Brno - Tuřany

Brno, Karlovy Vary, Ostrava a další letiště...
Odpovědět
persona
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2130
Registrován: 24. 05. 2008, 12:26
Bydliště: BRQ
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od persona »

dydzej píše:
j.ree píše:Ja polozim dotaz, zda uz je po tom konci kvetna. Rad bych videl tu novou webovou prezentaci brnenskeho letiste. Dekuji.

Clovek by rekl, ze casu na vychytani much bylo od jara az dost, ale uz tu prece jednou bylo receno, cituji: "Je vidět, že nemáte představu o tom, jak je vizuální styl a internetová prezentace specifická a náročná činnost ..." :)
5/2013 to jisti (mozna).


Korpulentní nápis BRNO nese tvarovou charakteristiku exteriéru odbavovací haly (...Symbolicky tak byl navržen kámen jako monumentální forma, kámen opracovaný, oblý vlivem proudění. S identickou vnější strukturou a vazbou. Dále byl v kontrastu pro brněnskou architekturu typického období funkcionalismu navržen antibox jako forma revoltující, výrazově kontrastní, ...Ateliér Parolli) a letadel, která působí mohutným dojmem a svou velikostí vyvolávají respekt. (použil bych pouze místo nekorektního termínu "korpulentní" slovo "prostorově výrazný" - tak je to totiž dnes správné a tak to má být - pozn. persona) :-) (Trochu mi to připomíná slavnou interpretaci autora brněnského orloje: http://www.youtube.com/watch?v=8cyApF5V ... re=related) :-)

Jak z obhajoby diplomky či klauzurní práce na vysoké umělecké škole výtvarného zaměření v ateliérech konceptuální tvroby, videotvorby či tělového designu :-))


kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2109
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od kuba.biker »

persona píše:
dydzej píše:
j.ree píše:Ja polozim dotaz, zda uz je po tom konci kvetna. Rad bych videl tu novou webovou prezentaci brnenskeho letiste. Dekuji.

Clovek by rekl, ze casu na vychytani much bylo od jara az dost, ale uz tu prece jednou bylo receno, cituji: "Je vidět, že nemáte představu o tom, jak je vizuální styl a internetová prezentace specifická a náročná činnost ..." :)
5/2013 to jisti (mozna).


Korpulentní nápis BRNO nese tvarovou charakteristiku exteriéru odbavovací haly (...Symbolicky tak byl navržen kámen jako monumentální forma, kámen opracovaný, oblý vlivem proudění. S identickou vnější strukturou a vazbou. Dále byl v kontrastu pro brněnskou architekturu typického období funkcionalismu navržen antibox jako forma revoltující, výrazově kontrastní, ...Ateliér Parolli) a letadel, která působí mohutným dojmem a svou velikostí vyvolávají respekt. (použil bych pouze místo nekorektního termínu "korpulentní" slovo "prostorově výrazný" - tak je to totiž dnes správné a tak to má být - pozn. persona) :-) (Trochu mi to připomíná slavnou interpretaci autora brněnského orloje: http://www.youtube.com/watch?v=8cyApF5V ... re=related) :-)

Jak z obhajoby diplomky či klauzurní práce na vysoké umělecké škole výtvarného zaměření v ateliérech konceptuální tvroby, videotvorby či tělového designu :-))


To je jen parafráze toho, co psal Parolek o "svém" terminálu před lety do časopisu Stavebnictví - vzhledem k tomu, že přednáší na VŠ, tak je ten akademický styl pochopitelný... :wink:

jjj
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 277
Registrován: 11. 04. 2005, 13:49
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od jjj »

Karel_x píše:http://www.bawdf.cz/restaurace-inflight.cgi


Karle diky,
hospoda zavira v 6, tak jsem hlad zahnal bagetou. Letiste mate vynikajici, ceny taky.

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1113
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Marty-t »

zajímavý rozhovor s Radimem Jančurou na téma krajské volby - jak by řídili Jm Kraj byznysmeni...

cituji:
3/ Doprava: dálnice nebudou, létejme

Problémem kraje je podle Jančury i politická reprezentace - a týká se všech politických stran. "Brno nikdy nemělo lídra, který by dokázal ostatní politiky dotlačit k tomu, aby táhli za jeden provaz, tak jak se to podařilo například v Ostravě. A díky tomu se tady nebude stavět nic. Nebude žádná dálnice - na jih ani sever, nebude ani nové vlakové nádraží," podotkne.

Určité šance a příležitosti podle něj nabízí místní letiště. Z centra města trvá cesta na něj 20 minut. Problém ale je, že z Brna toho byznysmenům moc nelétá. "Ale mohlo by. Dnes jezdí hodně podnikatelů do Vídně - parkování, cena letenek - to vše je tam levnější než v Praze, šance na úspěch tu je," tvrdí.

Podmínkou by ale podle něj byly například pravidelné spoje Brno-Mnichov - 3x až 4x za den, aby se dala uskutečnit cesta tam a zpět během 12 hodin. Rozjezd takové linky pro byznysmeny stojí ale pár desítek milionů korun. "Stačilo by, aby je kraj jen trochu podpořil, vrátilo by se mu to," uzavírá oblast dopravy Jančura.


http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-ce ... di-jancura

Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1394
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Robert »

Marty-t píše:zajímavý rozhovor s Radimem Jančurou na téma krajské volby - jak by řídili Jm Kraj byznysmeni...

cituji:
3/ Doprava: dálnice nebudou, létejme

Problémem kraje je podle Jančury i politická reprezentace - a týká se všech politických stran. "Brno nikdy nemělo lídra, který by dokázal ostatní politiky dotlačit k tomu, aby táhli za jeden provaz, tak jak se to podařilo například v Ostravě. A díky tomu se tady nebude stavět nic. Nebude žádná dálnice - na jih ani sever, nebude ani nové vlakové nádraží," podotkne.

Určité šance a příležitosti podle něj nabízí místní letiště. Z centra města trvá cesta na něj 20 minut. Problém ale je, že z Brna toho byznysmenům moc nelétá. "Ale mohlo by. Dnes jezdí hodně podnikatelů do Vídně - parkování, cena letenek - to vše je tam levnější než v Praze, šance na úspěch tu je," tvrdí.

Podmínkou by ale podle něj byly například pravidelné spoje Brno-Mnichov - 3x až 4x za den, aby se dala uskutečnit cesta tam a zpět během 12 hodin. Rozjezd takové linky pro byznysmeny stojí ale pár desítek milionů korun. "Stačilo by, aby je kraj jen trochu podpořil, vrátilo by se mu to," uzavírá oblast dopravy Jančura.


http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-ce ... di-jancura


Nevím co se podařilo v Ostravě, ani jestli je reálná linka z Brna do Mnichova 3x-4x denně, ale co se týče cestovního ruchu a gastronomie má Vančura pravdu. Nabídka atrakcí na jižní Moravě je celkem solidní, co pokulhává jsou služby, v nabídce normálních podniků skutečně převažují smažáky s hranolkami a co jsem tam byl vloni na týden na prázdninách, tak jsem měl neodbytný pocit, že spoustu zaměstnanců v různých zařízeních turisti obtěžují.


Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Petr31 »

Robert píše:
Marty-t píše:zajímavý rozhovor s Radimem Jančurou na téma krajské volby - jak by řídili Jm Kraj byznysmeni...

cituji:
3/ Doprava: dálnice nebudou, létejme

Problémem kraje je podle Jančury i politická reprezentace - a týká se všech politických stran. "Brno nikdy nemělo lídra, který by dokázal ostatní politiky dotlačit k tomu, aby táhli za jeden provaz, tak jak se to podařilo například v Ostravě. A díky tomu se tady nebude stavět nic. Nebude žádná dálnice - na jih ani sever, nebude ani nové vlakové nádraží," podotkne.

Určité šance a příležitosti podle něj nabízí místní letiště. Z centra města trvá cesta na něj 20 minut. Problém ale je, že z Brna toho byznysmenům moc nelétá. "Ale mohlo by. Dnes jezdí hodně podnikatelů do Vídně - parkování, cena letenek - to vše je tam levnější než v Praze, šance na úspěch tu je," tvrdí.

Podmínkou by ale podle něj byly například pravidelné spoje Brno-Mnichov - 3x až 4x za den, aby se dala uskutečnit cesta tam a zpět během 12 hodin. Rozjezd takové linky pro byznysmeny stojí ale pár desítek milionů korun. "Stačilo by, aby je kraj jen trochu podpořil, vrátilo by se mu to," uzavírá oblast dopravy Jančura.


http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-ce ... di-jancura


Nevím co se podařilo v Ostravě, ani jestli je reálná linka z Brna do Mnichova 3x-4x denně, ale co se týče cestovního ruchu a gastronomie má Vančura pravdu. Nabídka atrakcí na jižní Moravě je celkem solidní, co pokulhává jsou služby, v nabídce normálních podniků skutečně převažují smažáky s hranolkami a co jsem tam byl vloni na týden na prázdninách, tak jsem měl neodbytný pocit, že spoustu zaměstnanců v různých zařízeních turisti obtěžují.


Myslím, že Jančura kecá z hladu.....hlavně o té lince do Mnichova, protože:
1) LH, (ani nikdo jiný) nemá samozřejmě žádný důvod do Brna lítat sám od sebe pokud nezešílel
2) Doufám, že provařené jihomoravské politiky nenapadne "v podpoře" zvoleného dopravce utopit peníze, které ještě nestačili rozkrást sami
3) A nakonec mi přijde daleko rozumnější a pohodlnější letět přes Vídeň, přestože opět díky neschopnosti našich politiků tam z naší strany dálnice těžko kdy povede...bohužel
4) Cestu Vídeň - Brno jsem párkrát absolvoval a raději rychlíkem než žlutým busem, i když jede rovnou z letiště:-))

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Airbus380 »

Petr31 píše:Myslím, že Jančura kecá z hladu.....hlavně o té lince do Mnichova, protože:
1) LH, (ani nikdo jiný) nemá samozřejmě žádný důvod do Brna lítat sám od sebe pokud nezešílel
letiště:-))


Proč?

Petr31 píše:3) A nakonec mi přijde daleko rozumnější a pohodlnější letět přes Vídeň, přestože opět díky neschopnosti našich politiků tam z naší strany dálnice těžko kdy povede...bohužel



Pohodlněší jet po zemi do Vídně a pak letět, než letět rovnou z Brna :?: :D

Jsem přesvědčen, že za smysluplné podpory kraje by se linka do MUC nebo FRA dala rozlítat a dříve nebo později by sama sebe uživila. Bohužel, LH nevypadá na nějakou větší expanzi, škoda. Ale potenciáltu je, jak už bylo mnohokrát řečeno.

pavelpmi
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Příspěvky: 2210
Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Palma de Mallorca
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od pavelpmi »

Petr31 píše:4) Cestu Vídeň - Brno jsem párkrát absolvoval a raději rychlíkem než žlutým busem, i když jede rovnou z letiště:-))

Proč? Vlak je super, ale pak ještě přestupovat, byť na pohodlný autobus na letiště?

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1113
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Marty-t »

pavelpmi píše:
Petr31 píše:4) Cestu Vídeň - Brno jsem párkrát absolvoval a raději rychlíkem než žlutým busem, i když jede rovnou z letiště:-))

Proč? Vlak je super, ale pak ještě přestupovat, byť na pohodlný autobus na letiště?


No já nevím, ale zde se píše o lince pro Business klienty. Ti rozhodně nepojedou do Vídně ani žluťákem (nutná rezervace - co když přiletím se zpožděním), ani vlakem (2:00-2:50 do Vídně a pak ještě tak 1 hodinu na přestup na Bus nebo S7). Business lidi do Brna příjezdivší si vezmou na Schwechatu Rent-a-Car, ti z Brna jedou autem - cca 2 - 2,5 hodiny jízda přímo na letiště. Teď trochu dýl (prý do 28tého) neboť Poysdorf je zavřený a kamiony se sunou po docela šílených okrskách jako objíždce. Tento týden raději via Břeclav či Bratislavu.

Tyto 2-3 hodiny krát 2 (cesta zpět) na jedné Business cestě by mohla přímá linka z BRQ do Hubu typu MUC, FRA, AMS, CDG ušetřit. Na druhou stranu z VIE je spousta levných přímých spojení po Evropě a pár mezikontinentálních linek. Ale dostat do Brna například známé jen tak na víkend zatím nehrozí - momentálně je to buď dost komplikované a nákladné, nebo zdlouhavé a nepohodlné.

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Zlin142 »

A co dělali Cirrus Airlines špatně, že tady je potřeba znova vstupovat do stejné řeky u které se ukázalo že nikam neteče?

ziletka
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 780
Registrován: 07. 04. 2007, 16:52
Bydliště: Brumov-Bylnice
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od ziletka »

Co jsem slysel, tak linka ztroskotala na neschopnosti Lufthansy nabidnout nejake zajimave prestupni tarify.

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1113
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Marty-t »

Zlin142 píše:A co dělali Cirrus Airlines špatně, že tady je potřeba znova vstupovat do stejné řeky u které se ukázalo že nikam neteče?

Už se budu asi opakovat:
1. Cirrusáci neměli C/S s LH - tj. pro lety do Ameriky-Asie to nebylo ideální,
2. MUC je sice významné německé centrum průmyslu, jako transferové letiště přehlednější než třeba FRA, ale více průmyslu a obyvatel je v ose STR-FRA-DUS a FRA má lepší ICE spojení do STR a DUS, stejně jako větší výber linek kam letět z FRA dál...
3. chvíli po rozjezdu linky je rozcupovalo OK s evidentně dumpigovou nabídkou přestupu v PRG (když několik let poté vše zavřeli jako vysoce ztrátové) a vyššími frekvencemi - co já vím tak hodně mých partnerů z Cirrussu na ČSA přešlo, protože jsou blíže FRA a i s jedním přestupem byly OK výrazně levnější - šlo sehnat i FRA-PRG-BRQ return za 200 EUR !

Teď je to tak napůl - část jezdí z Německa autem a část letí do Vídně a půjčí si auto - podle toho jak daleko od FRA bydlí... Pokud se nic do roku 2017 směrem do Německa - k nejvýznamnějšímu investorovi na Moravě - nerozlétá, bude problém BRQ navždy vyřešen hotovou rakouskou A5 na hranice k Mikulovu, škoda - opravy D1čky vletech 2013-2018 Brno znovu trochu odizolují - možná by stačilo fakt minimální impulz - dotace od města Brna a Jm Kraje ... Takhle zůstane v BRQ navždy jen pár lowcostů a koupáků...

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Zlin142 »

ziletka píše:Co jsem slysel, tak linka ztroskotala na neschopnosti Lufthansy nabidnout nejake zajimave prestupni tarify.


Takže to nefungovalo jednou denně, a když se budou dotovat 3-4x linky (což je mimochodem šílené číslo a šílené peníze) denně se změní co? Na jednu stranu tvrdí že podnikatelé jezdí do Vídně protože to tam jsou levnější letenky než v Praze (což je v obou případech diskutabilní, ale u Brňáka je to tak nějak povinnost to tvrdit), takže pokud tomu tak skutečně je, je tu evidentně vysoká citlivost na cenu.... to chce linku dotovat aby letenka stála 1990 r/t?
Zajímavé je že na jednu stranu by ušetřil na dotacích vlakům a zároveň by vyhazoval peníze po fůrách na dotaci života neschopné, marginální linky někam do Mnichova.
Ne že by tento stát byl bůhvíjak dobře vedený, ale děsí mne když tuhle republiku chtějí "zachraňovat" tací jako Jančura, Randák, Babiš nebo Samková.

dydzej
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
Bydliště: PU
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od dydzej »

Zlin142 píše:Zajímavé je že na jednu stranu by ušetřil na dotacích vlakům a zároveň by vyhazoval peníze po fůrách na dotaci života neschopné, marginální linky někam do Mnichova.
Ne že by tento stát byl bůhvíjak dobře vedený, ale děsí mne když tuhle republiku chtějí "zachraňovat" tací jako Jančura, Randák, Babiš nebo Samková.

tak to jsme vydeseny minimalne dva... :)

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4079
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od HighFlyer »

Petr31 píše:1) LH, (ani nikdo jiný) nemá samozřejmě žádný důvod do Brna lítat sám od sebe pokud nezešílel

Proc? LH leta i do mensich a ekonomicky slabsich destinaci.


Odpovědět