MarcosFT píše:Marty nevrč už. Nevím, kolikrát si BRQ-MUC nebo vice-versa využil, ale já 14x a nikdy jsem neměl problém. Prostě si neměl štěstí. Hotovo. Linku mám rád a můžu se na ní spolehnout.
Čau
To, ze tys mel stesti, neznamena, ze nekdo jiny nemuze mit jiny nazor. Vzhledem k tomu, kolikrat se MUC rusil, Martyho docela chapu.
Nemluvil jsem o svem stesti, spis o tom, ze spousta letu se rusi vsude na svete kazdy den, MUC-BRQ neni a nebude vyjimka, tak porad nevim, proc kolem toho je takovy tyjatr.
Já letěl nebo měl jsem letět s BMI za posledních 3,5 roku cca 20x, z toho 3x zrušeno. Stačí se mrknout na čerstvé statistiky na Flightradaru - namátkou večerní rotace BM1737 1.2. - zrušeno, BM1735 3.2. - zrušeno. OK, mohla to být zase náhoda nebo jen počasím; ani další “diverted to UHE” tam zřejmě nesedí - ale pro porovnání - z mých cca dalších 20ti letů z VIE nebyl zrušen ani jeden. OK, jednou měl Eurowings sekyru 2,5 hodiny, jenže letěl. A nejsem rozhodně sám co má podobné zkušenosti. Několik kolegů se po zrušení jejich letu zařeklo, že tohle rozhodně podporovat nehodlají a jako já volí raději jistotu odletu z VIE... Já tu opravdu nechci být za hatera, ale BMI rozhodně není společnost, kterou můžu někomu doporučit - rozhodně ne pro přestup na další např. TATL let - maximálně snad tak jako P2P do MUC s mírným nádechem loterie (v nejhorším jako backup do MUC jezdí z VIE v taktu Railjet nebo občas z PRG Flixbus)...
Ale vraťme se zpět ke komentáři, že BRQ mělo v roce 2018 0,5 M PAX - skvělé - je vidět, že potenciál tu i přes catchement VIE a PRG je. Lidi okolo letiště dělají maximum, přeci jen být malochem blízko obou obrů není nic záviděhodného. Teď jen low costovou linku k moři a jednoho spolehlivého feedera a počty PAX v BRQ povyskočí opět nahoru !
A to se nebavíme o tom, že i navzdory rozsudku soudu odmítají uhradit kompenzaci za zrušený let, což jim na důvěryhodnosti moc nepřidá. Já když měl s Ryanairem jenom zpoždění cca 3 a půl hodiny, tak do dvou měsíců vše vyrovnali.
To mi ale vysvětlete: jaktože ty ušmudlaný Katowice uživí 3x denně Frankfurt a 1x denně Mnichov s Lufthansou a CRJ900 nebo E190 a furt je to plný.. Chápu že Brno je menší aglomerace, ale že neuživí ani zlomek toho co Katowice?
Tak to jsem měl fakt štěstí. Včera v poledne jsme proletěli 4 letenky (privatni rodinna cesta). na palubě z MUC do BRQ 17 PAX, většinou cizinci. Asi budou muset zůstat v Brně. EIN jsem taky protěl jedením z posledních letů, snad to se mnou nesouvisí
pepa007 píše:To mi ale vysvětlete: jaktože ty ušmudlaný Katowice uživí 3x denně Frankfurt a 1x denně Mnichov s Lufthansou a CRJ900 nebo E190 a furt je to plný.. Chápu že Brno je menší aglomerace, ale že neuživí ani zlomek toho co Katowice?
Tady ale padla celá aerolinka, s Brnem to nemá nic moc společného...
Hansb píše:Ale tuhle linku nelítala Lufthansa. To je ten rozdíl.
No ale o to jde - že to neuživí ani jednu seriozní linku důvěryhodné aerolinky. Todle pochybný BMI s mizernou spolehlivostí a historickou flotilou bylo vždycky jen otázkou času kdy zase zmizí.
pepa007 píše:No ale o to jde - že to neuživí ani jednu seriozní linku důvěryhodné aerolinky. Todle pochybný BMI s mizernou spolehlivostí a historickou flotilou bylo vždycky jen otázkou času kdy zase zmizí.
To, že to LH nebo jiná aerolinka nelita přece ještě neznamená, že by tu linku neuživila.
Tak proč sem lezeš? Leda že musíš někomu pořád lézt do p****e.
ty hňupe, mám BRQ za barákem, rád bych odsud lítal, ale konstatuji prostě to, co je pravda. Každej expat z Kluže pracující v IBM pojede domů radši vlakem než dát 200 éček za LH přes Mnichov (kdybi teda ti hňupi byli co k čemu a ten codeshare byl rozumnej), Ital je hloupej a poletí z Vídně, Čecháček bude počítat a pro korunu si koleno nechá vrtat a těch pár vědců a random business cestujících to nezachraní. Kolikrát si z BRQ letěl ty někam jinak než do Antošky a na Rhodos ty hnědonose?
Edit: sorry, ještě si vzal ovisnuté cecíky do Londýna na nákupy za 339,-.....chápu