Brno - Tuřany

Brno, Karlovy Vary, Ostrava a další letiště...
Odpovědět
RAdek
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 509
Registrován: 06. 04. 2006, 14:06
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od RAdek »

To vypadá, že BMI použije dotace akorát tak na náhrady pro PAX a pokuty pro LH. Ať už proboha někdo přesvědčí LH ať začne lítat sama nebo - nechtěl jsem na to původně ani pomyslet, obnoví spojení ČSA.


ajax07
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 75
Registrován: 24. 11. 2015, 14:56
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od ajax07 »

Marty-t píše:dnešní polední let BMI - opět zrušeno... Otevřeli si linku, ale lítali s ní lidi (dnes byly tuším OW ceny na polední let nad 8500 CZK) Co by letecká společnost ještě víc chtěla ?! Nebo je to experiment typu co všechno PAX dokáží snést ??? Nebo má BMI strategický úkol zasílat PAX z Brna Austrianu do Vídně ? Fakt mi to rozum nebere... Tohle BRQ jen poškozuje.


Můžu Tvoje příspěvky o BMI posílat hejtmanovi Šimkovi? Občas mu píšu, aby byl v obraze a BMI mu nemazalo med kolem pusy. Situace ohledně BMI ho zajímá a nepravidelně mně odpovídá, např.:

Duvodem vetsiho poctu zrusenych letu BMI z Mnichova posledni dobou jsou nemocenske (az 12% z letajiciho personalu je momentalne na nemocenske). To není omluva. Jen vysvětlení.
Kvuli tomu se posouvají časy nedělnich letu na pozdeji az do 24.3. V tom dopadlo Brno lepe nez jine destinace, kde se do 24.3. redukuje ze dvou dennich rotaci na jednu.

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Petr31 »

ajax07 píše:
Marty-t píše:dnešní polední let BMI - opět zrušeno... Otevřeli si linku, ale lítali s ní lidi (dnes byly tuším OW ceny na polední let nad 8500 CZK) Co by letecká společnost ještě víc chtěla ?! Nebo je to experiment typu co všechno PAX dokáží snést ??? Nebo má BMI strategický úkol zasílat PAX z Brna Austrianu do Vídně ? Fakt mi to rozum nebere... Tohle BRQ jen poškozuje.


Můžu Tvoje příspěvky o BMI posílat hejtmanovi Šimkovi? Občas mu píšu, aby byl v obraze a BMI mu nemazalo med kolem pusy. Situace ohledně BMI ho zajímá a nepravidelně mně odpovídá, např.:

Duvodem vetsiho poctu zrusenych letu BMI z Mnichova posledni dobou jsou nemocenske (az 12% z letajiciho personalu je momentalne na nemocenske). To není omluva. Jen vysvětlení.
Kvuli tomu se posouvají časy nedělnich letu na pozdeji az do 24.3. V tom dopadlo Brno lepe nez jine destinace, kde se do 24.3. redukuje ze dvou dennich rotaci na jednu.


...kolik že ta sranda stojí? 50 mega ročně na dotacích....A poskytovatel dotace haji firmu, která za ty dotace pokytuje takto mizerné služby, místo aby na ni volal právníky? A to vysvětlení je naprosto neuvěřitelné.....Šimek asi považuje voliče za malomocné...Těžko dojít k jinému závěru, že část poskytnutých dotací pro BMI zůstala někomu za prsty a Brno nikdy neopustila.... :ymdevil: :ymdevil: :ymdevil:

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1112
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Marty-t »

dnešní večerní let BMI - zrušeno. Tak nevím, jestli by lince neprospěla redukce ze dvou rotací denně na jednu, ale takovou která na 100pct. poletí... Tohle sledovat je vážně už hodně hodně smutný pohřeb BRQ.

Jinak web letiště avizuje v letním plánu nové letní chartery: RKT, MJV, FUE - vím už to tu zaznělo - ale dnes o tom informovali i na rádiu Krokodýl, tak asi marketing nových linek už funguje lépe... Více na http://www.brno-airport.cz/letiste/tisk ... lete-2018/

Roiman4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 340
Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400
Pohlaví: muž
Bydliště: ZLN/PRG
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Roiman4 »

Blba otazka, TS to bude litat? Nejak nevyctu to z toho az v dalsim odstavci, co vse TS bude litat, tak zda I TS.


jvoj
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 754
Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od jvoj »

Roiman4 píše:Blba otazka, TS to bude litat? Nejak nevyctu to z toho az v dalsim odstavci, co vse TS bude litat, tak zda I TS.

Ano, ty tři nové destinace bude létat TS. Většinu těch zbylých taky, kromě toho pár letů týdně klasicky Tunisair, Tailwind airlines, Bulgarian Air Charter a letos něco málo i jedna Egyptská aerolinka, na jejíž jméno si teď za Boha nevzpomenu.

bubo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 482
Registrován: 14. 06. 2005, 14:09
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od bubo »

Zitra v poledne min 15 lidi. Toz uvidime, jestli poletime...

Roiman4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 340
Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400
Pohlaví: muž
Bydliště: ZLN/PRG
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Roiman4 »

Ty Emiraty zni lakave. Kousek od tama by mela byt enklava Omanu a v te enklave enklava Emiratu :D Nijak jsem nezjistival, zda to lita nekdo z okoli. A pak ani cenu jsem se nedival jeste a do Dubaje kvuli tomu se mi moc nehce :D

RAdek
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 509
Registrován: 06. 04. 2006, 14:06
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od RAdek »

No dneska je avizované zpoždění poledního letu 1:50. Koupil jsem si na duben letenku z Brna s negarantovaným přestupem, tak už teď vidím, že jsem byl zřejmě až moc velký optimista. Přece nemůžou odlety na pravidelné lince fungovat jak loterie :crazy: Navíc, když se ten spoj propaguje přes výhodu rychlého přestupu. Jestli je většina letů na kódu LH, tak to musí vadit i Lufthanse. Nezbývá než doufat, že LH uvidí v Brně potenciál a začne lítat napřímo.

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1112
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Marty-t »

dnes "wemayBMIfly" nakonec na odletu zpoždění 2:15 - cena OW byla nad 10000 kč... No mít včerejší zrušený let, omluvit se business partnerům na schůzce a dnes díky sekeře díky uletěnému přípoji v MUC opět nebýt v destinaci včas - asi bych se mírně řečeno příště zařídil jinak...

RAdek
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 509
Registrován: 06. 04. 2006, 14:06
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od RAdek »

I do toho Lvova, o kterém se diskutuje ve vlákně BluAairMoravia, co že je to za destinaci a kdo že tam bude lítat, lítá Lufthansa napřímo. Tohle už odrazuje od použití i mě/nás, srdcaře. Efekt odletu z Brna je právě v rychlém přestupu, pokud tohle nebude fungovat, přestane toto spojení dávat smysl.

bubo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 482
Registrován: 14. 06. 2005, 14:09
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od bubo »

no mne zacina pripadat, ze to, jestli BMI lita do Brna uz za chvilku nebude dulezite, protoze BMI nebude litat vubec. Dneska vecerni Brno opet zruseno, i kdyz cely den to bylo "scheduled" Lidi na poledni a vecerni linku udaje bylo dohromady tolik, ze by to jedna masina neodvezla - coz nas asi zachranilo, jinak by zrusili poledni a odvezli to vecernim. A kdyz se divam na stranky BMI, tak toho ruseni je fakt dost a nejenom Brno...A protoze /tusim/ vetsina lidi mela letenky LH, tak si to bude LH urcite narokovat u BMI...no jedine, v co musime doufam, ze marketing LH spravne vyhodnoti ten potencial, co tady na foru (skoro) vsichni vidime a zacne 3x denne posilat z MUC nebo FRA nejake letadlo. protoze mame prece pravdu, ne?
A doufejme, ze nikdo kraje/mesta to nebude torpedovat blbostma jako Lvov. Tech par lidi, co si tam chteji zaletet /"protoze to lita primo z Brna"/ tyto linky proste neuzivi. Oni 10-20t za letenku nedaji, business cestujici ktery bude mit pohodli a jistotu, ze poleti ano.

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1112
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Marty-t »

článek: Chybí posádky, neletíme. BMI Regional zrušila část letů mezi Brnem a Mnichovem, slibuje zlepšení
http://zdopravy.cz/chybi-posadky-neleti ... seni-9090/

Tak nevím jestli o článku a záměru BMI začít pravidelně létat ví i LH - zpátečka BRQ-MUC-FRA nabízí v můj srpnový termín za akční cenu 15.700 kč - asi má dvě přenocování v hotelu + taxíky pro sichr už v ceně... Jen pro zajímavost - na stejný termín zpátečka VIE-FRA je za 130 EUR . Tolik ke konkurenceschopnosti spojení...

To, že přes všechno s nimi ještě PAX lítají svědčí podle mne opravdu o obrovské neuspokojené poptávce po cestování v BRQ a okolí a to i přes obrovský cenový rozdíl nabídky bližších velkých letišť (dnes večer BMI vystoupala OW do MUC za 6.600 kč, zítra v poledne OW za 12.400 kč ... )

Roiman4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 340
Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400
Pohlaví: muž
Bydliště: ZLN/PRG
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od Roiman4 »

Tak je taky rozdil letet ve ct a v pa, coz je u vsech aerolinek poznatelne. To se michaji hrusky a jablka. Neco jako napsat, ze to z MuC do BRQ bude stat v nedeli 12k a v pondeli 4k...

Ale jinak souhlasim, ze BMI nedela dobrou reklamu BRQ a ostatni to vidi, ze to rusi, ale na duvod nehledi. Takze nejaka zmena z kraken by mela prijit.

RAdek
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 509
Registrován: 06. 04. 2006, 14:06
Stav: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvek od RAdek »

V těch cenách se skutečně těžko hledá nějaká zákonitost. Já jsem teď kupoval na duben letenku do Bruselu středa tam, pátek večer zpět, ve hře byly tyto varianty: Podotýkám, že jsem preferoval při návratu let do Vídně a konkrétní spoj, abych se rozumně dostal do Brna návazným Regiojetem, při návratu do Prahy možnost návazného spojení neexistovala. Letenka z Vídně, přímé lety - 12.615,-, letenka s odletem z Brna a návratem do Vídně, vše na kódu LH - 9.756,-. Ten samý let, jen s negarantovaným přestupem, tedy první s BMI koupený separátně + lety v předešlé variantě na kódu SN - 7859,- celkem. Pro srovnání, zpátečka z Prahy s ČSA - 2694,-, ale bez kufru a s návratem v čase, kdy jediná možnost je mít na letišti auto, tedy + 1.000,- za naftu a + 1.000,- za parkování + D1 tam i zpět. Ve variantě SN je jako v jediné kufr k odbavení na všech segmentech. Zpátečka z Brna do Brna nemožná, kvůli brzkému večernímu letu pro návrat večer prakticky odkudkoliv vhodné spojení neexistuje a v sobotu neletí nic.


Odpovědět