...je to celé velký ekonomický nesmysl a pevně věřím, že zvítezí zdravý rozum stejně jako nakonec v Přerově.Myslím, že slušná rychlostní komunikace spojující jih Čech se světem je daleko důležitější než investice do letiště, kam nikdo nikdy lítat nebude.
...je to celé velký ekonomický nesmysl a pevně věřím, že zvítezí zdravý rozum stejně jako nakonec v Přerově.Myslím, že slušná rychlostní komunikace spojující jih Čech se světem je daleko důležitější než investice do letiště, kam nikdo nikdy lítat nebude.
.. a kdybych nebyl líný hledat, tak ve Španělsku mají jedno podobné, ještě k tomu na zelené louce zbrusu nově postavené a úplně zbytečné letiště.
Ono nemusis chodit ani tak daleko, takovych "uspesnych" projektu je v cele Evrope mnohem vice, vc. napr. takove zeme, jako je Nemecko. Bohuzel tohle je choroba, ktera postihuje prakticky vsechny regionalni politiky, kterym se naskytne moznost mit sve letiste. Obrovske investice do prestavby (green field investice prece jen nejsou tak caste) zejmena byvalych vojenskych letist, nasledovane stejne masivnimi investicemi do podpory provozu low cost linek, aby se "prokazala" uspesnost takoveho projektu a po vycerpani zdroju kocovina.... Altenburg, Magdeburg, ted bude mit podobny osud Kassel... obrovske problemy bude asi mit i polsky Modlin, kam se po nucene odstavce vratil pouze RYR.
Petr31 píše:.. a kdybych nebyl líný hledat, tak ve Španělsku mají jedno podobné, ještě k tomu na zelené louce zbrusu nově postavené a úplně zbytečné letiště.
Ciudad Real? Investice 1,1 mld. eur a draha 4000m. Jednu dobu se letiste oficialne jmenovalo Don Quijote Airport
Petr31 píše:.. a kdybych nebyl líný hledat, tak ve Španělsku mají jedno podobné, ještě k tomu na zelené louce zbrusu nově postavené a úplně zbytečné letiště.
Ciudad Real? Investice 1,1 mld. eur a draha 4000m. Jednu dobu se letiste oficialne jmenovalo Don Quijote Airport
No, spíše bych to viděl jako další (dobře medializovatelný) krok k tomu, aby si jihočeská skupina "nás chapců, co spolu mluvíme" zajistila další pro veřejnost zdůvodnitelné utrácení a legalizaci kroků pro odčerpávání financí z tohoto tunelu. 500 mega už je suma, pro kterou stojí za to něco udělat, i když celý ten projekt je zcela mimo ekonomickou realitu....Ale než se na to přijde, tak Zimola, Ondřich a spol. budou za vodou. Ostatně skutečnost, že obdobnou licenci má také LKHK a LKKU (s jejich charakterem provozem), velmi dobře ukazuje, že opravdu není důvod, proč získání této licence přeceňovat a vnímat ji jako krok, který prakticky znamená zavedení pravidelné dopravy na LKCS.
Ze zatajeným dechem čekám, kdy místní papaláší zjistí, že vlastně taky potřebujeme mezinárodní letiště (LKHK) a opráší nedávno pohřbený projekt. Momentálně je ale prioritou nový čutálistický stadión pro místní ultras za tři čtvrtě miliardy.
...je to celé velký ekonomický nesmysl a pevně věřím, že zvítezí zdravý rozum stejně jako nakonec v Přerově.Myslím, že slušná rychlostní komunikace spojující jih Čech se světem je daleko důležitější než investice do letiště, kam nikdo nikdy lítat nebude.
.. a kdybych nebyl líný hledat, tak ve Španělsku mají jedno podobné, ještě k tomu na zelené louce zbrusu nově postavené a úplně zbytečné letiště.
Ono nemusis chodit ani tak daleko, takovych "uspesnych" projektu je v cele Evrope mnohem vice, vc. napr. takove zeme, jako je Nemecko. Bohuzel tohle je choroba, ktera postihuje prakticky vsechny regionalni politiky, kterym se naskytne moznost mit sve letiste. Obrovske investice do prestavby (green field investice prece jen nejsou tak caste) zejmena byvalych vojenskych letist, nasledovane stejne masivnimi investicemi do podpory provozu low cost linek, aby se "prokazala" uspesnost takoveho projektu a po vycerpani zdroju kocovina.... Altenburg, Magdeburg, ted bude mit podobny osud Kassel... obrovske problemy bude asi mit i polsky Modlin, kam se po nucene odstavce vratil pouze RYR.
Zapomněl jsi na Hof a Bayeruth (tam mají vnitřek terminálu pořad zabalen v igelitu). Jsou rádi i za UL že mají provoz do statistik... Lítám tam rád