Lkprak píše:Navíc tyhle dvě města jsou hodně daleko od sebe
Navic tato dve mesta jsou 1,5x (PEK) a 2,4x (PVG) vetsi nez cela Ceska republika...
Lkprak píše:Navíc tyhle dvě města jsou hodně daleko od sebe
m@rtin píše:Já bych ta čísla ještě trochu přifoukl. Šanghajská aglomerace má okolo 40 milionů obyvatel, čímž se tak s Tokiem řadí mězi dvě největší světové aglomerace. Čengdu se časem pravděpodobně stane také městem s desítkami milionů obyvatel.
Mimochodem, nemá někdo zprávy o 4. lince z Šen-čenu? Překvapilo mě, že jejich letiště leží vzdušnou čarou 36 km od letiště Hong Kong.
cocik píše:m@rtin píše:Já bych ta čísla ještě trochu přifoukl. Šanghajská aglomerace má okolo 40 milionů obyvatel, čímž se tak s Tokiem řadí mězi dvě největší světové aglomerace. Čengdu se časem pravděpodobně stane také městem s desítkami milionů obyvatel.
Mimochodem, nemá někdo zprávy o 4. lince z Šen-čenu? Překvapilo mě, že jejich letiště leží vzdušnou čarou 36 km od letiště Hong Kong.
Chengdu tak velkej potencial nema, ale hned vedle Chengdu je Chongqing, coz je jeste vetsi aglomerace (akorat ze chudsi a min civilizovana). Vubec bych se nedivil, kdyby se casem zacalo litat i odtamtud.
cocik píše:To muselo bejt hodne davno, posledni minimalne rok stavi v Nanjingu vsechny vlaky na tyhle trase...
m@rtin píše:Pouze jsem si povzdychl nad věčným sporem železničářů z ČR, kde bojují, aby všechny vlaky, včetně těch Budapešť - Berlín zastavovaly v megapoli jménem Česká Třebová
Fabo píše:m@rtin píše:Pouze jsem si povzdychl nad věčným sporem železničářů z ČR, kde bojují, aby všechny vlaky, včetně těch Budapešť - Berlín zastavovaly v megapoli jménem Česká Třebová
Meh. U nas stoji kazdy vlak v Kysaku. Obyv. 1450.
cocik píše:Kdyz vlaky zastavujou v Brne, tak proc by nemohly zastavovat i v Kysaku. Zas tak velkej rozdil to neni
Fabo píše:
m@rtin píše:
Pouze jsem si povzdychl nad věčným sporem železničářů z ČR, kde bojují, aby všechny vlaky, včetně těch Budapešť - Berlín zastavovaly v megapoli jménem Česká TřebováMeh. U nas stoji kazdy vlak v Kysaku. Obyv. 1450.Je to sice OT, ale Kysak je přípojné město pro Prešov (teda alespoň takhle je to chápáno). A za zastavování všech vlaků v České Třebové spíš než železničáři bojuje místní samospráva (podporovaná částí šotoušů). To, že tam EC vlaky nemají co zastavovat, je snad každému rozumnému člověku jasné.