Nové linky, změny v provozu, apod. 2016
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2016
Už o tom tady byla kdysi řeč, ale nyní si toho všimli i na airlineroute.net, Ukraine International navyšuje od zimního leťáku počty letů na několika evropských linkách, do Prahy bude létat nově 9x týdně.
Ukraine International in winter 2016/17 season is increasing operational frequencies on a number of European routes. As of 26JUL16, planned frequency increase as follow.
eff 30OCT16 Kiev Borispil – Stockholm Increase from 1 to 2 daily
eff 31OCT16 Kiev Borispil – Prague Increase from 7 to 9 weekly
eff 04NOV16 Kiev Borispil – Helsinki Increase from 7 to 9-12 weekly
Ukraine International in winter 2016/17 season is increasing operational frequencies on a number of European routes. As of 26JUL16, planned frequency increase as follow.
eff 30OCT16 Kiev Borispil – Stockholm Increase from 1 to 2 daily
eff 31OCT16 Kiev Borispil – Prague Increase from 7 to 9 weekly
eff 04NOV16 Kiev Borispil – Helsinki Increase from 7 to 9-12 weekly
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2016
Lkprak píše:Už o tom tady byla kdysi řeč, ale nyní si toho všimli i na airlineroute.net, Ukraine International navyšuje od zimního leťáku počty letů na několika evropských linkách, do Prahy bude létat nově 9x týdně.
Ukraine International in winter 2016/17 season is increasing operational frequencies on a number of European routes. As of 26JUL16, planned frequency increase as follow.
eff 30OCT16 Kiev Borispil – Stockholm Increase from 1 to 2 daily
eff 31OCT16 Kiev Borispil – Prague Increase from 7 to 9 weekly
eff 04NOV16 Kiev Borispil – Helsinki Increase from 7 to 9-12 weekly
Tyto lety jsou uz v systemu vice jak 3 mesice nazpet, co jsem o nich mluvil. Predpokladam, ze CSA to potichoucku do KBP zabali, protoze v zime to maji letat jen 4x tydne a navic z PRG nenabizi az na par destinaci nic noveho kam se z KBP neleta.
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2016
Zajímavé informace od "zahraničních zpravodajů", jak zkrátit dlouhé čekání Hainanu:
http://www.airliners.net/forum/viewtopi ... &t=1339133
http://www.airliners.net/forum/viewtopi ... &t=1339133
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2016
To nejsou prilis dobre zpravy. Kdyz trvale zmenili B763 za A333 rikal jsem si, ze se lince asi velmi dari. Tohle spis vypada presne naopak. Kazdopadne na ceste do Pekingu velke otravne zdrzeni.
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2016
Nemáte informácie ako to vyzerá s linkou ČSA do Záhrebu? Letel som s Croatia Airlines z a do Zahrebe a LF bol na oboch letoch cca 35-40%, v oboch prípadoch letelo hodinu pred Croatia airlines lietadlo ČSA. Asi to nevyzerá, že by sa obe linky mohli uživiť, aj keď z dvoch letov nechcem robiť závery.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1807
- Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
- Pohlaví: muž
- Bydliště: bejvávalo YVR
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2016
Ty časy jsou nesmyslný, to ještě nějak musí posunout. Za prvé na PRG-VCE tam je plánovaný moc krátký čas, za druhé pro pax na PEK-PRG-VCE je tam fakt dloooouhé mezipřistání v Praze (a bylo by dlouhé ikdyby bylo o hodinu kratší, aby se tam vešel ten let PRG-VCE). Čas maj i na to, aby to lítali PEK-PRG-VCE-PRG-PEK, dle gcmpap je rozdíl vůči trojúhelníku asi 100 km, což není až tak zásadní (ale třeba přistávací poplatky mohou být).
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17. 05. 2007, 14:03
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2016
Teď jsem koukal na stránky Ryanairu na lety PRG - STN a překvapilo mě, že redukoval lety jen na jeden let denně. Mám koupenou jednodení otočku do STN na listopad..je zvláštní, že mi zatím nepřišla žádná informace a změně. Taky je zajímavý průletový čas na STN jedna hodina... Nevíte někdo jestli náhodou RYR jen nepřekopává letový řády a později tam lety zase vrátí?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 138
- Registrován: 03. 05. 2014, 18:04
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2016
Martin Horucka píše:Teď jsem koukal na stránky Ryanairu na lety PRG - STN a překvapilo mě, že redukoval lety jen na jeden let denně. Mám koupenou jednodení otočku do STN na listopad..je zvláštní, že mi zatím nepřišla žádná informace a změně. Taky je zajímavý průletový čas na STN jedna hodina... Nevíte někdo jestli náhodou RYR jen nepřekopává letový řády a později tam lety zase vrátí?
Rovnaká vec sa mi stala, pri BTS-STN. Najprv mi zrušili rannú rotáciu a bez upozornenia ma prehodili na večernú, ihneď som ich kontaktoval cez chat a prebookovali ma na deň, kedy budú lietať dva krát za deň (tiež jednodenný výlet) a následne úplne zrušili lety v utorok a stredu. Vyzerá to tak, že prekopávajú letový poriadok a radikálne redukujú lety z/do Británie kvôli Brexitu viď. https://www.theguardian.com/business/20 ... ed-airport
Skús im napísať poprípade počkaj ešte chvíľu než ti príde aj mail, uvidíš či lety vrátia a ak nie tak ti musia vrátiť peniaze. Pri zmenách v letovom poriadku s vrátením a prebookovaním problémy nerobia.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17. 05. 2007, 14:03
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2016
rtoldy píše:Martin Horucka píše:Teď jsem koukal na stránky Ryanairu na lety PRG - STN a překvapilo mě, že redukoval lety jen na jeden let denně. Mám koupenou jednodení otočku do STN na listopad..je zvláštní, že mi zatím nepřišla žádná informace a změně. Taky je zajímavý průletový čas na STN jedna hodina... Nevíte někdo jestli náhodou RYR jen nepřekopává letový řády a později tam lety zase vrátí?
Rovnaká vec sa mi stala, pri BTS-STN. Najprv mi zrušili rannú rotáciu a bez upozornenia ma prehodili na večernú, ihneď som ich kontaktoval cez chat a prebookovali ma na deň, kedy budú lietať dva krát za deň (tiež jednodenný výlet) a následne úplne zrušili lety v utorok a stredu. Vyzerá to tak, že prekopávajú letový poriadok a radikálne redukujú lety z/do Británie kvôli Brexitu viď. https://www.theguardian.com/business/20 ... ed-airport
Skús im napísať poprípade počkaj ešte chvíľu než ti príde aj mail, uvidíš či lety vrátia a ak nie tak ti musia vrátiť peniaze. Pri zmenách v letovom poriadku s vrátením a prebookovaním problémy nerobia.
Nevěděl bys kam napsat Ryanairu? Facebook ani twitter nemám. Existuje nějaký emailový kontakt? Na jejich stránkách ho nemůžu najít...
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 138
- Registrován: 03. 05. 2014, 18:04
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2016
Martin Horucka píše:Nevěděl bys kam napsat Ryanairu? Facebook ani twitter nemám. Existuje nějaký emailový kontakt? Na jejich stránkách ho nemůžu najít...
Skús cez linku nižšie, poprípade cez ich stránku sa preklikaj na chat. Je to ale dosť o hubu nakontaktovať sa na niekoho, musíš stále stláčať F5 aby ťa to pustilo, je to stále vyťažené. https://secure.livechatinc.com/licence/ ... i?groups=8
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4082
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2016
hafi píše:Čas maj i na to, aby to lítali PEK-PRG-VCE-PRG-PEK, dle gcmpap je rozdíl vůči trojúhelníku asi 100 km, což není až tak zásadní (ale třeba přistávací poplatky mohou být).
Pristavaci poplatky + navigacni poplatky + palivo na jeden start navic (to je mozna zasadnejsi nez tech 100km v bezne cestovni rychlosti) + jeden cyklus motoru (vypnout/zapnout) navic, tj. rychlejsim tempem k velke revizi motoru. Trojuhelnikove lety jsou dosti neekonomicke a vyplati se jen v pripadech, ze to ospravedlnuje podstatne navyseni na vynosove strance. Takze pokud je poptavka po VCE a PRG nedostatecna k naplneni velkeho letadla, ale pri spojeni tech destinaci uz je letadlo plne, tak to muze davat smysl.
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2016
HighFlyer píše:hafi píše:Čas maj i na to, aby to lítali PEK-PRG-VCE-PRG-PEK, dle gcmpap je rozdíl vůči trojúhelníku asi 100 km, což není až tak zásadní (ale třeba přistávací poplatky mohou být).
Pristavaci poplatky + navigacni poplatky + palivo na jeden start navic (to je mozna zasadnejsi nez tech 100km v bezne cestovni rychlosti) + jeden cyklus motoru (vypnout/zapnout) navic, tj. rychlejsim tempem k velke revizi motoru. Trojuhelnikove lety jsou dosti neekonomicke a vyplati se jen v pripadech, ze to ospravedlnuje podstatne navyseni na vynosove strance. Takze pokud je poptavka po VCE a PRG nedostatecna k naplneni velkeho letadla, ale pri spojeni tech destinaci uz je letadlo plne, tak to muze davat smysl.
No v zimě létala 767-300 a zrušili třetí let - tedy to asi přes zimu má logiku. Otázka je co s tím udělají zase přes sezónu ?
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2016
stejně by mě zajímalo, zda mají opravdu šanci na uživení se, tři linky do Číny během jednoho roku? Netušíte někdo jakou mají tak obsazenost?
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2016
ogan píše:stejně by mě zajímalo, zda mají opravdu šanci na uživení se, tři linky do Číny během jednoho roku? Netušíte někdo jakou mají tak obsazenost?
Někde psali, že cca polovina Číňanů, mířících do ČR, pochází z oblasti Pekingu a druhá polovina z oblasti Šanghaje. Navíc tyhle dvě města jsou hodně daleko od sebe, takže tyto dvě linky si (podle mně) vzájemně moc nekonkurují. Tu třetí linku netuším, ale proč ne, Čínanů je hodně
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2016
Lkprak píše:ogan píše:stejně by mě zajímalo, zda mají opravdu šanci na uživení se, tři linky do Číny během jednoho roku? Netušíte někdo jakou mají tak obsazenost?
Někde psali, že cca polovina Číňanů, mířících do ČR, pochází z oblasti Pekingu a druhá polovina z oblasti Šanghaje. Navíc tyhle dvě města jsou hodně daleko od sebe, takže tyto dvě linky si (podle mně) vzájemně moc nekonkurují. Tu třetí linku netuším, ale proč ne, Čínanů je hodně
třetí linka jde do prodeje
http://www.prg.aero/cs/aktuality/aktual ... ccheng-tu/