Praha - New York - proč není 747?
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 14
- Registrován: 21. 02. 2012, 16:08
- Oblíbené typy letadel: 777
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Praha - New York - proč není 747?
Během září bývají plně obsazené lety Prg-JFK a je o přímý let velký zájem!
Proč Delta nenasadí 747??
Možná je velký zájem celý rok...
Proč Delta nenasadí 747??
Možná je velký zájem celý rok...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Praha-New York
CzechPilots píše:Během září bývají plně obsazené lety Prg-JFK a je o přímý let velký zájem!
Proč Delta nenasadí 747??
Možná je velký zájem celý rok...
Protoze ma Delta lepsi trate pro 747.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 14
- Registrován: 21. 02. 2012, 16:08
- Oblíbené typy letadel: 777
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Praha - New York - proč není 747?
Je problém aby tuto trať létala i jiná společnost?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Praha - New York - proč není 747?
CzechPilots píše:Je problém aby tuto trať létala i jiná společnost?
Neni problem. Staci jen zajistit poptavku.
Re: Praha-New York
flyingblue píše:Protoze ma Delta lepsi trate pro 747.
A zejmena pro jeji premiove kabiny..
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Praha - New York - proč není 747?
Tak tolik zajmu fakt neni...
navic zaplnenost neni vypovidajicim faktorem. Dulezita je vynosnost (yield)...
navic zaplnenost neni vypovidajicim faktorem. Dulezita je vynosnost (yield)...
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 14
- Registrován: 21. 02. 2012, 16:08
- Oblíbené typy letadel: 777
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Praha - New York - proč není 747?
Zaplněnost je 100 procent a cena mnohem víc převyšuje třeba Air France nebo Lufthansu atd..
Mluvím tedy o srpnu až listopad!!! Ostatní měsíce na tom mohou být podobně, ale o tom si netroufám spekulovat!
Mluvím tedy o srpnu až listopad!!! Ostatní měsíce na tom mohou být podobně, ale o tom si netroufám spekulovat!
Re: Praha - New York - proč není 747?
747 by asi byl veliky skok a jeste destinace neni az tak daleka. Jumba radeji pouziji na Asii kde je to pro ne vyhodnejsi. Sedacky Business a First na takove linky jsou vetsinou plne tim generuji hodne vice $$
Praha tusim bude vetsinou Y class a business class tak 40-50%? opravte me kdybych kecal...
Myslim si ze dalsi spolecnost by se tez uzivila...ale asi to vsechny resi "aliancnimi partnery" a netkteri maji HUby jinde nez v JFK takze nevim zda by to bylo pro ceskeho cestujiciho zajimave...
ja bych strasne rad -pro zmenu- videl B767-400!
Praha tusim bude vetsinou Y class a business class tak 40-50%? opravte me kdybych kecal...
Myslim si ze dalsi spolecnost by se tez uzivila...ale asi to vsechny resi "aliancnimi partnery" a netkteri maji HUby jinde nez v JFK takze nevim zda by to bylo pro ceskeho cestujiciho zajimave...
ja bych strasne rad -pro zmenu- videl B767-400!
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 14
- Registrován: 21. 02. 2012, 16:08
- Oblíbené typy letadel: 777
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Praha - New York - proč není 747?
Pravda je, že u lepší třídy by nebylo takové využití, ale ted lítá A330 a občas se střídá s B767...a když navýšit kapacitu, tak pak už je jen B777 nebo 747...
Praha začíná být zajímavou destinací a je škoda, že není více přímých letů za oceán...
Třeba Emirates to pochopili...
Praha začíná být zajímavou destinací a je škoda, že není více přímých letů za oceán...
Třeba Emirates to pochopili...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Praha - New York - proč není 747?
CzechPilots píše:Pravda je, že u lepší třídy by nebylo takové využití, ale ted lítá A330 a občas se střídá s B767...a když navýšit kapacitu, tak pak už je jen B777 nebo 747...
Praha začíná být zajímavou destinací a je škoda, že není více přímých letů za oceán...
Třeba Emirates to pochopili...
Zacinam mit pocit, ze lias jenom ve flight simulatoru Microsftu a je Ti mene nez 15 let.
Nebo si z nas delas ze vsech srandu
Delta sem az na kratke obdobi minuleho leta lita porad Boeingem 767-300. To kratke obdobi litala s Airbusem 330-200 (co koupila s Northwestem).
Delta ma 777cky jen ve verzi LR a ty fakt na cestu z JFK do Prahy nasazovat nebudou. Litaj s nima ultradlouhy trate trate - treba LAX-SYD.
Vetsi nez soucasna 767-300 je jeste 767-400, 330-200 a 330-300 a az pak tripl a jumbo. Jumba rotuje delta predevsim na linkach do Asie (maji hub na Narite). V Evrope je mozny videt to jumbo treba v Amsterdamu, kde ma delta taky hub (a lita skrz nej do Indie).
Jestli nas chces bulshitovat, tak to samozrejme muzes zkouset, ale necekej, ze Ti zbastime vsechno.
Re: Praha - New York - proč není 747?
flyingblue píše:CzechPilots píše:Pravda je, že u lepší třídy by nebylo takové využití, ale ted lítá A330 a občas se střídá s B767...a když navýšit kapacitu, tak pak už je jen B777 nebo 747...
Praha začíná být zajímavou destinací a je škoda, že není více přímých letů za oceán...
Třeba Emirates to pochopili...
Zacinam mit pocit, ze lias jenom ve flight simulatoru Microsftu a je Ti mene nez 15 let.
Nebo si z nas delas ze vsech srandu
Delta sem az na kratke obdobi minuleho leta lita porad Boeingem 767-300. To kratke obdobi litala s Airbusem 330-200 (co koupila s Northwestem).
Delta ma 777cky jen ve verzi LR a ty fakt na cestu z JFK do Prahy nasazovat nebudou. Litaj s nima ultradlouhy trate trate - treba LAX-SYD.
Vetsi nez soucasna 767-300 je jeste 767-400, 330-200 a 330-300 a az pak tripl a jumbo. Jumba rotuje delta predevsim na linkach do Asie (maji hub na Narite). V Evrope je mozny videt to jumbo treba v Amsterdamu, kde ma delta taky hub (a lita skrz nej do Indie).
Jestli nas chces bulshitovat, tak to samozrejme muzes zkouset, ale necekej, ze Ti zbastime vsechno.
Jenom si dovolim poupravit, ze Delta nema 777 jen ve verzi LR, ale taky ve verzi ER (celkem 8 kusu, vetsinu z roku 1999). Tyhle sme meli moznost behem historie vidat treba ve FRA (ATL-FRA) nebo v CDG (CVG-CDG). Ale jinak je pravda, ze jejich strategie pro 777 je v soucasne dobe spise mimo Evropu (TLV, DXB, PVG, ...).
Otazka je, jestli nahodou nemame v zimnim obdobi spise stesti, ze lezime za doletovou vzdalenosti ETOPSovejch 757.
Jinak si myslim, ze pro 777 ci 747 od Delty neni pro linku do PRG duvod. U 767-400 jde spis o premiove destinace s velkym poctem business klientely, coz PRG taky nesplnuje. Takze realne snad jen 330-200/300.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Praha - New York - proč není 747?
Starosta píše:flyingblue píše:CzechPilots píše:Pravda je, že u lepší třídy by nebylo takové využití, ale ted lítá A330 a občas se střídá s B767...a když navýšit kapacitu, tak pak už je jen B777 nebo 747...
Praha začíná být zajímavou destinací a je škoda, že není více přímých letů za oceán...
Třeba Emirates to pochopili...
Zacinam mit pocit, ze lias jenom ve flight simulatoru Microsftu a je Ti mene nez 15 let.
Nebo si z nas delas ze vsech srandu
Delta sem az na kratke obdobi minuleho leta lita porad Boeingem 767-300. To kratke obdobi litala s Airbusem 330-200 (co koupila s Northwestem).
Delta ma 777cky jen ve verzi LR a ty fakt na cestu z JFK do Prahy nasazovat nebudou. Litaj s nima ultradlouhy trate trate - treba LAX-SYD.
Vetsi nez soucasna 767-300 je jeste 767-400, 330-200 a 330-300 a az pak tripl a jumbo. Jumba rotuje delta predevsim na linkach do Asie (maji hub na Narite). V Evrope je mozny videt to jumbo treba v Amsterdamu, kde ma delta taky hub (a lita skrz nej do Indie).
Jestli nas chces bulshitovat, tak to samozrejme muzes zkouset, ale necekej, ze Ti zbastime vsechno.
Jenom si dovolim poupravit, ze Delta nema 777 jen ve verzi LR, ale taky ve verzi ER (celkem 8 kusu, vetsinu z roku 1999). Tyhle sme meli moznost behem historie vidat treba ve FRA (ATL-FRA) nebo v CDG (CVG-CDG). Ale jinak je pravda, ze jejich strategie pro 777 je v soucasne dobe spise mimo Evropu (TLV, DXB, PVG, ...).
Otazka je, jestli nahodou nemame v zimnim obdobi spise stesti, ze lezime za doletovou vzdalenosti ETOPSovejch 757.
Jinak si myslim, ze pro 777 ci 747 od Delty neni pro linku do PRG duvod. U 767-400 jde spis o premiove destinace s velkym poctem business klientely, coz PRG taky nesplnuje. Takze realne snad jen 330-200/300.
Sakra na ty ERka jsem zapomel. Diky za citlive pripomenuti
Za to, ze lezime za doletovou vzdalenosti 757-200 ETOPS dekuju na kazde ceste DL210/DL211
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 96
- Registrován: 11. 02. 2009, 13:49
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Praha - New York - proč není 747?
flyingblue píše:Za to, ze lezime za doletovou vzdalenosti 757-200 ETOPS dekuju na kazde ceste DL210/DL211
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Praha - New York - proč není 747?
kopi píše:flyingblue píše:Za to, ze lezime za doletovou vzdalenosti 757-200 ETOPS dekuju na kazde ceste DL210/DL211
Zvlast pote, co jsem ve stredu rano na CDG videl dve ETOPSovy 757 United