nevíte, proč jsou některá letadla ČSA, na kterých jednoznačně létají 737 a bylo by lepší využít nástupních mostů (tj. A1-A8, resp. B1-B9) odbavovány na B11-B, konkrétně dnes
Madrid OK 0700, IB 7885 11:25 14:25 Předpokládaný odlet: 11:35
Gate: B18
Řím OK 0724, AZ 7511 11:50 13:40 Předpokládaný odlet: 11:50
Gate: B14
je to nedostatkem gate s mosty nebo je důvod jiný?
Odbavení 737 ČSA na Ruzyni z B11 až B19
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 760
- Registrován: 30. 01. 2005, 12:41
- Oblíbené typy letadel: MD11
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Odbavení 737 ČSA na Ruzyni z B11 až B19
Což tyhle, ale dost často jdou ze spoda takový krásy, jako TLL, VNO, LED, RIX... Důvod jsi přesně řekl - nedostatek chobotů. V provozní špičce už letiště nezvládá a využívá všechny možné stojánky (např. před cargem, vedle hasičárny).
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 89
- Registrován: 15. 01. 2005, 16:21
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Odbavení 737 ČSA na Ruzyni z B11 až B20
to Yankee Alpha:
díky, proč je TLL, VNO, LED, RIX větší problém než MAD a FCO?
je nějaký systém v tom, která linka/let. společnost půjde na chobot a která pojede autobusem?
díky, proč je TLL, VNO, LED, RIX větší problém než MAD a FCO?
je nějaký systém v tom, která linka/let. společnost půjde na chobot a která pojede autobusem?
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1211
- Registrován: 28. 02. 2003, 13:19
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Odbavení 737 ČSA na Ruzyni z B11 až B21
Jelikož je letiště maximálně vytížené, ČSL zavedla nový postup přidělování stojánek. Na chobotu může stát letadlo max. 60min po příletu a stejně tak před odletem. Většina zahraničních společností dostává choboty, protože je téměř jisté, že do hodiny opět odletí. U ČSA bohužel není nikdy jisté, že nebude letadlo zpožděné kvůli pozdnímu příletu nebo že se nebude narychlo měnit letadlo. Cestující do VNO, TLL, MAD, FCO apod. neumí převážně anglicky, pokud by bylo potřeba změnit gate s chobotem, protože ten původní je ještě obsazený a letadlo tam nemůže zajet tak by se zřejmě polovina takových sedtujících ztratila. Když mají gate B10-12, tak lze letadlo postavit na kteroukoliv stojánku bez zmatků pro cestující. Hlavním důvodem ale asi bude rotace letadel, kdy na tyto "horší" linky bývají plánované delší průlety a proto ČSL nepřidělí chobot.