Tak zpátky na zem. Teda abychom následně mohli zpátky do vzduchu..
Co je realistický v Brně v nejbližších 5-10 letech? Co myslíte?
Podle mě
- 1 feeder linka do Mnichova (Frankfurtu/Zurichu/Amsterdamu?) s rozumnýma cenama
- Stansted s Ryan
- ještě jedna linka s Ryan, ideálně turistická ale zároveň s návaznostmi. Bergamo? Schoenefeld? Amster?
^ to bych byl v podstatě happy
To dotační úsilí bych možná vrhnul na tu feeder linku. Podle mě BMI s E145 není udržitelný. Chce to dostat se na ceny standardně do 8000 (myšleno za celou linku s přestupem v MUC nebo jinde). Nevím, možná míň frekvencí, ale ATR/Q400 ať ty náklady jsou rozumnější?
Ta druhá Ryan linka – Bergamo se neudrželo, střílím od pasu Schoenefeld? Berlín je takový německý Brno - hipster centrála, levno, určitej potenciál i pro lety hipsterů směrem do Brna
A návazností je tam taky dost, hlavně nejen Ryanair (a nejen letadla!). Samozřejmě ale konkurence linky z Bratislavy...
airBaltic a Adria jsou nesmysly.