ARN- PRG 17.5.2014
ARN- PRG 17.5.2014
Chtěl bych se zeptat, nevíte někdo, proč dnešní ARN SK 1767 nešlo chobotem, ale parkovalo v polích? Tohle mě fakt dokáže na.rat. Člověk přiletí do toho hnusnýho počasí a první co se mu stane v Praze je, že musí moknout na ploše. Je to vina letiště, anebo už jsou SK takovej low cost, že se si nemůžou dovolit pořádné služby?
Re: ARN- PRG 17.5.2014
Proc to tak bylo nevim, ale nevidel bych to nejak tragicky. Pred nějakou dobou jsme takhle ve Frankfurtu nastupovali do A340 do Chicaga a bylo to v pohode
Re: ARN- PRG 17.5.2014
Taky mám pocit, že to moc dramatizuje Nejspíš z nějakého důvodu nebylo volné stání s chobotem. To je hned...
Re: ARN- PRG 17.5.2014
JackBrno píše:Taky mám pocit, že to moc dramatizuje Nejspíš z nějakého důvodu nebylo volné stání s chobotem. To je hned...
To by mě zajímalo z jakého důvodu, když provoz byl v tu dobu minimální a volných chobotů byla odhadem dobrá polovina. A pokud jde o to "dramatizuje", pršelo v tu dobu jak kráva, takže jsem jen za tu dobu po schůdkách dolu a do busu zmoknul až dost. Naštěstí jsem pouze přilétal, protože na odletu by to s tou klasickou frontou na schůdkách bylo ještě mnohem veselejší.
Právě proto by mě zajímalo, jestli to má nějaký rozumný důvod, anebo se prostě jen někomu nechce. Ono zrovna toto letiště nemá v tomto ohledu nijak extra reputaci, uvážím-li, že pravidelně vozí cestující od chobotů na jiný terminál autobusem.
Re: ARN- PRG 17.5.2014
Ono zrovna toto letiště nemá v tomto ohledu nijak extra reputaci, uvážím-li, že pravidelně vozí cestující od chobotů na jiný terminál autobusem.
Ono vcelku by ma zaujímalo čo si myslíš že môže urobiť letište s tým, že dopravca sa rozhodne vrámci šetrenia času medzi letmi Schengen/Non-Schengen využiť túto alternatívu s autobusmi.
Re: ARN- PRG 17.5.2014
mikhal7 píše:Ono zrovna toto letiště nemá v tomto ohledu nijak extra reputaci, uvážím-li, že pravidelně vozí cestující od chobotů na jiný terminál autobusem.
Ono vcelku by ma zaujímalo čo si myslíš že môže urobiť letište s tým, že dopravca sa rozhodne vrámci šetrenia času medzi letmi Schengen/Non-Schengen využiť túto alternatívu s autobusmi.
1) to není případ letu SAS
2) když dojde k tomuto, tak například letadlo z BCN přijede k T1 a cesťáci poté po výstupu z gejtu sejdou po schodech a bus je přepraví na T2. Letadlo se tak v cuku letu může připravovat třeba do SVO.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
- Bydliště: PU
- Stav: Offline
Re: ARN- PRG 17.5.2014
pivko píše:JackBrno píše:Taky mám pocit, že to moc dramatizuje Nejspíš z nějakého důvodu nebylo volné stání s chobotem. To je hned...
To by mě zajímalo z jakého důvodu, když provoz byl v tu dobu minimální a volných chobotů byla odhadem dobrá polovina. A pokud jde o to "dramatizuje", pršelo v tu dobu jak kráva, takže jsem jen za tu dobu po schůdkách dolu a do busu zmoknul až dost. Naštěstí jsem pouze přilétal, protože na odletu by to s tou klasickou frontou na schůdkách bylo ještě mnohem veselejší.
Právě proto by mě zajímalo, jestli to má nějaký rozumný důvod, anebo se prostě jen někomu nechce. Ono zrovna toto letiště nemá v tomto ohledu nijak extra reputaci, uvážím-li, že pravidelně vozí cestující od chobotů na jiný terminál autobusem.
OMG, take it easy... Kolikrat si myslis, ze se podobna vec (vcetne lijaku) stala ostatnim zde na foru, ale ze by mel nekdo potrebu to tak vehementne resit...
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: ARN- PRG 17.5.2014
podla mna je to relevantna otazka. ked si zaplatis full cost, tak ocakavas aj nejake sluzby. Pri nejakom FR alebo W6 by sa urcite nebolo na co stazovat...
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
- Bydliště: PU
- Stav: Offline
Re: ARN- PRG 17.5.2014
Tony Smoke píše:podla mna je to relevantna otazka. ked si zaplatis full cost, tak ocakavas aj nejake sluzby. Pri nejakom FR alebo W6 by sa urcite nebolo na co stazovat...
myslis ten full cost, ktery je casto levnejsi nez low cost, alespon tady po Evrope...?
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: ARN- PRG 17.5.2014
dydzej píše:Tony Smoke píše:podla mna je to relevantna otazka. ked si zaplatis full cost, tak ocakavas aj nejake sluzby. Pri nejakom FR alebo W6 by sa urcite nebolo na co stazovat...
myslis ten full cost, ktery je casto levnejsi nez low cost, alespon tady po Evrope...?
cenova politika a sluzby ponukane zakaznikom su casto dve nezavisle casti business modelu
Re: ARN- PRG 17.5.2014
Nemohla být předpověď počasí s nebezpečím silného větru? Pokud vím nástupní mosty se smí používat do rychlosti větru 100km/h.
Pokud byla po dobu průletu hlášena bouřka se silnými poryvy větru, možná cpt. nechtěl riskovat omlácení letadla mostem a vyžádal si stojánku v poli.
Pokud byla po dobu průletu hlášena bouřka se silnými poryvy větru, možná cpt. nechtěl riskovat omlácení letadla mostem a vyžádal si stojánku v poli.