Nové linky, změny v provozu, apod. 2017
Nové linky, změny v provozu, apod. 2017
Vzhledem k absenci vlákna na další rok, dovolil jsem si založit...
A rovnou s dotazem: A3 sice navýšil kapacitu PRG-ATH na 6x týdně, ale marně pátrám po lince do HER (dva roky po sobě v letní sezoně 2x týdně). Zrušili?
A rovnou s dotazem: A3 sice navýšil kapacitu PRG-ATH na 6x týdně, ale marně pátrám po lince do HER (dva roky po sobě v letní sezoně 2x týdně). Zrušili?
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017
Od června začne létat Vuleing z Prahy do Zürichu. Podle webu dopravce to zatím vypadá na lety v pondělí, středu a pátek, všechno v dopoledních hodinách (ZRH 8:00 - PRG 9:30/11:05 - ZRH 12:35). Jen je trochu divnej ten trochu delší pobyt v Praze. Info o lince přinesl na svém FB server azair.cz.
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017
V rozhovoru pro media (http://ekonomika.idnes.cz/rozhovor-s-se ... oprava_nio) Sincak uvadi, ze CSA v lete 2017 planuji spustit 5 novych linek. Ma nekdo nejake informace o ktere linky by se mohlo jednat?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 361
- Registrován: 08. 03. 2010, 12:19
- Oblíbené typy letadel: A350, A380, B747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017
M-a-S píše:V rozhovoru pro media (http://ekonomika.idnes.cz/rozhovor-s-se ... oprava_nio) Sincak uvadi, ze CSA v lete 2017 planuji spustit 5 novych linek. Ma nekdo nejake informace o ktere linky by se mohlo jednat?
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017
Aby té legrace nebylo málo, přikládám článek od odborníků z HN:
http://byznys.ihned.cz/c1-65520340-praz ... -na-cinany
Na jeho konci se hovoří o větších letadlech do New Yorku a Seoulu. Do New Yorku 764 (proti které je samozřejmě 333 prcek) a do Seoulu? Že by konečně předaly Korean Air ČSA nějaký ten předšrotový 744?
klaním se odborníkům z HN...
http://byznys.ihned.cz/c1-65520340-praz ... -na-cinany
Na jeho konci se hovoří o větších letadlech do New Yorku a Seoulu. Do New Yorku 764 (proti které je samozřejmě 333 prcek) a do Seoulu? Že by konečně předaly Korean Air ČSA nějaký ten předšrotový 744?
klaním se odborníkům z HN...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017
ČSA odkoupí od Malajsie A380 ale pssst
Sent from my D6503 using Tapatalk
Sent from my D6503 using Tapatalk
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017
Alca píše: a do Seoulu? Že by konečně předaly Korean Air ČSA nějaký ten předšrotový 744?
A kde je receno, ze do Seoulu vetsi letadlo budou posilat CSA? Ze by treba Korean v lete posilal A380?
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017
M-a-S píše:Alca píše: a do Seoulu? Že by konečně předaly Korean Air ČSA nějaký ten předšrotový 744?
A kde je receno, ze do Seoulu vetsi letadlo budou posilat CSA? Ze by treba Korean v lete posilal A380?
Jsou vyšší třidy tak dobre obsazované u KE, aby si mohla dovolit poslat do Prahy 388, ve které ma mene economy sedacek, nez-li u 74I, takhle jsem uvazoval.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017
Alca píše:M-a-S píše:Alca píše: a do Seoulu? Že by konečně předaly Korean Air ČSA nějaký ten předšrotový 744?
A kde je receno, ze do Seoulu vetsi letadlo budou posilat CSA? Ze by treba Korean v lete posilal A380?
Jsou vyšší třidy tak dobre obsazované u KE, aby si mohla dovolit poslat do Prahy 388, ve které ma mene economy sedacek, nez-li u 74I, takhle jsem uvazoval.
Je treba videt kontext a prekladat z reklamstiny.
Na JFK bude litat 764 (coz je vetsi nez nic v zime) a do ICN bude litat 747 (coz je vetsi nez 772 v zime).
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017
Tak zatím je v rezervačních systémech do JFK uvedena 764 a následně opět 333. Korean Air mají na léto naplánovanou 773, což měly i v letošním roce, kterou pak změnily na 748.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1113
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017
Hmm AirAsia v Praze ??? Dle článku http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-l ... hy-1325575 o tom uvažují...
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017
tohle bych bral hodně s rezervou. V podstatě to samé už tvrdili před asi 5 lety
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017
Rád bych napsal konečně, ale nerad bych něco zakřiknul. Jestli něco v Praze na dálkovkách chybí, pak je to právě jihovýchodní Asie. A co jiného než Bangkok by to mělo být?
Optimistický scénář v mezích reálnosti dalších dálkových linek v Praze s výhledem do roku 2020 bych si představoval asi takto:
-celoroční Delta do New Yorku
-2. linka do USA (Atlanta, Chicago nebo San Francisco)
-2. frekvence Fly Emirates (pravda, na letech do Dubaje mne LF příliš nepřesvědčil)
-Qatar Airways
-Bangkok
-Shenzhen nebo Hong Kong (alespoň o jedné z těchto destinací mluví zástupci Aeroholdingu docela často)
-obnovení charterů do Tokia
Co dodnes nedokážu pochopit, je absence přímého leteckého spojení do Hanoje. Vietnamská komunita je podle mne dost velká na to, aby takovou linku alespoň 3x týdně uživila.
Optimistický scénář v mezích reálnosti dalších dálkových linek v Praze s výhledem do roku 2020 bych si představoval asi takto:
-celoroční Delta do New Yorku
-2. linka do USA (Atlanta, Chicago nebo San Francisco)
-2. frekvence Fly Emirates (pravda, na letech do Dubaje mne LF příliš nepřesvědčil)
-Qatar Airways
-Bangkok
-Shenzhen nebo Hong Kong (alespoň o jedné z těchto destinací mluví zástupci Aeroholdingu docela často)
-obnovení charterů do Tokia
Co dodnes nedokážu pochopit, je absence přímého leteckého spojení do Hanoje. Vietnamská komunita je podle mne dost velká na to, aby takovou linku alespoň 3x týdně uživila.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 288
- Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017
m@rtin píše:Rád bych napsal konečně, ale nerad bych něco zakřiknul. Jestli něco v Praze na dálkovkách chybí, pak je to právě jihovýchodní Asie. A co jiného než Bangkok by to mělo být?
Optimistický scénář v mezích reálnosti dalších dálkových linek v Praze s výhledem do roku 2020 bych si představoval asi takto:
-celoroční Delta do New Yorku
-2. linka do USA (Atlanta, Chicago nebo San Francisco)
-2. frekvence Fly Emirates (pravda, na letech do Dubaje mne LF příliš nepřesvědčil)
-Qatar Airways
-Bangkok
-Shenzhen nebo Hong Kong (alespoň o jedné z těchto destinací mluví zástupci Aeroholdingu docela často)
-obnovení charterů do Tokia
Co dodnes nedokážu pochopit, je absence přímého leteckého spojení do Hanoje. Vietnamská komunita je podle mne dost velká na to, aby takovou linku alespoň 3x týdně uživila.
Nějak jsem nepochopil tento bod: "-2. frekvence Fly Emirates (pravda, na letech do Dubaje mne LF příliš nepřesvědčil)", druhá frekvence Emirates by byla podle mě překvapení, podle vás by to chtělo, ale sám píšete, že load factor je malý, jak tomu mám rozumět?
Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017
no nevim... myslim si, že kdyby ten load factor byl tak špatný, tak by už vrátili tripla