ARN- PRG 17.5.2014

Odpovědět
pivko
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 299
Registrován: 28. 08. 2004, 11:24
Stav: Offline

ARN- PRG 17.5.2014

Příspěvek od pivko »

Chtěl bych se zeptat, nevíte někdo, proč dnešní ARN SK 1767 nešlo chobotem, ale parkovalo v polích? Tohle mě fakt dokáže na.rat. Člověk přiletí do toho hnusnýho počasí a první co se mu stane v Praze je, že musí moknout na ploše. Je to vina letiště, anebo už jsou SK takovej low cost, že se si nemůžou dovolit pořádné služby?


easydrink
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 20
Registrován: 27. 04. 2014, 11:27
Stav: Offline

Re: ARN- PRG 17.5.2014

Příspěvek od easydrink »

Proc to tak bylo nevim, ale nevidel bych to nejak tragicky. Pred nějakou dobou jsme takhle ve Frankfurtu nastupovali do A340 do Chicaga a bylo to v pohode :thumbup:

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: ARN- PRG 17.5.2014

Příspěvek od JackBrno »

Taky mám pocit, že to moc dramatizuje :-) Nejspíš z nějakého důvodu nebylo volné stání s chobotem. To je hned...

pivko
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 299
Registrován: 28. 08. 2004, 11:24
Stav: Offline

Re: ARN- PRG 17.5.2014

Příspěvek od pivko »

JackBrno píše:Taky mám pocit, že to moc dramatizuje :-) Nejspíš z nějakého důvodu nebylo volné stání s chobotem. To je hned...


To by mě zajímalo z jakého důvodu, když provoz byl v tu dobu minimální a volných chobotů byla odhadem dobrá polovina. A pokud jde o to "dramatizuje", pršelo v tu dobu jak kráva, takže jsem jen za tu dobu po schůdkách dolu a do busu zmoknul až dost. Naštěstí jsem pouze přilétal, protože na odletu by to s tou klasickou frontou na schůdkách bylo ještě mnohem veselejší.

Právě proto by mě zajímalo, jestli to má nějaký rozumný důvod, anebo se prostě jen někomu nechce. Ono zrovna toto letiště nemá v tomto ohledu nijak extra reputaci, uvážím-li, že pravidelně vozí cestující od chobotů na jiný terminál autobusem.

mikhal7
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 05. 01. 2014, 20:11
Stav: Offline

Re: ARN- PRG 17.5.2014

Příspěvek od mikhal7 »

Ono zrovna toto letiště nemá v tomto ohledu nijak extra reputaci, uvážím-li, že pravidelně vozí cestující od chobotů na jiný terminál autobusem.


Ono vcelku by ma zaujímalo čo si myslíš že môže urobiť letište s tým, že dopravca sa rozhodne vrámci šetrenia času medzi letmi Schengen/Non-Schengen využiť túto alternatívu s autobusmi.


Alca
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 471
Registrován: 15. 07. 2007, 19:45
Stav: Offline

Re: ARN- PRG 17.5.2014

Příspěvek od Alca »

mikhal7 píše:
Ono zrovna toto letiště nemá v tomto ohledu nijak extra reputaci, uvážím-li, že pravidelně vozí cestující od chobotů na jiný terminál autobusem.


Ono vcelku by ma zaujímalo čo si myslíš že môže urobiť letište s tým, že dopravca sa rozhodne vrámci šetrenia času medzi letmi Schengen/Non-Schengen využiť túto alternatívu s autobusmi.

1) to není případ letu SAS
2) když dojde k tomuto, tak například letadlo z BCN přijede k T1 a cesťáci poté po výstupu z gejtu sejdou po schodech a bus je přepraví na T2. Letadlo se tak v cuku letu může připravovat třeba do SVO.

dydzej
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
Bydliště: PU
Stav: Offline

Re: ARN- PRG 17.5.2014

Příspěvek od dydzej »

pivko píše:
JackBrno píše:Taky mám pocit, že to moc dramatizuje :-) Nejspíš z nějakého důvodu nebylo volné stání s chobotem. To je hned...


To by mě zajímalo z jakého důvodu, když provoz byl v tu dobu minimální a volných chobotů byla odhadem dobrá polovina. A pokud jde o to "dramatizuje", pršelo v tu dobu jak kráva, takže jsem jen za tu dobu po schůdkách dolu a do busu zmoknul až dost. Naštěstí jsem pouze přilétal, protože na odletu by to s tou klasickou frontou na schůdkách bylo ještě mnohem veselejší.

Právě proto by mě zajímalo, jestli to má nějaký rozumný důvod, anebo se prostě jen někomu nechce. Ono zrovna toto letiště nemá v tomto ohledu nijak extra reputaci, uvážím-li, že pravidelně vozí cestující od chobotů na jiný terminál autobusem.


OMG, take it easy... :lol: Kolikrat si myslis, ze se podobna vec (vcetne lijaku) stala ostatnim zde na foru, ale ze by mel nekdo potrebu to tak vehementne resit... :)

Tony Smoke
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
Příspěvky: 1048
Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: VIE
Stav: Offline

Re: ARN- PRG 17.5.2014

Příspěvek od Tony Smoke »

podla mna je to relevantna otazka. ked si zaplatis full cost, tak ocakavas aj nejake sluzby. Pri nejakom FR alebo W6 by sa urcite nebolo na co stazovat...

dydzej
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
Bydliště: PU
Stav: Offline

Re: ARN- PRG 17.5.2014

Příspěvek od dydzej »

Tony Smoke píše:podla mna je to relevantna otazka. ked si zaplatis full cost, tak ocakavas aj nejake sluzby. Pri nejakom FR alebo W6 by sa urcite nebolo na co stazovat...

myslis ten full cost, ktery je casto levnejsi nez low cost, alespon tady po Evrope...? :D

Tony Smoke
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
Příspěvky: 1048
Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: VIE
Stav: Offline

Re: ARN- PRG 17.5.2014

Příspěvek od Tony Smoke »

dydzej píše:
Tony Smoke píše:podla mna je to relevantna otazka. ked si zaplatis full cost, tak ocakavas aj nejake sluzby. Pri nejakom FR alebo W6 by sa urcite nebolo na co stazovat...

myslis ten full cost, ktery je casto levnejsi nez low cost, alespon tady po Evrope...? :D


cenova politika a sluzby ponukane zakaznikom su casto dve nezavisle casti business modelu :D

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: ARN- PRG 17.5.2014

Příspěvek od OR »

Nemohla být předpověď počasí s nebezpečím silného větru? Pokud vím nástupní mosty se smí používat do rychlosti větru 100km/h.
Pokud byla po dobu průletu hlášena bouřka se silnými poryvy větru, možná cpt. nechtěl riskovat omlácení letadla mostem a vyžádal si stojánku v poli.


Odpovědět