JackBrno píše:Robert píše:Marty-t píše:nechápu to - obrovská poptávka je přeci mezi Berlínem a Vídní - nebo z Brna přes léto do koupáckých destinací... Ach jo. Že by Ryan měl i low costově placené analytiky ?
Pochybuji, že by to Ryanair neměl dobře spočítané. Předpokládám, že na obou stranách bude nějaké podpora ve formě dotace, slev apod.
Může to mít spočítané tak, že se mu to nějakou dobu díky dotacím vyplatí létat i s poloprázdným letadlem. Jak se dostane do ztráty, linku okamžitě zruší
Dávám tomu životnost maximálně jednu sezonu, víc ani rána. Klasický krok mimo. Když to nefungovalo z Bratislavy, kde je to ještě další hodina a půl na silnici navíc, není šance, aby to fungovalo z Brna. Kdo by tam asi tak měl lítat? Napadá tě nějaká cílová skupina, která by naplnila dvě letadla týdně?
Důvod, že to z BTS nefungovalo 5x týdně, podle mě nemůže být, že je to blízko po silnici, existují v rámci vnitrozemské evropy i kratší linky, které jsou po silnici i po železnici rychlejší než letadlo. Každopádně, jestli někdo má mít šanci to jakž takž uživit, tak je to FR, jelikož dokáže (samozřejmě za příslušné finanční podpory...) vyprodukovat jednotkovou cenu, která je konkurence schopná autu, autobusu i vlaku, podle mě tak na letadlo přesednou i študáci (těch je v Berlíně dost odevšad), low-cost turisti, podle mě to přiláká i spoustu nových lidí, které doteď nenapadlo, že by chtěli jet do Berlína. Jako high-yield linka to nebude, ale co se týče Load-factoru, tam Ryanair dokazuje, že to už u nich fakt není vypovídající faktor, oni to prostě prodaj, třeba za 10EUR, ale prodaj.