřím, ale vezměme si historii letů KE do PRG. Nejdřív začínali s 333, pak kapacitu navýšili 772 (pravda, téměř zanedbatelně), a teď ohlásili, že od příštího roku budou lítat pravdielně s 744. Tak třeba za další rok dva už to bude pravdielně s 380
Anebo alespoň víceméně pravidelné navyšování kapacity v letních měsících...
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012
Ano, kdo by to čekal před 10ti lety, že v roce 2011 bude v PRG Korean, Emirates, Delta a číňani s cargem - a s takovou intenzitou. Před 10ti lety se v Praze ukázalo něco většího v průměru jednou týdně, dnes 24x? Proč by 388 nelétal? Emirates už po roce a půl mění 332 za 773. Cargo z původních dvou Taipeí létá třeba 8x týdně, když má co vozit. Dnes už věřím čemukoli z výběru zmíněných společností, méně však už věřím, že krom nich něco "moc" ještě přistane nového. V případě KE by mě zajímalo, jaké je obsazení Céčka, protože rozdíl v Y mezi 744 a 388 už není tak veliký.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012
Alca píše:Ano, kdo by to čekal před 10ti lety, že v roce 2011 bude v PRG Korean, Emirates, Delta a číňani s cargem - a s takovou intenzitou. Před 10ti lety se v Praze ukázalo něco většího v průměru jednou týdně, dnes 24x? Proč by 388 nelétal? Emirates už po roce a půl mění 332 za 773. Cargo z původních dvou Taipeí létá třeba 8x týdně, když má co vozit. Dnes už věřím čemukoli z výběru zmíněných společností, méně však už věřím, že krom nich něco "moc" ještě přistane nového. V případě KE by mě zajímalo, jaké je obsazení Céčka, protože rozdíl v Y mezi 744 a 388 už není tak veliký.
Přeju všem těmto dopravcům aby linky do Prahy prosperovaly, ale budou to mít sakra těžký. Emirates navyšuje kapacitu, Korean taky, oba se perou o cestující směřující mj do JV Asie, do Austrálie a na NZ, ale těch není nekonečný počet. Jenže komu to vezmou, někomu ti cesťáci ubydou, jelikož potenciál z ČR prostě je limitovaný. Praha není Paříž, Lodnýn nebo Řím aby sem lidi lítali x-krát za život za atmosférou, není tu olympiáda, nesídlí tu Papež, nejsou tu velké mezinárodní instituce, nepořádají se tady velké mezinárodní kongresy, neměli jsme kolonie v Africe, nežijí tu miliony gastarbeitrů, nějaký extra nárůst cestujících zvenku (turistů i obchodníků) se čekat nedá. Do toho se mluví o lince Vietnam Airlines do Hanoje, ale to není nová klientela, ti Vietnamci už dneska masově cestují, ale s jinými dopravci (LOT aj). Je tu potenciál na další přímou linku do USA (Chicago, Miami), ale co se týče Asie jsem trochu skeptický. Rád bych se mýlil...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012
romul píše:
Přeju všem těmto dopravcům aby linky do Prahy prosperovaly, ale budou to mít sakra těžký. Emirates navyšuje kapacitu, Korean taky, oba se perou o cestující směřující mj do JV Asie, do Austrálie a na NZ, ale těch není nekonečný počet. Jenže komu to vezmou, někomu ti cesťáci ubydou, jelikož potenciál z ČR prostě je limitovaný. Praha není Paříž, Lodnýn nebo Řím aby sem lidi lítali x-krát za život za atmosférou, není tu olympiáda, nesídlí tu Papež, nejsou tu velké mezinárodní instituce, nepořádají se tady velké mezinárodní kongresy, neměli jsme kolonie v Africe, nežijí tu miliony gastarbeitrů, nějaký extra nárůst cestujících zvenku (turistů i obchodníků) se čekat nedá. Do toho se mluví o lince Vietnam Airlines do Hanoje, ale to není nová klientela, ti Vietnamci už dneska masově cestují, ale s jinými dopravci (LOT aj). Je tu potenciál na další přímou linku do USA (Chicago, Miami), ale co se týče Asie jsem trochu skeptický. Rád bych se mýlil...
Pokud se nepletu, tak Korejci prepravuji docela dost turistuch ze zeme vychazejiciho slunce.
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012
flyingblue píše:romul píše:
Přeju všem těmto dopravcům aby linky do Prahy prosperovaly, ale budou to mít sakra těžký. Emirates navyšuje kapacitu, Korean taky, oba se perou o cestující směřující mj do JV Asie, do Austrálie a na NZ, ale těch není nekonečný počet. Jenže komu to vezmou, někomu ti cesťáci ubydou, jelikož potenciál z ČR prostě je limitovaný. Praha není Paříž, Lodnýn nebo Řím aby sem lidi lítali x-krát za život za atmosférou, není tu olympiáda, nesídlí tu Papež, nejsou tu velké mezinárodní instituce, nepořádají se tady velké mezinárodní kongresy, neměli jsme kolonie v Africe, nežijí tu miliony gastarbeitrů, nějaký extra nárůst cestujících zvenku (turistů i obchodníků) se čekat nedá. Do toho se mluví o lince Vietnam Airlines do Hanoje, ale to není nová klientela, ti Vietnamci už dneska masově cestují, ale s jinými dopravci (LOT aj). Je tu potenciál na další přímou linku do USA (Chicago, Miami), ale co se týče Asie jsem trochu skeptický. Rád bych se mýlil...
Pokud se nepletu, tak Korejci prepravuji docela dost turistuch ze zeme vychazejiciho slunce.
Ten zmíněný EK i KE, co zde píšeš mi právě přijde jako maximum ideální pro Ruzyni, i s tím, že budou stále ještě navyšovat svou kapacitu. Prostě si nedovedu představit, že by létala nějaká Čína, Taiwan či Vietnam přímo, když zde bude přípoj a hromada kapacity přes DXB a ICN, prostě si to menší asijské aerolinky raději rozmyslí. Jak píšeš ORD/MIA, já bych přidal opět YYZ a BKK, a obě linky by mohl létat 788 TS
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012
Airbus380 píše:ogan píše:není trochu zbytečné řešit podobné úvahy? Já tedy nevěřím, že by A380 vůbec někdy létala do PRG pravidelně, nebo rozhodně ne v blízké budoucnosti
Já tomu taky nevěřím, ale vezměme si historii letů KE do PRG. Nejdřív začínali s 333, pak kapacitu navýšili 772 (pravda, téměř zanedbatelně), a teď ohlásili, že od příštího roku budou lítat pravdielně s 744. Tak třeba za další rok dva už to bude pravdielně s 380
Anebo alespoň víceméně pravidelné navyšování kapacity v letních měsících...
Osobne myslim, ze Praha je pro Korean z jejich evropskych linek s nejnizsim vynosem a proda se tu pomerne malo premiovych letenek a letenek do vyssich tarifnich trid.
Honit sem 4 x tydne A380 s 94C a 12F sedackama v nove verzi nedava moc ekonomicky smysl i kdyby se naplnila cela Y.
Litaji sem se i ted se starsi verzi interieru a sedacek.