HighFlyer píše:Dovolim si vyslovit hypotezu, ze ruzna uspesnost techto letist je dana do znacne miry tim, ze LKTB je v soukromych rukach, zatimco LKMT je v chomoutu polostatniho vlastnictvi (kraj) se zhoubnym vlivem krajskych poslancu a zastupičů, kteri letectvi nerozumi a zajimaji je hlavne trafiky v dozorcich radach.
Nejsem si až tak jistý, ale zdá se mi, že LKTB je taky v rukou kraje.
ona by se nabizela otazka cemu pani a pani zastupitele rozumi po navsteve jednani jednoho zastupitelstva mi pripada ze pouze penezum ve sve a mestske kasicce
Poly píše: Nejsem si až tak jistý, ale zdá se mi, že LKTB je taky v rukou kraje.
Ano je to tak, BRQ je ve vlastnictví kraje, ale kraj letiště pronajal (tuším, že na 50 let, nejsem si jistej) soukromé firmě, která ho provozuje.
Ano, je to presne tak, jak pise Pexesso. Z meho pohledu je tedy letiste DE FACTO v soukromych rukach, tedy rozhodne jeho rizeni a rozvoj. A to je rozdil od Ostravy.
Poly píše: Nejsem si až tak jistý, ale zdá se mi, že LKTB je taky v rukou kraje.
Ano je to tak, BRQ je ve vlastnictví kraje, ale kraj letiště pronajal (tuším, že na 50 let, nejsem si jistej) soukromé firmě, která ho provozuje.
Ano, je to presne tak, jak pise Pexesso. Z meho pohledu je tedy letiste DE FACTO v soukromych rukach, tedy rozhodne jeho rizeni a rozvoj. A to je rozdil od Ostravy.
A myslim další plus pro LKTB je i to že společnost, která má letiště v pronájmu tam dlouhodobě působila v oblasti cargo ... tzn má i z dřívější doby znalosti o letecké dopravě...
pepoš píše:A nebo třeba jsou schopni a dělají to právě proto takto:)
Tak to jsem nějak nepochopil - občas i mi něco nedoje , ale chyba Český Pošty to není ...
Aha error: bylo myšleno jsou schopní (tzn umí) a dělají to právě proto takto (aby šli peníze určeným směrem do určité peněženky a ne třeba Ryanairu) Dle mě i na toto musí být člověk schopný. Ale to je samozřejmě spekulace moje