Praha - New York - proč není 747?

Odpovědět
CzechPilots
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 14
Registrován: 21. 02. 2012, 16:08
Oblíbené typy letadel: 777
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Praha - New York - proč není 747?

Příspěvek od CzechPilots »

Během září bývají plně obsazené lety Prg-JFK a je o přímý let velký zájem!
Proč Delta nenasadí 747??
Možná je velký zájem celý rok...


flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Praha-New York

Příspěvek od flyingblue »

CzechPilots píše:Během září bývají plně obsazené lety Prg-JFK a je o přímý let velký zájem!
Proč Delta nenasadí 747??
Možná je velký zájem celý rok...


Protoze ma Delta lepsi trate pro 747.

CzechPilots
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 14
Registrován: 21. 02. 2012, 16:08
Oblíbené typy letadel: 777
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Praha - New York - proč není 747?

Příspěvek od CzechPilots »

Je problém aby tuto trať létala i jiná společnost?

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Praha - New York - proč není 747?

Příspěvek od flyingblue »

CzechPilots píše:Je problém aby tuto trať létala i jiná společnost?


Neni problem. Staci jen zajistit poptavku.

gr09
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1106
Registrován: 03. 01. 2011, 14:55
Stav: Offline

Re: Praha-New York

Příspěvek od gr09 »

flyingblue píše:Protoze ma Delta lepsi trate pro 747.

A zejmena pro jeji premiove kabiny..


Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3157
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Praha - New York - proč není 747?

Příspěvek od Fabo »

Tak tolik zajmu fakt neni...
navic zaplnenost neni vypovidajicim faktorem. Dulezita je vynosnost (yield)...

CzechPilots
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 14
Registrován: 21. 02. 2012, 16:08
Oblíbené typy letadel: 777
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Praha - New York - proč není 747?

Příspěvek od CzechPilots »

Zaplněnost je 100 procent a cena mnohem víc převyšuje třeba Air France nebo Lufthansu atd..
Mluvím tedy o srpnu až listopad!!! Ostatní měsíce na tom mohou být podobně, ale o tom si netroufám spekulovat!

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: Praha - New York - proč není 747?

Příspěvek od MS743 »

747 by asi byl veliky skok a jeste destinace neni az tak daleka. Jumba radeji pouziji na Asii kde je to pro ne vyhodnejsi. Sedacky Business a First na takove linky jsou vetsinou plne tim generuji hodne vice $$

Praha tusim bude vetsinou Y class a business class tak 40-50%? opravte me kdybych kecal...

Myslim si ze dalsi spolecnost by se tez uzivila...ale asi to vsechny resi "aliancnimi partnery" a netkteri maji HUby jinde nez v JFK takze nevim zda by to bylo pro ceskeho cestujiciho zajimave...

ja bych strasne rad -pro zmenu- videl B767-400!

CzechPilots
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 14
Registrován: 21. 02. 2012, 16:08
Oblíbené typy letadel: 777
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Praha - New York - proč není 747?

Příspěvek od CzechPilots »

Pravda je, že u lepší třídy by nebylo takové využití, ale ted lítá A330 a občas se střídá s B767...a když navýšit kapacitu, tak pak už je jen B777 nebo 747...
Praha začíná být zajímavou destinací a je škoda, že není více přímých letů za oceán...
Třeba Emirates to pochopili...

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Praha - New York - proč není 747?

Příspěvek od flyingblue »

CzechPilots píše:Pravda je, že u lepší třídy by nebylo takové využití, ale ted lítá A330 a občas se střídá s B767...a když navýšit kapacitu, tak pak už je jen B777 nebo 747...
Praha začíná být zajímavou destinací a je škoda, že není více přímých letů za oceán...
Třeba Emirates to pochopili...


Zacinam mit pocit, ze lias jenom ve flight simulatoru Microsftu a je Ti mene nez 15 let.

Nebo si z nas delas ze vsech srandu :ugeek:

Delta sem az na kratke obdobi minuleho leta lita porad Boeingem 767-300. To kratke obdobi litala s Airbusem 330-200 (co koupila s Northwestem).

Delta ma 777cky jen ve verzi LR a ty fakt na cestu z JFK do Prahy nasazovat nebudou. Litaj s nima ultradlouhy trate trate - treba LAX-SYD.

Vetsi nez soucasna 767-300 je jeste 767-400, 330-200 a 330-300 a az pak tripl a jumbo. Jumba rotuje delta predevsim na linkach do Asie (maji hub na Narite). V Evrope je mozny videt to jumbo treba v Amsterdamu, kde ma delta taky hub (a lita skrz nej do Indie).

Jestli nas chces bulshitovat, tak to samozrejme muzes zkouset, ale necekej, ze Ti zbastime vsechno. :wave:

Starosta
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 20. 11. 2008, 17:13
Stav: Offline

Re: Praha - New York - proč není 747?

Příspěvek od Starosta »

flyingblue píše:
CzechPilots píše:Pravda je, že u lepší třídy by nebylo takové využití, ale ted lítá A330 a občas se střídá s B767...a když navýšit kapacitu, tak pak už je jen B777 nebo 747...
Praha začíná být zajímavou destinací a je škoda, že není více přímých letů za oceán...
Třeba Emirates to pochopili...


Zacinam mit pocit, ze lias jenom ve flight simulatoru Microsftu a je Ti mene nez 15 let.

Nebo si z nas delas ze vsech srandu :ugeek:

Delta sem az na kratke obdobi minuleho leta lita porad Boeingem 767-300. To kratke obdobi litala s Airbusem 330-200 (co koupila s Northwestem).

Delta ma 777cky jen ve verzi LR a ty fakt na cestu z JFK do Prahy nasazovat nebudou. Litaj s nima ultradlouhy trate trate - treba LAX-SYD.

Vetsi nez soucasna 767-300 je jeste 767-400, 330-200 a 330-300 a az pak tripl a jumbo. Jumba rotuje delta predevsim na linkach do Asie (maji hub na Narite). V Evrope je mozny videt to jumbo treba v Amsterdamu, kde ma delta taky hub (a lita skrz nej do Indie).

Jestli nas chces bulshitovat, tak to samozrejme muzes zkouset, ale necekej, ze Ti zbastime vsechno. :wave:


Jenom si dovolim poupravit, ze Delta nema 777 jen ve verzi LR, ale taky ve verzi ER (celkem 8 kusu, vetsinu z roku 1999). Tyhle sme meli moznost behem historie vidat treba ve FRA (ATL-FRA) nebo v CDG (CVG-CDG). Ale jinak je pravda, ze jejich strategie pro 777 je v soucasne dobe spise mimo Evropu (TLV, DXB, PVG, ...).
Otazka je, jestli nahodou nemame v zimnim obdobi spise stesti, ze lezime za doletovou vzdalenosti ETOPSovejch 757.
Jinak si myslim, ze pro 777 ci 747 od Delty neni pro linku do PRG duvod. U 767-400 jde spis o premiove destinace s velkym poctem business klientely, coz PRG taky nesplnuje. Takze realne snad jen 330-200/300.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Praha - New York - proč není 747?

Příspěvek od flyingblue »

Starosta píše:
flyingblue píše:
CzechPilots píše:Pravda je, že u lepší třídy by nebylo takové využití, ale ted lítá A330 a občas se střídá s B767...a když navýšit kapacitu, tak pak už je jen B777 nebo 747...
Praha začíná být zajímavou destinací a je škoda, že není více přímých letů za oceán...
Třeba Emirates to pochopili...


Zacinam mit pocit, ze lias jenom ve flight simulatoru Microsftu a je Ti mene nez 15 let.

Nebo si z nas delas ze vsech srandu :ugeek:

Delta sem az na kratke obdobi minuleho leta lita porad Boeingem 767-300. To kratke obdobi litala s Airbusem 330-200 (co koupila s Northwestem).

Delta ma 777cky jen ve verzi LR a ty fakt na cestu z JFK do Prahy nasazovat nebudou. Litaj s nima ultradlouhy trate trate - treba LAX-SYD.

Vetsi nez soucasna 767-300 je jeste 767-400, 330-200 a 330-300 a az pak tripl a jumbo. Jumba rotuje delta predevsim na linkach do Asie (maji hub na Narite). V Evrope je mozny videt to jumbo treba v Amsterdamu, kde ma delta taky hub (a lita skrz nej do Indie).

Jestli nas chces bulshitovat, tak to samozrejme muzes zkouset, ale necekej, ze Ti zbastime vsechno. :wave:


Jenom si dovolim poupravit, ze Delta nema 777 jen ve verzi LR, ale taky ve verzi ER (celkem 8 kusu, vetsinu z roku 1999). Tyhle sme meli moznost behem historie vidat treba ve FRA (ATL-FRA) nebo v CDG (CVG-CDG). Ale jinak je pravda, ze jejich strategie pro 777 je v soucasne dobe spise mimo Evropu (TLV, DXB, PVG, ...).
Otazka je, jestli nahodou nemame v zimnim obdobi spise stesti, ze lezime za doletovou vzdalenosti ETOPSovejch 757.
Jinak si myslim, ze pro 777 ci 747 od Delty neni pro linku do PRG duvod. U 767-400 jde spis o premiove destinace s velkym poctem business klientely, coz PRG taky nesplnuje. Takze realne snad jen 330-200/300.


Sakra na ty ERka jsem zapomel. Diky za citlive pripomenuti :-)

Za to, ze lezime za doletovou vzdalenosti 757-200 ETOPS dekuju na kazde ceste DL210/DL211 :thumbup:

kopi
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 96
Registrován: 11. 02. 2009, 13:49
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Praha - New York - proč není 747?

Příspěvek od kopi »

flyingblue píše:Za to, ze lezime za doletovou vzdalenosti 757-200 ETOPS dekuju na kazde ceste DL210/DL211 :thumbup:

:clap:

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Praha - New York - proč není 747?

Příspěvek od flyingblue »

kopi píše:
flyingblue píše:Za to, ze lezime za doletovou vzdalenosti 757-200 ETOPS dekuju na kazde ceste DL210/DL211 :thumbup:

:clap:


Zvlast pote, co jsem ve stredu rano na CDG videl dve ETOPSovy 757 United :-)


Odpovědět