Nové linky, změny v provozu, apod. 2014

Odpovědět
tempranilo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 348
Registrován: 27. 09. 2011, 22:25
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2014

Příspěvek od tempranilo »

vitezslav píše:Koukám, že na trati PRG - DXB bude letos husto...:) Myslím, že to nebudou mít jednoduché. Zatím mají na všechny termíny RT za 11.900. Čili kdo jde čistě po ceně, jednoznačně zvolí TristníVikůvServis, který je o tři tisíce levnější. Emirates se zatím pohybují v zimní sezoně mezi 13.600 - 18.800 (podle termínu), Turkish 10.500 - 16.500.

No, o to více mi hlava nebere, proč se šejkové rozhodli kanibalizovat si svůj vlastní (a v PRG úspěšný) prémiový produkt... chápu, že může EK a FZ společně fungovat bez problémů na takových trzích, jako je Indie, Srí Lanka apod. destinace, kde je mnohem větší poptávka pro P2P LC produktu pro obslulhu VFR a pro commuting chudších zahraničních pracovníků, ale tento segment asi z PRG moc velký nebude...


flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2014

Příspěvek od flyingblue »

tempranilo píše:
vitezslav píše:Koukám, že na trati PRG - DXB bude letos husto...:) Myslím, že to nebudou mít jednoduché. Zatím mají na všechny termíny RT za 11.900. Čili kdo jde čistě po ceně, jednoznačně zvolí TristníVikůvServis, který je o tři tisíce levnější. Emirates se zatím pohybují v zimní sezoně mezi 13.600 - 18.800 (podle termínu), Turkish 10.500 - 16.500.

No, o to více mi hlava nebere, proč se šejkové rozhodli kanibalizovat si svůj vlastní (a v PRG úspěšný) prémiový produkt... chápu, že může EK a FZ společně fungovat bez problémů na takových trzích, jako je Indie, Srí Lanka apod. destinace, kde je mnohem větší poptávka pro P2P LC produktu pro obslulhu VFR a pro commuting chudších zahraničních pracovníků, ale tento segment asi z PRG moc velký nebude...


Treba si to vyhodnotili tak, ze se jim nevyplati posilat do PRG 380 nebo dalsiho tripla a zaroven se jim zda, ze strycek Vik je se svym lowcost produktem docela uspesny.

BTW otevreli vic linek, treba do Blavy. Treba budou mit interline agreement s Ryanairem a baturkar ze pak do Dubaje dostane i z loucky v nejvetsim zapadakove, kam lita MOLova parta.

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2014

Příspěvek od OR »

flyingblue píše:
tempranilo píše:
vitezslav píše:Koukám, že na trati PRG - DXB bude letos husto...:) Myslím, že to nebudou mít jednoduché. Zatím mají na všechny termíny RT za 11.900. Čili kdo jde čistě po ceně, jednoznačně zvolí TristníVikůvServis, který je o tři tisíce levnější. Emirates se zatím pohybují v zimní sezoně mezi 13.600 - 18.800 (podle termínu), Turkish 10.500 - 16.500.

No, o to více mi hlava nebere, proč se šejkové rozhodli kanibalizovat si svůj vlastní (a v PRG úspěšný) prémiový produkt... chápu, že může EK a FZ společně fungovat bez problémů na takových trzích, jako je Indie, Srí Lanka apod. destinace, kde je mnohem větší poptávka pro P2P LC produktu pro obslulhu VFR a pro commuting chudších zahraničních pracovníků, ale tento segment asi z PRG moc velký nebude...


Treba si to vyhodnotili tak, ze se jim nevyplati posilat do PRG 380 nebo dalsiho tripla a zaroven se jim zda, ze strycek Vik je se svym lowcost produktem docela uspesny.

BTW otevreli vic linek, treba do Blavy. Treba budou mit interline agreement s Ryanairem a baturkar ze pak do Dubaje dostane i z loucky v nejvetsim zapadakove, kam lita MOLova parta.


Ví už někdo leťák Flydubai? Kdy je průlet v PRG? Pokud budou mít rozumný interline s EK a průlet v Praze někdy ráno nebo naopak pozdě večer, může to být spíš linka pro tranzity, prostě napůl feeder. Jedna rotace denně je pro Emirates hodně málo a tranzitní časy v DXB dost šílený.

Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 447
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2014

Příspěvek od Nemec »


happyna
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 872
Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, YVR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2014

Příspěvek od happyna »

Letecká společnost Air Croatia začne od 18.prosinec 2014 létat na trase Záhřeb(ZAG) – Praha(PRG) – Záhřeb(ZAG). Lety budou operovány letadlem Embraer E170, které si společnost Air Croatia pronajala od společnosti Estonian Air.

Cena za OW letenku je 99 EUR, zpáteční tedy 198 EUR.
Létat se bude Po,Út,St,Čt,Pá
Průletové časy: 14:00 – 15:10 PRG – ZAG, 12:00 – 13:10 ZAG – PRG


alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2014

Příspěvek od alesesl »

happyna píše:Letecká společnost Air Croatia začne od 18.prosinec 2014 létat na trase Záhřeb(ZAG) – Praha(PRG) – Záhřeb(ZAG). Lety budou operovány letadlem Embraer E170, které si společnost Air Croatia pronajala od společnosti Estonian Air.

Cena za OW letenku je 99 EUR, zpáteční tedy 198 EUR.
Létat se bude Po,Út,St,Čt,Pá
Průletové časy: 14:00 – 15:10 PRG – ZAG, 12:00 – 13:10 ZAG – PRG


Tak to jsem zvedavy jak jim to pujde? Ceny vypadaji ok na linku, kde zadna jina spolecnost neleta primo. Nevite jak se dari Adrii s jejich linkou do LJU vubec?

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2014

Příspěvek od Petr31 »

happyna píše:Letecká společnost Air Croatia začne od 18.prosinec 2014 létat na trase Záhřeb(ZAG) – Praha(PRG) – Záhřeb(ZAG). Lety budou operovány letadlem Embraer E170, které si společnost Air Croatia pronajala od společnosti Estonian Air.

Cena za OW letenku je 99 EUR, zpáteční tedy 198 EUR.
Létat se bude Po,Út,St,Čt,Pá
Průletové časy: 14:00 – 15:10 PRG – ZAG, 12:00 – 13:10 ZAG – PRG


..kde jsou ty časy, kdy to létalo Játro ČSA....:-((( Tak jim budu držet palce, ať se do všech okolních zemí nemusí s přestupem, když jsou to napřímo hodinové skoky!


Odpovědět