alesesl píše:Jedine dobre, zbytecne vyhozene penize na neco, kde to stejne nema smysl.
Tak to samozřejmě záleží na úhlu pohledu. Samozřejmě pro člověka z Prahy, je to nepochopitelné. Nicméně nejsou to peníze Vaše, ale plátců EU rozpočtu a Jihočeského kraje .
Samozřejmě je to o tom jak zlepšit dostupnost kraje ze světa. D3 přes Středočeský kraj je ve hvězdách, navíc stavbu železnic, dálnic a silnic I. třídy (což by bylo nejefektivnější) jako krajský politik neovlivníte (dejte z Prahy vědět až bude stavební povolení na celý okruh Prahy... ), tak budete uvažovat o tomto, no... A i přesto, že víte, že letiště ČB víc než na 2-3x týdně Ryanair do Londýna a přes léto pár linek s TVS potenciál nemá. Co modernizace však ovlivní víc je zlepšení podmínek pro přistání malých jetů investorů. Velkou otázkou pak jsou případné budoucí dotace na feedování hubu. (podle mne na to potenciál ČB sám od sebe není) Jiné páky jak z hlediska kraje zlepšit dostupnost ze světa nejsou.
Podotknu, že v ČR je určitá nerovnoprávnost - na jednoho obyvatele Prahy stát vyplácí 37.000 kč, na obyvatele Budějovic jen 13.000 kč - zdroj http://www.dvs.cz/clanek.asp?id=6728622 - takže z mého pohledu pokud lokálně vidí důležitější modernizaci letiště než opravy místních silnic, tak je to jen jejich věc...
Nicméně tendr na modernizaci ČB letiště jak se zdá se zpožděním pokračovat bude, viz. http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-l ... ef-1333225