Ostrava-Londýn
Ostrava-Londýn
Nevíte jestli bude otevřená linka do Londýna protože pořád píšou že jednájí,ale myslím si že jednají ňák dlouho. Nemá někdo nové informace.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5906
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Moskva
Marek.R píše:moskva by nemela vyznam
Ale Swansong jí chce
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 969
- Registrován: 26. 02. 2005, 17:37
- Bydliště: Moskva, Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Moskva
Globík píše:Marek.R píše:moskva by nemela vyznam
Ale Swansong jí chce
Proc ne
Mozna bychom se divili, kdyby se zacalo litat z Ostravy treba do nejake evropske destinace typu Amsterdam, Zurych, Londyn, Pariz, Moskva ... Treba by to prineslo i investory pro Moravskoslezsky kraj, a pokud by ty lety nebyly moc drahe, tak by je vyuzivalo spousta lidi, kteri cestuji v soucasnosti autobusem, jen aby usetrili.
Ja mam osobni zkusenosti s autobusem do Zurichu - byva skoro kazdy den narvany...
Ja mam osobni zkusenosti s autobusem do Zurichu - byva skoro kazdy den narvany...
Lowcosti: tady vídím jedinou možnost a to linku do UK(Irsko). Vzhledem k možnosti pracovat v UK je tady jistý potencial pro point to point dopravce. Problém je, že nablízko jsou letiště KRK,BRQ,KTW a líta tam spousta linek Ryanairu,Wizzairu,Sky....Všichni lowcosti mají letadla s velkou kapacitou, kterou nikdy nezaplní na linkách do PAR,AMS,ZRH.
Legacy: tady bych očekával možně překvapení.I když si myslím, že dají přednost Brnu(BTS,KSC).
Nemyslím, že to bude AF/KL, jsou v SkyTeamu.
BA asi taky ne, LHR a LGW nejsou nafukovací a pro společnost není trh v CR/SR dost lukrativni.
LH/SWISS - popravdě ma překvapuje expanze Swissu a možná se dočkáme otevřeni linky i mimo hlavní město ale tady bych čekal linku ZRH-BTS, ale může to být taky OSR.
A napadá mně ještě SK do CPH.
Všechny linky mají zmysel jen jako feedovaci(regionální letadlo do 70pax), protože tady zatím nebude nijak významný point to point potemciál. Bohužel, Ostrava zatím není nejaké vyznamné evropské centrum. Linky CSA do PRG, plus spojení která nabízí CCA jsou zatím dostačující.
Legacy: tady bych očekával možně překvapení.I když si myslím, že dají přednost Brnu(BTS,KSC).
Nemyslím, že to bude AF/KL, jsou v SkyTeamu.
BA asi taky ne, LHR a LGW nejsou nafukovací a pro společnost není trh v CR/SR dost lukrativni.
LH/SWISS - popravdě ma překvapuje expanze Swissu a možná se dočkáme otevřeni linky i mimo hlavní město ale tady bych čekal linku ZRH-BTS, ale může to být taky OSR.
A napadá mně ještě SK do CPH.
Všechny linky mají zmysel jen jako feedovaci(regionální letadlo do 70pax), protože tady zatím nebude nijak významný point to point potemciál. Bohužel, Ostrava zatím není nejaké vyznamné evropské centrum. Linky CSA do PRG, plus spojení která nabízí CCA jsou zatím dostačující.
Re: Proc ne
Jay píše:Treba by to prineslo i investory pro Moravskoslezsky kraj, a pokud by ty lety nebyly moc drahe, tak by je vyuzivalo spousta lidi, kteri cestuji v soucasnosti autobusem, jen aby usetrili.
Otázka je k čemu je neustálé uplácení Ostravska a absurdní předvolební kejkle typu D47 nebo montovna Hyundai s cenou pro daňového poplatníka 5,000,000 Kč/ 1 prac. místo když efekt na tamní nezaměstnanost je de facto nulový protože tam budou stejně dělat Poláci, Slováci nebo Ukrajinci kteří si práce váží víc než místní, kteří soudě podle volebních výsledků asi čekají že se vrátí doba "já jsem horník kdo je víc".
Přesně tak, místo dotací na montovnu tam měli postavit další univerzitu. Dálnice neznamená blahobyt! Bohužel tady má mnohem víc šancí Brno nebo BTS. Víc firem zaměřenych na produkty s vysokou přidanou hodnotou=vzdělanější a líp placený zaměstnanci=víc lidí ochotných platit za letenky vyššícenu než -10kč
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 369
- Registrován: 18. 12. 2006, 12:08
- Oblíbené typy letadel: B747-400, B777-300, A330-300, A340-600
- Stav: Offline
Londýn
Myslím si, že otevření linky do Londýna by přineslo určité oživení a nárust cestujících. Kdyby lety byly operovány nějakým nízkonákladovým dopravcem, tak bych o vytíženost linky strach neměl. Doufám, že linka Ostrava-Londýn bude.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 12
- Registrován: 09. 01. 2007, 16:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline