Marty-t píše:podle meho nazoru je prave Spanelsko asi nejvic pravdepodobne pokud by se nektery z brnenskych low costu rozhodl rozsirit do budoucna sve portfolio... Otazkou vsak je zda v BRQ spis nebudou chtit skrtat nez rozsirovat - konkurence BTS je docela velky argument...
Ono těžko říct. Česko je v krizi, a Španělsko v ještě větší. To není ideální konstelace na novou linku.
Barcelona a okolí má nepochybně obrovskej turistickej potenciál, akorát se bojím, že se vždycky najde spousta zajímavějších německých měst a městeček, odkud je to pro Ryanair zajímavější než z Brna. A směr Barcelona-Brno má prakticky nulovej potenciál. Ta Bratislava aspoň někoho přitáhne, plus je tam blízko Vídeň.
Já jsem původně z Olomouce = Praha daleko (2,5h vlak + 0,5h aerobus na letiště), Bratislava daleko (200km autem, přímej vlak není, bus je vopruz), Vídeň daleko (totéž jako Blava), Katowice/Krakov daleko...
Mě by docela zajímalo, co v Brně dělalo tolik španělů, protože když tu byla linka do ALC, tak podle příspěvků tady na fóru bylo standardně prý většina Španělů, takže to by chtělo trochu prozkoumat...
Marty-t píše:podle meho nazoru je prave Spanelsko asi nejvic pravdepodobne pokud by se nektery z brnenskych low costu rozhodl rozsirit do budoucna sve portfolio... Otazkou vsak je zda v BRQ spis nebudou chtit skrtat nez rozsirovat - konkurence BTS je docela velky argument...
Ono těžko říct. Česko je v krizi, a Španělsko v ještě větší. To není ideální konstelace na novou linku.
Barcelona a okolí má nepochybně obrovskej turistickej potenciál, akorát se bojím, že se vždycky najde spousta zajímavějších německých měst a městeček, odkud je to pro Ryanair zajímavější než z Brna. A směr Barcelona-Brno má prakticky nulovej potenciál. Ta Bratislava aspoň někoho přitáhne, plus je tam blízko Vídeň.
Já jsem původně z Olomouce = Praha daleko (2,5h vlak + 0,5h aerobus na letiště), Bratislava daleko (200km autem, přímej vlak není, bus je vopruz), Vídeň daleko (totéž jako Blava), Katowice/Krakov daleko...
Mě by docela zajímalo, co v Brně dělalo tolik španělů, protože když tu byla linka do ALC, tak podle příspěvků tady na fóru bylo standardně prý většina Španělů, takže to by chtělo trochu prozkoumat...
Třeba zrovna na MENDELU je valná většina španělských studentů v rámi Erasmu, jinak nevím
A nejenom na MENDELu, stejne tak na MU......kdykoliv potkam v Brne v baru nebo v hospode nejake cizince skoro vzdycky jde o Spanely. Ale Erasmaci asi linku neuzivi....
ziletka píše:A nejenom na MENDELu, stejne tak na MU......kdykoliv potkam v Brne v baru nebo v hospode nejake cizince skoro vzdycky jde o Spanely. Ale Erasmaci asi linku neuzivi....
Když se létalo do GRO, tak bylo v Brně také docela dost Španělů. Jednou jsem BRQ-GRO letěl a tak 70% pax byli Španělé, věk spíše 50+...
Protože jsem pár španělských studentů z ERASMu potkal, resp. ukazoval jim Brno, musím říct, že někteří z nich byli z malých městeček daleko od Barcelony nebo Madridu a tak se jim asi Brno jevilo jako vcelku atraktivní destinace
j.ree píše:Ja polozim dotaz, zda uz je po tom konci kvetna. Rad bych videl tu novou webovou prezentaci brnenskeho letiste. Dekuji.
Clovek by rekl, ze casu na vychytani much bylo od jara az dost, ale uz tu prece jednou bylo receno, cituji: "Je vidět, že nemáte představu o tom, jak je vizuální styl a internetová prezentace specifická a náročná činnost ..." 5/2013 to jisti (mozna).
JackBrno píše:Buďte rádi, že vůbec nějaký web mají Jinak nevím, co si od toho slibujete, nic nového se tam určitě nedočtete
Tak minimalne by se na novych strankach mohl objevit snadno dohledatelny odkaz na planek terminalu. Docela zasadni info, na webech PRG, OSR, KLV i PED k dispozici. A mimochodem, ten soucasny web teda neni zadna vyhra, spis ucebnicovy priklad, jak by webove stranky letiste nemely vypadat.