Nové linky, změny v provozu, apod. 2012

Odpovědět
kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2109
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Nové linky, změny v provozu, apod. 2012

Příspěvek od kuba.biker »

Tak první novinka pro rok 2012; Korean celoročně 4x týdně, navíc od 26.3. s B744...
Nejsem si jistý, zda není stávající B772 z hlediska cestovatelského komfortu lepší než zastaralé jumbo, ale třeba je nárůst sedačkové kapacity příslibem další změny typu na lince: v horším případě B773, v lepším případě A380...

A další změna: http://ekonomika.idnes.cz/valka-csa-a-air-france-o-pariz-konci-tretina-spoju-zmizi-pi2-/eko-doprava.aspx?c=A111003_160845_eko-doprava_spi


m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012

Příspěvek od m@rtin »

Nebo B747-800 :thumbup:

kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2109
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012

Příspěvek od kuba.biker »

m@rtin píše:Nebo B747-800 :thumbup:


Nebo tak :wink:

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012

Příspěvek od Zdenek »

LKPR nemůže pravidelně přijímat A380, podle mých info neprojede z RWY 24 po TWY F

JiS_Progressus
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 262
Registrován: 19. 01. 2011, 18:10
Pohlaví: muž
Bydliště: LKAA
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012

Příspěvek od JiS_Progressus »

Zdenek píše:LKPR nemůže pravidelně přijímat A380, podle mých info neprojede z RWY 24 po TWY F

Navíc není aktuálně žádná stojánka na A nebo B plně vyhovující ...


ogan
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 385
Registrován: 17. 11. 2008, 19:21
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012

Příspěvek od ogan »

není trochu zbytečné řešit podobné úvahy? Já tedy nevěřím, že by A380 vůbec někdy létala do PRG pravidelně, nebo rozhodně ne v blízké budoucnosti

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4077
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012

Příspěvek od HighFlyer »

ogan píše:není trochu zbytečné řešit podobné úvahy? Já tedy nevěřím, že by A380 vůbec někdy létala do PRG pravidelně, nebo rozhodně ne v blízké budoucnosti

Tak co vis. Treba by se tim uzivila linka 1x tydne do Užgrodu.

j.ree
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1995
Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012

Příspěvek od j.ree »

V podani CSA

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4077
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012

Příspěvek od HighFlyer »

j.ree píše:V podani CSA

To znamena vylepit po Praze billboardy, ale zacit prodavat az o mesic pozdeji?

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012

Příspěvek od Airbus380 »

ogan píše:není trochu zbytečné řešit podobné úvahy? Já tedy nevěřím, že by A380 vůbec někdy létala do PRG pravidelně, nebo rozhodně ne v blízké budoucnosti


Já tomu taky nevěřím, ale vezměme si historii letů KE do PRG. Nejdřív začínali s 333, pak kapacitu navýšili 772 (pravda, téměř zanedbatelně), a teď ohlásili, že od příštího roku budou lítat pravdielně s 744. Tak třeba za další rok dva už to bude pravdielně s 380 :D
Anebo alespoň víceméně pravidelné navyšování kapacity v letních měsících...

Alca
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 471
Registrován: 15. 07. 2007, 19:45
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012

Příspěvek od Alca »

Ano, kdo by to čekal před 10ti lety, že v roce 2011 bude v PRG Korean, Emirates, Delta a číňani s cargem - a s takovou intenzitou. Před 10ti lety se v Praze ukázalo něco většího v průměru jednou týdně, dnes 24x? Proč by 388 nelétal? Emirates už po roce a půl mění 332 za 773. Cargo z původních dvou Taipeí létá třeba 8x týdně, když má co vozit. Dnes už věřím čemukoli z výběru zmíněných společností, méně však už věřím, že krom nich něco "moc" ještě přistane nového. V případě KE by mě zajímalo, jaké je obsazení Céčka, protože rozdíl v Y mezi 744 a 388 už není tak veliký.

romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012

Příspěvek od romul »

Alca píše:Ano, kdo by to čekal před 10ti lety, že v roce 2011 bude v PRG Korean, Emirates, Delta a číňani s cargem - a s takovou intenzitou. Před 10ti lety se v Praze ukázalo něco většího v průměru jednou týdně, dnes 24x? Proč by 388 nelétal? Emirates už po roce a půl mění 332 za 773. Cargo z původních dvou Taipeí létá třeba 8x týdně, když má co vozit. Dnes už věřím čemukoli z výběru zmíněných společností, méně však už věřím, že krom nich něco "moc" ještě přistane nového. V případě KE by mě zajímalo, jaké je obsazení Céčka, protože rozdíl v Y mezi 744 a 388 už není tak veliký.


Přeju všem těmto dopravcům aby linky do Prahy prosperovaly, ale budou to mít sakra těžký. Emirates navyšuje kapacitu, Korean taky, oba se perou o cestující směřující mj do JV Asie, do Austrálie a na NZ, ale těch není nekonečný počet. Jenže komu to vezmou, někomu ti cesťáci ubydou, jelikož potenciál z ČR prostě je limitovaný. Praha není Paříž, Lodnýn nebo Řím aby sem lidi lítali x-krát za život za atmosférou, není tu olympiáda, nesídlí tu Papež, nejsou tu velké mezinárodní instituce, nepořádají se tady velké mezinárodní kongresy, neměli jsme kolonie v Africe, nežijí tu miliony gastarbeitrů, nějaký extra nárůst cestujících zvenku (turistů i obchodníků) se čekat nedá. Do toho se mluví o lince Vietnam Airlines do Hanoje, ale to není nová klientela, ti Vietnamci už dneska masově cestují, ale s jinými dopravci (LOT aj). Je tu potenciál na další přímou linku do USA (Chicago, Miami), ale co se týče Asie jsem trochu skeptický. Rád bych se mýlil...

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012

Příspěvek od flyingblue »

romul píše:
Přeju všem těmto dopravcům aby linky do Prahy prosperovaly, ale budou to mít sakra těžký. Emirates navyšuje kapacitu, Korean taky, oba se perou o cestující směřující mj do JV Asie, do Austrálie a na NZ, ale těch není nekonečný počet. Jenže komu to vezmou, někomu ti cesťáci ubydou, jelikož potenciál z ČR prostě je limitovaný. Praha není Paříž, Lodnýn nebo Řím aby sem lidi lítali x-krát za život za atmosférou, není tu olympiáda, nesídlí tu Papež, nejsou tu velké mezinárodní instituce, nepořádají se tady velké mezinárodní kongresy, neměli jsme kolonie v Africe, nežijí tu miliony gastarbeitrů, nějaký extra nárůst cestujících zvenku (turistů i obchodníků) se čekat nedá. Do toho se mluví o lince Vietnam Airlines do Hanoje, ale to není nová klientela, ti Vietnamci už dneska masově cestují, ale s jinými dopravci (LOT aj). Je tu potenciál na další přímou linku do USA (Chicago, Miami), ale co se týče Asie jsem trochu skeptický. Rád bych se mýlil...


Pokud se nepletu, tak Korejci prepravuji docela dost turistuch ze zeme vychazejiciho slunce.

Alca
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 471
Registrován: 15. 07. 2007, 19:45
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012

Příspěvek od Alca »

flyingblue píše:
romul píše:
Přeju všem těmto dopravcům aby linky do Prahy prosperovaly, ale budou to mít sakra těžký. Emirates navyšuje kapacitu, Korean taky, oba se perou o cestující směřující mj do JV Asie, do Austrálie a na NZ, ale těch není nekonečný počet. Jenže komu to vezmou, někomu ti cesťáci ubydou, jelikož potenciál z ČR prostě je limitovaný. Praha není Paříž, Lodnýn nebo Řím aby sem lidi lítali x-krát za život za atmosférou, není tu olympiáda, nesídlí tu Papež, nejsou tu velké mezinárodní instituce, nepořádají se tady velké mezinárodní kongresy, neměli jsme kolonie v Africe, nežijí tu miliony gastarbeitrů, nějaký extra nárůst cestujících zvenku (turistů i obchodníků) se čekat nedá. Do toho se mluví o lince Vietnam Airlines do Hanoje, ale to není nová klientela, ti Vietnamci už dneska masově cestují, ale s jinými dopravci (LOT aj). Je tu potenciál na další přímou linku do USA (Chicago, Miami), ale co se týče Asie jsem trochu skeptický. Rád bych se mýlil...


Pokud se nepletu, tak Korejci prepravuji docela dost turistuch ze zeme vychazejiciho slunce.


Ten zmíněný EK i KE, co zde píšeš mi právě přijde jako maximum ideální pro Ruzyni, i s tím, že budou stále ještě navyšovat svou kapacitu. Prostě si nedovedu představit, že by létala nějaká Čína, Taiwan či Vietnam přímo, když zde bude přípoj a hromada kapacity přes DXB a ICN, prostě si to menší asijské aerolinky raději rozmyslí. Jak píšeš ORD/MIA, já bych přidal opět YYZ a BKK, a obě linky by mohl létat 788 TS :D

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2012

Příspěvek od OR »

Airbus380 píše:
ogan píše:není trochu zbytečné řešit podobné úvahy? Já tedy nevěřím, že by A380 vůbec někdy létala do PRG pravidelně, nebo rozhodně ne v blízké budoucnosti


Já tomu taky nevěřím, ale vezměme si historii letů KE do PRG. Nejdřív začínali s 333, pak kapacitu navýšili 772 (pravda, téměř zanedbatelně), a teď ohlásili, že od příštího roku budou lítat pravdielně s 744. Tak třeba za další rok dva už to bude pravdielně s 380 :D
Anebo alespoň víceméně pravidelné navyšování kapacity v letních měsících...



Osobne myslim, ze Praha je pro Korean z jejich evropskych linek s nejnizsim vynosem a proda se tu pomerne malo premiovych letenek a letenek do vyssich tarifnich trid.
Honit sem 4 x tydne A380 s 94C a 12F sedackama v nove verzi nedava moc ekonomicky smysl i kdyby se naplnila cela Y.
Litaji sem se i ted se starsi verzi interieru a sedacek.


Odpovědět