Ruzyně - Terminál 3
PRG T3
Podle mych informaci jiz po otevreni Terminal 2 bude kapacita letiste schopna prebrat 10 000 000 cestujicich / rok ale tyto cisla jiz budou zrejme prekroceny jiz letos (2005). Videl jsem jen jednu studii jak bude vypadat tzv.T3 a prodlouzeni spojovaciho terminalu az k hangaru CSA (dnes) ... ma nekdo konkretnejsi info? data?
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 40
- Registrován: 04. 03. 2005, 19:35
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
PRG T3
ahoj, uz to tady bylo nekde na foru probirany (viz. m@rtinuv prispevek). Neni pravda, ze po otevreni TS2 bude kapacita 10 000 000 PAX, jen samotny TS2 by mel mit tuto kapacitu, pokud se nepletu. Na strankach CSL byla dezinofrmace.
Mrkni na drivejsi prispevky, tam se o TS3 psalo.
Mrkni na drivejsi prispevky, tam se o TS3 psalo.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 40
- Registrován: 04. 03. 2005, 19:35
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
PRG T3
Pro všechny fanynky a fanouše LKPR jsem vyštrachal zajímavou mapku, kterou dnes uveřejnil server ceskedalnice.cz
je k nalezeni na: http://www.ceskedalnice.cz/prilohy/r6ruzyne.pdf
Akorat nechapu, proc je neaktualni - znazornuje puvodni plan vystavby TS2 a TS3.
je k nalezeni na: http://www.ceskedalnice.cz/prilohy/r6ruzyne.pdf
Akorat nechapu, proc je neaktualni - znazornuje puvodni plan vystavby TS2 a TS3.
PRG T3
Ja mam za to, ze ta situace se ma tak, ze po dostaveni bude mit letiste kapacitu 10 milionu, ale novy terminal bude moci odbavovat mnohem vice lidi, jen bude nutne dostavit prsty nebo ostrovy s gaty, dodat dalsi odbavovaci prepazky (ze zacatku jich bude 60 ale s moznosti rozsireni na 100) a mozna plus minus jeste nekde neco vylepsit.
PRG T3
Když je současný Terminál schopen odbavit 10mil pax(je pravda ,že ve špičkách je to hodně na hraně)tak spolu s TS2 a dobudování gatů(na budově Terminálu) a check-inů v pohodě zvládne 18 mil pax.Tam už ale začne problém s paralelní RWY.
PRG T3
Současný terminál sever 1 ma kpacitu jenom sest a pul milionu. Po otevreni noveho sever 2 by kapacita mela byt 10 milionu, ale v budoucnu by mela byt jeste navysena vzhledem k tomu ze moznosti terminalu sever 2 hned z kraje nebudou vyuzivany na 100 %.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
PRG T3
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Současný terminál sever 1 ma kpacitu jenom sest a pul milionu. <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Jedna věc je projektovaná kapacita a skutečná kapacita. U sever 1 je projektovaná kapacita již teď překročena o tři miliony. A stejně tak nebude problém u Sever2 zvýšit projektovanou kapacitu doplněním dalších gatů a check-inů.
Změněno uživatelem - Pan AM na 16/06/2005 009:11
Současný terminál sever 1 ma kpacitu jenom sest a pul milionu. <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Jedna věc je projektovaná kapacita a skutečná kapacita. U sever 1 je projektovaná kapacita již teď překročena o tři miliony. A stejně tak nebude problém u Sever2 zvýšit projektovanou kapacitu doplněním dalších gatů a check-inů.
Změněno uživatelem - Pan AM na 16/06/2005 009:11
PRG T3
Na www.csl.cz jsem si prohlizel novy planek Ruzyne TS2 a prilis nerozumim jednotlivym urovnim v prstu C. V urovnu odletu bude nutno z "cekarny" sejit/sjet po schodech o uroven niz do vlastniho nastupniho mostu? Nepripada mi to moc prakticky, tim spise v ohledu na handicapovane omezujici. Nevite nekdo vic?
PRG T3
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Na www.csl.cz jsem si prohlizel novy planek Ruzyne TS2 a prilis nerozumim jednotlivym urovnim v prstu C. V urovnu odletu bude nutno z "cekarny" sejit/sjet po schodech o uroven niz do vlastniho nastupniho mostu? Nepripada mi to moc prakticky, tim spise v ohledu na handicapovane omezujici. Nevite nekdo vic?
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Podle knihy Dopravni letiste Prahy III. je nejvyssi patro uroven priletu a patro s nastupnimi mosty patro odletu.
Na www.csl.cz jsem si prohlizel novy planek Ruzyne TS2 a prilis nerozumim jednotlivym urovnim v prstu C. V urovnu odletu bude nutno z "cekarny" sejit/sjet po schodech o uroven niz do vlastniho nastupniho mostu? Nepripada mi to moc prakticky, tim spise v ohledu na handicapovane omezujici. Nevite nekdo vic?
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Podle knihy Dopravni letiste Prahy III. je nejvyssi patro uroven priletu a patro s nastupnimi mosty patro odletu.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
PRG T3
A3XX:
Odlety:
Přijedete po estakádě do druhého patra TS2. Tam se necháte odbavit, projdete celnicí a za celnicí se dáte do prava, dojdete nakonec terminálu a sjedete o jedno patro níž do prstu C. Nacházíte se v prstu C s čekárnami do letadel.
Přílety:
Projdete nástupním mostem z letadla do prstu C, vyjedete eskalátorem o patro výš, projdete dlouhou chodbou, kde zase sjedete eskalátory o patro níž, projdete celnicí a nacházíte se v příletové hale TS2. Vezmete si zavazadlo a vyjdete ven do spodního podlaží.
Ještě se dá z prstu C "odlety" sejít o patro níž, kde jsou čekárny k autobusům.
Martin Fafejta
Odlety:
Přijedete po estakádě do druhého patra TS2. Tam se necháte odbavit, projdete celnicí a za celnicí se dáte do prava, dojdete nakonec terminálu a sjedete o jedno patro níž do prstu C. Nacházíte se v prstu C s čekárnami do letadel.
Přílety:
Projdete nástupním mostem z letadla do prstu C, vyjedete eskalátorem o patro výš, projdete dlouhou chodbou, kde zase sjedete eskalátory o patro níž, projdete celnicí a nacházíte se v příletové hale TS2. Vezmete si zavazadlo a vyjdete ven do spodního podlaží.
Ještě se dá z prstu C "odlety" sejít o patro níž, kde jsou čekárny k autobusům.
Martin Fafejta