Celkem by mně zajímalo, jak se to prodává. Ceny celkem dynamicky rostou, tak by se dalo soudit, že zájem je, ovšem třeba na letech, na které jsme si objednali už 6 letenek a cena je mometálně 50 a 60 euro, je v rezervaci vidět na letu z Brna 0 rezervovaných sedadel a na letu zpět 2.
Docela zajímavý poznatek je, že při rezervaci return to dávalo vyšší cenu za zpáteční let než při dvou jednosměrných letenkách, což jsem samozřejmě zaregistroval až po nákupu. Docala by mě zajímalo, jestli to v konečném důslednu berou jako provázaný return nebo 2x one way, jestli při nevyužití prvního segmentu druhý dál platí, což je např. u Ryanair standard.
Taky jsem na to koukal, já bych předpokládal, že to bude jako u Ryanairu, ne? Tam jsem to taky kupoval do Bergama zvlášť.
Taky už vybírám termín, kdy poletím. Jen mě teda trochu štve, že není možnost dokoupit třeba jen 10kg kufr nebo jsem slepej?
No, ty Tuřany nám byl čert dlužen. Když na FUE hlásili, že let do destinace Turany má změněný gate, 4/5 koupáků to vůbec nepobraly...
A to ještě španělská výslovnost není zas tak úplně odlišná (až na to Ř). Mohly to být třeba "tjúrejny" na STN:)) Ale tam je zase složení pax značně odlišné a jazykově výrazně lépe vybavené než na koupácké lince.
No, ty Tuřany nám byl čert dlužen. Když na FUE hlásili, že let do destinace Turany má změněný gate, 4/5 koupáků to vůbec nepobraly...
A to ještě španělská výslovnost není zas tak úplně odlišná (až na to Ř). Mohly to být třeba "tjúrejny" na STN:)) Ale tam je zase složení pax značně odlišné a jazykově výrazně lépe vybavené než na koupácké lince.
Nemůžu si vybavit, jak to je na STN, ale když léta páně lítal Berlín, tak na SXF byly na tabulích "Turany" a o Brně ani zmínka.
No, ty Tuřany nám byl čert dlužen. Když na FUE hlásili, že let do destinace Turany má změněný gate, 4/5 koupáků to vůbec nepobraly...
A to ještě španělská výslovnost není zas tak úplně odlišná (až na to Ř). Mohly to být třeba "tjúrejny" na STN:)) Ale tam je zase složení pax značně odlišné a jazykově výrazně lépe vybavené než na koupácké lince.
Nemůžu si vybavit, jak to je na STN, ale když léta páně lítal Berlín, tak na SXF byly na tabulích "Turany" a o Brně ani zmínka.
Vtipný je, že Brno v sekci "Select departure" až na posledním místě. Evidentě se to zařadilo podle "Tuřany", který ale vidět naštěstí nejsou ......
Tak Aerolitalia už správně řadí Brno podle abecedy na webu i v aplikaci. Nějak se ale vytratila propagační podpora této linky a bohužel stále rezonuje dnes již nepravdivá informace o nesmyslných cenách, které byly v rezervačním systému na začátku.
Tak bohužel Ryanair ubral jednu rotaci do Londýna od léta, takže se bude létat jen 5x týdně. Tak když se to srovná s letošním létem, tak i přes novou linku do Malagy budeme v počtu rotací na svém cca ( letos některé měsíce Bergamo 3x týdně, Londýn 6x )
No doufal jsem spíš v navýšení na 7x týdně.
Brno není jediné co ubraly rotaci i Bratislavě taky na 5 týdně a i Košicím ubraly 2 lety týdne do Prahy plus Ryanair úplně zrušil Bergamo z Bratislavy takže snad nějací lidé skrz tuhle situaci zavítají do Brna ,protože tam ta linka fungovat bude sice jenom 2krát týdně,ale kdyby to zvedlo obsazenost třeba o 5-10% tak by to bylo super.Ikdyž Vídeň má více frekvencí letů do BGY a je to velká konkurence.
ak bohužel Ryanair ubral jednu rotaci do Londýna od léta, takže se bude létat jen 5x týdně. Tak když se to srovná s letošním létem, tak i přes novou linku do Malagy budeme v počtu rotací na svém cca ( letos některé měsíce Bergamo 3x týdně, Londýn 6x )
No doufal jsem spíš v navýšení na 7x týdně.
No pěkně to ti manažeři Ryanair z Polska řídí. Napřed totáně rozhodí léta zaběhnutý letový řád na nesmyslsné noční přílety na Stansted, které jsou ve většině případů zpožděné a pak omezí frekvence, protože lidi raději letí z jiných letišť. A na dotovanou linku do Malagy nasadí nekonkureční ceny, o polovinu vyšší než jinde v okolí, kde se létá bez dotací ....... Moc mně to hlava nebere.
ak bohužel Ryanair ubral jednu rotaci do Londýna od léta, takže se bude létat jen 5x týdně. Tak když se to srovná s letošním létem, tak i přes novou linku do Malagy budeme v počtu rotací na svém cca ( letos některé měsíce Bergamo 3x týdně, Londýn 6x )
No doufal jsem spíš v navýšení na 7x týdně.
No pěkně to ti manažeři Ryanair z Polska řídí. Napřed totáně rozhodí léta zaběhnutý letový řád na nesmyslsné noční přílety na Stansted, které jsou ve většině případů zpožděné a pak omezí frekvence, protože lidi raději letí z jiných letišť. A na dotovanou linku do Malagy nasadí nekonkureční ceny, o polovinu vyšší než jinde v okolí, kde se létá bez dotací ....... Moc mně to hlava nebere.
Jest tak.... Trochu se bojím, jestli si Brno tou dotací nenaběhlo..... Aby teď Ryanair nechtěl dotace na všechny linky....
Air Montenegro z Brna do Tivatu v létě 2025 1x týdně v sobotu. Cenu za jednosměrnou 72,- euro letenku považuji za slušnou, již jsem 5 ks zakoupil. Nevíte, jestli je z Brna možné online odbavení nebo bude nutné vystát klasický check-in?
Air Montenegro z Brna do Tivatu v létě 2025 1x týdně v sobotu. Cenu za jednosměrnou 72,- euro letenku považuji za slušnou, již jsem 5 ks zakoupil. Nevíte, jestli je z Brna možné online odbavení nebo bude nutné vystát klasický check-in?
To znamená oproti minulému roku redukce 2 letů týdně jenom na 1 to je velká škoda snad se to nějak ještě změní.