Ostrava-Londýn

Brno, Karlovy Vary, Ostrava a další letiště...
Odpovědět

má smysl otevřít linku Ostrava-Londýn

ano
28
55%
ne
23
45%
 
Celkem hlasů: 51

Marek.R
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 245
Registrován: 13. 07. 2006, 16:45
Stav: Offline

Ostrava-Londýn

Příspěvek od Marek.R »

Nevíte jestli bude otevřená linka do Londýna protože pořád píšou že jednájí,ale myslím si že jednají ňák dlouho. Nemá někdo nové informace.


PetrK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 09. 12. 2005, 11:32
Stav: Offline

Příspěvek od PetrK »

Jednají, jednají... co já vím tak min. 3 roky.
Otázkou je s kým a co nabízejí. PetrK

Swansong
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 969
Registrován: 26. 02. 2005, 17:37
Bydliště: Moskva, Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Swansong »

Chci Moskvu!

Marek.R
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 245
Registrován: 13. 07. 2006, 16:45
Stav: Offline

Moskva

Příspěvek od Marek.R »

moskva by nemela vyznam

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5906
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Moskva

Příspěvek od Globik »

Marek.R píše:moskva by nemela vyznam

Ale Swansong jí chce :)


Swansong
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 969
Registrován: 26. 02. 2005, 17:37
Bydliště: Moskva, Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Moskva

Příspěvek od Swansong »

Globík píše:
Marek.R píše:moskva by nemela vyznam

Ale Swansong jí chce :)


:lol: :lol: :lol: :lol: 8) 8)

airbus320
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 131
Registrován: 04. 08. 2006, 15:04
Stav: Offline

Příspěvek od airbus320 »

Bejvávalo :lol:

Jay
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 324
Registrován: 21. 07. 2005, 19:10
Stav: Offline

Proc ne

Příspěvek od Jay »

Mozna bychom se divili, kdyby se zacalo litat z Ostravy treba do nejake evropske destinace typu Amsterdam, Zurych, Londyn, Pariz, Moskva ... Treba by to prineslo i investory pro Moravskoslezsky kraj, a pokud by ty lety nebyly moc drahe, tak by je vyuzivalo spousta lidi, kteri cestuji v soucasnosti autobusem, jen aby usetrili.
Ja mam osobni zkusenosti s autobusem do Zurichu - byva skoro kazdy den narvany...

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

Lowcosti: tady vídím jedinou možnost a to linku do UK(Irsko). Vzhledem k možnosti pracovat v UK je tady jistý potencial pro point to point dopravce. Problém je, že nablízko jsou letiště KRK,BRQ,KTW a líta tam spousta linek Ryanairu,Wizzairu,Sky....Všichni lowcosti mají letadla s velkou kapacitou, kterou nikdy nezaplní na linkách do PAR,AMS,ZRH.

Legacy: tady bych očekával možně překvapení.I když si myslím, že dají přednost Brnu(BTS,KSC).
Nemyslím, že to bude AF/KL, jsou v SkyTeamu.
BA asi taky ne, LHR a LGW nejsou nafukovací a pro společnost není trh v CR/SR dost lukrativni.
LH/SWISS - popravdě ma překvapuje expanze Swissu a možná se dočkáme otevřeni linky i mimo hlavní město ale tady bych čekal linku ZRH-BTS, ale může to být taky OSR.
A napadá mně ještě SK do CPH.

Všechny linky mají zmysel jen jako feedovaci(regionální letadlo do 70pax), protože tady zatím nebude nijak významný point to point potemciál. Bohužel, Ostrava zatím není nejaké vyznamné evropské centrum. Linky CSA do PRG, plus spojení která nabízí CCA jsou zatím dostačující.

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Re: Proc ne

Příspěvek od Zlin142 »

Jay píše:Treba by to prineslo i investory pro Moravskoslezsky kraj, a pokud by ty lety nebyly moc drahe, tak by je vyuzivalo spousta lidi, kteri cestuji v soucasnosti autobusem, jen aby usetrili.


Otázka je k čemu je neustálé uplácení Ostravska a absurdní předvolební kejkle typu D47 nebo montovna Hyundai s cenou pro daňového poplatníka 5,000,000 Kč/ 1 prac. místo když efekt na tamní nezaměstnanost je de facto nulový protože tam budou stejně dělat Poláci, Slováci nebo Ukrajinci kteří si práce váží víc než místní, kteří soudě podle volebních výsledků asi čekají že se vrátí doba "já jsem horník kdo je víc".

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

Přesně tak, místo dotací na montovnu tam měli postavit další univerzitu. Dálnice neznamená blahobyt! Bohužel tady má mnohem víc šancí Brno nebo BTS. Víc firem zaměřenych na produkty s vysokou přidanou hodnotou=vzdělanější a líp placený zaměstnanci=víc lidí ochotných platit za letenky vyššícenu než -10kč :)

Jay
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 324
Registrován: 21. 07. 2005, 19:10
Stav: Offline

Příspěvek od Jay »

Tak jo, no :) Byl to jen napad ... ale potesilo by me, kdyby se treba Swiss angazoval :)

Poly
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 369
Registrován: 18. 12. 2006, 12:08
Oblíbené typy letadel: B747-400, B777-300, A330-300, A340-600
Stav: Offline

Londýn

Příspěvek od Poly »

Myslím si, že otevření linky do Londýna by přineslo určité oživení a nárust cestujících. Kdyby lety byly operovány nějakým nízkonákladovým dopravcem, tak bych o vytíženost linky strach neměl. Doufám, že linka Ostrava-Londýn bude.

oříšková-deli
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 12
Registrován: 09. 01. 2007, 16:28
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od oříšková-deli »

O otevření téhle linky celkem dost pochybuju, před pár měsíci měl kraj plné ústa řečí kam všude se bude z LKMT lítat a teď jen mlčí a žádné nové informace. Pořád věřím, že vyjde aspoň spoj OSR-AMS

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

Central Connect Airlines zatím nové linky z Ostravy neplánují.


Odpovědět