Brno - Tuřany

Brno, Karlovy Vary, Ostrava a další letiště...
Odpovědět
Ondra
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 87
Registrován: 26. 10. 2005, 13:32
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Ondra »

pepoš píše:No pánové tak nejnovější zprávy začínají být pozitivní. Jednak v brzké době bude oznámen začátek linky do Paříže, ve finále je doladění spojení s Moskvou, ale v pátek v Tuřanech byla delegace jedné low cost aerolinky, která chce po podepsání dohody open sky EU s USA zavádět low cost linky do USA a vidi Tuřany jako dobrý výchozí bod ( blízko Praha, Vídeně, Bratislava ), očekávají totiž turistický boom po zrušení vízového styku


a zdroj? 1. duben?


vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Příspěvek od vitezslav »

Taky bych řekl, Apríl jak sviňa... :D

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4080
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od HighFlyer »

pepoš píše:v pátek v Tuřanech byla delegace jedné low cost aerolinky, která chce po podepsání dohody open sky EU s USA zavádět low cost linky do USA a vidi Tuřany jako dobrý výchozí bod


No taky to vidim na zpravu s datem 1.4. :lol: :lol: :lol:

Tak doufam, ze si predjednaji i prodlouzeni vzletove drahy, protoze 2650m je na plny stroj 767/777/747/330/340 skutecne malo. (Pokud to teda nemaji v umyslu litat se 738 jako TVS do Bangkoku :-)

David2
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 74
Registrován: 24. 07. 2005, 10:54
Stav: Offline

Příspěvek od David2 »

Jel jsem v sobotu večerním autobusem ČSA z Ruzyně a v autobusu byla slečna, která dělala průzkum mezi cestujícími.

Otázky byly docela docela návodné a myslím, že odpovědi vyzní jako jednoznačná preference cestujících autobusové linky před leteckou. :?

feihong
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 29
Registrován: 02. 04. 2007, 13:47
Pohlaví: muž
Bydliště: Shanghai
Stav: Offline

Příspěvek od feihong »

A co loni proklamovane letecke spojeni mezi LKCM a LKTB kdy konecne zapocne? :P


dell
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1243
Registrován: 17. 11. 2006, 23:07
Stav: Offline

Příspěvek od dell »

Jafa píše:Dnešní ranní linka ČSA BRQ-PRG byla opět velmi slušně zaplněná. V ATRku byly jen 4 místa volná. Hlášení pro cestující za letu měl místi kapitána první důstojník...a hlásil že délka letového úseku z Brna do Prahy je 290 km!

a kolik z těch cestáku letělo zadarmo jako zaměstnanci? :D

Anabel Lee
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 212
Registrován: 29. 09. 2004, 15:03
Stav: Offline

Příspěvek od Anabel Lee »

jak zadarmo, za stovku :)

dell
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1243
Registrován: 17. 11. 2006, 23:07
Stav: Offline

Příspěvek od dell »

myslím že jak kdo....

Jay
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 324
Registrován: 21. 07. 2005, 19:10
Stav: Offline

Příspěvek od Jay »

HighFlyer píše:No taky to vidim na zpravu s datem 1.4. :lol: :lol: :lol:

Tak doufam, ze si predjednaji i prodlouzeni vzletove drahy, protoze 2650m je na plny stroj 767/777/747/330/340 skutecne malo. (Pokud to teda nemaji v umyslu litat se 738 jako TVS do Bangkoku :-)


:D

Btw., ta draha je sice mala, ale 777 by to mela zvladnout. I kdyz asi hodne na tesno ...
Tak na tesno jako treba tohle:
http://www.airliners.net/open.file?id=0995911

bubo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 482
Registrován: 14. 06. 2005, 14:09
Stav: Offline

Příspěvek od bubo »

David2 píše:Jel jsem v sobotu večerním autobusem ČSA z Ruzyně a v autobusu byla slečna, která dělala průzkum mezi cestujícími.

Otázky byly docela docela návodné a myslím, že odpovědi vyzní jako jednoznačná preference cestujících autobusové linky před leteckou. :?


ze by CSA, Prague national carrier ?? uz cekam na to marketingove zduvodneni zruseni spoju......velmi rad se bubudu mylit, ale to, ze spojeni PRG-BRQ stale neni v letovem radu ke stazeni do PC neco napovida....takova delostrelecka priprava.

pepoš
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 176
Registrován: 04. 09. 2004, 12:14
Stav: Offline

Příspěvek od pepoš »

bubo píše:ze by CSA, Prague national carrier ?? uz cekam na to marketingove zduvodneni zruseni spoju......velmi rad se bubudu mylit, ale to, ze spojeni PRG-BRQ stale neni v letovem radu ke stazeni do PC neco napovida....takova delostrelecka priprava.


V letovém řádu sice není ale na on line bookingu lze letenku koupit i na červen

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »


Hansb
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 342
Registrován: 19. 11. 2006, 16:29
Bydliště: BRQ/LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Hansb »

Jestli by to někoho zajímalo, tak tady přidávám další ukázky velkých ér:
http://www.bawdf.cz/b747.htm http://www.planes.cz/cs/photo/1006632/
http://okc.dmm.cz/ v publisher si zvolte Brno airport a je tam dalsi kousek z rady 747.

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4080
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od HighFlyer »

Thisway píše:Pokud jde o velikost letadel v Tuřanech...

http://www.planes.cz/cs/photo/1006849/
http://www.planes.cz/cs/photo/1014059/


Thisway, nejde o velikost aeroplanu, ale o delku drahy potrebnou pro vzlet (maximum take-off weight field length = MTOW FL) a pro pristani (maximum landing-weight field length = MLW FL) s plnym nakladem.

Na pristani s plnym nakladem staci vzdycky kratsi draha nez na vzlet s plnym nakladem (hadej proc? napoveda: kolik vazi plna nadrz?) Takze jasne, v BRQ uz x-krat pristal 747 nebo Andula 124, ale jenom "odlozily" zatez a odlitly prazdny nebo popripade jen castecne vytizeny, aby stacilo 2650m na vzlet.

Teoreticky by to tak slo delat i s cestakama (z USA do Brna 250 pax, zpatky jenom 150 pax - aby se to odlepilo pred koncem rwy), ale to by se ti zase nekde jinde hromadili hornici :-)

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4080
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od HighFlyer »

Pro uplnost dodavam pointu (pokud jsem ji presne nevyjadril v predchozim prispevku): Plne vytizena 767/777/747/330/340 s nadrzema naplnenyma az po spunty potrebuje na vzlet vic nez 2650m.

Co se tyce A310, tak je jiz prokazano, ze odtam vzlitne plne vytizena, ovsem s palivem pouze na prelet BRQ-PRG (tato atrakce se kona tak 2-3x rocne kdyz je rano snehova kalamita v PRG a jako zalozni letiste se pouziva BRQ).

Jinak samotne stranky www.airport-brno.cz se honosi obrazky A330, ktere jednu dobu bylo v BRQ pravidelnym hostem (nekdy az 10x denne). Nebyly to ale bohuzel dalkovky do New Yorku... Na palube bylo pouze 6 kandidatu na FO a 2 instruktori, tak tech 2650m bylo pro tento stroj na vzlet vic nez dost...


Odpovědět