Brno - Tuřany
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 192
- Registrován: 01. 04. 2017, 12:27
- Oblíbené typy letadel: A340, A380, B717
- Pohlaví: muž
- Bydliště: BRQ
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
RAdek: mám to hodně podobně.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
Mailand píše:RAdek: mám to hodně podobně.
Pánové, dva dotazy:
- Kolik vás a vám podobných zaplní několikrát týdně to pětikilo?
- Proč by měl kraj dotovat výjezdové (outgoing) výlety? U vnitrostátní autobusové nebo železniční dopravy to chápu, tam jde o to, že buď použijete auto nebo veřejný dopravní prostředek, ale do Lvova asi autem nepojedete.
Ne, že bych to někomu nepřál, ale podle mě má smysl dotovat linky, které bude používat i byznys klientela, což může být jazýček na vahách, zda v Brně otevřít zahraniční firmu nebo ne. Pokud nebude interlining na návazné lety z BRU, FCO nebo MXP (pokud se bude létat na tato letiště a ne na jiná, sousední) a vhodné časy, tak tento efekt z velké části mizí. A jak tu už dávno zaznělo, pro ukrajinské lopaty (kterých je většina mezi gastarbeitery) je "pohodlnější" mikrobus z vesnice na ubytovnu bez mezičlánku typu letadlo a bez přestupů.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 192
- Registrován: 01. 04. 2017, 12:27
- Oblíbené typy letadel: A340, A380, B717
- Pohlaví: muž
- Bydliště: BRQ
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
Je fakt velká škoda, že kucí chytří nejste v politice. Je evidentní, že bychom se všichni měli o mnoho lépe. Dostavěné dálnice, obchvaty, železnice, naprosto žádné mrhání penězi nás chudáků daňových poplatníků, prostě blahobyt. Opravdu velká škoda
Re: Brno - Tuřany
Globik píše:Mailand píše:RAdek: mám to hodně podobně.
Pánové, dva dotazy:
- Kolik vás a vám podobných zaplní několikrát týdně to pětikilo?
- Proč by měl kraj dotovat výjezdové (outgoing) výlety? U vnitrostátní autobusové nebo železniční dopravy to chápu, tam jde o to, že buď použijete auto nebo veřejný dopravní prostředek, ale do Lvova asi autem nepojedete.
Ne, že bych to někomu nepřál, ale podle mě má smysl dotovat linky, které bude používat i byznys klientela, což může být jazýček na vahách, zda v Brně otevřít zahraniční firmu nebo ne. Pokud nebude interlining na návazné lety z BRU, FCO nebo MXP (pokud se bude létat na tato letiště a ne na jiná, sousední) a vhodné časy, tak tento efekt z velké části mizí. A jak tu už dávno zaznělo, pro ukrajinské lopaty (kterých je většina mezi gastarbeitery) je "pohodlnější" mikrobus z vesnice na ubytovnu bez mezičlánku typu letadlo a bez přestupů.
....chtěl jsem napsat, že smyslem těch linek rozhodně není, aby se letečtí šílenci z airways.cz podívali (a nejíp zadarmo) s batůžkem tam, kde ještě nemají v zápisníku čárku a odkud ještě nikdo nikdy nenapsal tripreport....
Re: Brno - Tuřany
Globik píše:... Pokud nebude interlining na návazné lety z BRU, FCO nebo MXP (pokud se bude létat na tato letiště a ne na jiná, sousední) a vhodné časy, tak tento efekt z velké části mizí...
Mělo by to být BRU, FCO a BGY. Uvažovat o přestupu při 2-3 rotacích týdně - no, ne že by to nešlo, ale vidím to spíš jako p2p.
Globik píše:... pro ukrajinské lopaty... je "pohodlnější" mikrobus z vesnice na ubytovnu...
Určitě by se podobná myšlenka dala formulovat kultivovaněji.
Myslím, že o poptávce bude hodně rozhodovat cena. Pokud bude LWO 4k+ a BRU 6k, jak říkal Šimek, pak je to dost na hraně. Jde o to, jestli je v tom nějaké zavazadlo, příplatky, občerstvení apod. Na druhém místě dny a časy.
Re: Brno - Tuřany
ak ma byt 5 stalych destinacii, tak s 1 lietadlom by to stihli otocit aj vsetko denne
o tom pochybujem, preto nerozumiem, preco by tu malo byt to lietadlo bazovane
o tom pochybujem, preto nerozumiem, preco by tu malo byt to lietadlo bazovane
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
beardie píše:ak ma byt 5 stalych destinacii, tak s 1 lietadlom by to stihli otocit aj vsetko denne
o tom pochybujem, preto nerozumiem, preco by tu malo byt to lietadlo bazovane
Tak současný počet rotací vychází na 2 lety denně, někdy i 3. Může to být po vzoru třeba KSC a lítat se do W (BRQ-FCO-TSR-FCO-BRQ např).
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 505
- Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
Beerbar píše:Beerbar píše:https://www.brno.cz/brno-aktualne/tiskovy-servis/tiskove-zpravy/a/z-brna-se-bude-letat-do-peti-novych-destinaci/
linky jsme tu tipovali správně, dopravce asi nikdo nečekal Tak uvidíme jaké nabífnou tarify
Namiesto Bruselu a Lvov mohli radšej prevziať linky po Wizzair Lutton a Eindhoven ....Bruselu a Lvov nedávam veľkú šancu
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 192
- Registrován: 01. 04. 2017, 12:27
- Oblíbené typy letadel: A340, A380, B717
- Pohlaví: muž
- Bydliště: BRQ
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
beardie píše:ak ma byt 5 stalych destinacii, tak s 1 lietadlom by to stihli otocit aj vsetko denne
o tom pochybujem, preto nerozumiem, preco by tu malo byt to lietadlo bazovane
To byla preference kraje, ranní odlet za prací (tipuju BRU, FCO). A souhlasím s Kryštofem, že to letadlo může lítat přes den i mimobrněnský linky.
Na druhou stranu, Blue Air svoje letadla zdaleka nevytěžuje tak, jako mainstreamové LCC. Např. YR-AMA bázovaná v Turíně lítala mezi 7. a 14. prosincem pouze jednu rotaci denně, přičemž se nedá mluvit o žádných dálkovkách.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 155
- Registrován: 08. 05. 2011, 16:02
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
vladivostok píše:Beerbar píše:Beerbar píše:https://www.brno.cz/brno-aktualne/tiskovy-servis/tiskove-zpravy/a/z-brna-se-bude-letat-do-peti-novych-destinaci/
linky jsme tu tipovali správně, dopravce asi nikdo nečekal Tak uvidíme jaké nabífnou tarify
Namiesto Bruselu a Lvov mohli radšej prevziať linky po Wizzair Lutton a Eindhoven ....Bruselu a Lvov nedávam veľkú šancu
Souhlas s EIN a LTN, trošku nechápu ten Brusel, business tím lítat nebudou a českých arbajteru tak taky moc není, to v Holandsku jich je daleko víc a spíš by mohlo být cíleno právě na ně. Ten Lvov si právě myslím, že je to dobrá volba, Ukrajincům skončili víza do EU a pracovat jich u nás bude čím dál více, stačí se jen podívat kolik jezdí denně autobusu z ČR na Ukrajinu. Navíc osobně jsem tam byl před dvěma měsíci a všem můžu doporučit, je to krásné město, super gastronomie a hlavně pro nás levno.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2130
- Registrován: 24. 05. 2008, 12:26
- Bydliště: BRQ
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
Předpokládám, že Brusel úředníci a řešitelé evropských dotací (včetně Kiwi), které čerstvě připlouvají na na brněnské univerzity, nevytrhnou. Sám mám slíbená dvě týdenní školení v sídle EU v rámci tohoto (http://ovav.mendelu.cz/29116n-op-vvv-ak ... ky-projekt), ale uvidíme. Brusel není právě sexy destinace ale... a Lvov mě zajímá též - po zemi je té cesty lán... ale uvidíme. To už jsme tři, co tam chtějí jet na výlet.
Re: Brno - Tuřany
persona píše:Předpokládám, že Brusel úředníci a řešitelé evropských dotací (včetně Kiwi), které čerstvě připlouvají na na brněnské univerzity, nevytrhnou. Sám mám slíbená dvě týdenní školení v sídle EU v rámci tohoto (http://ovav.mendelu.cz/29116n-op-vvv-ak ... ky-projekt), ale uvidíme. Brusel není právě sexy destinace ale... a Lvov mě zajímá též - po zemi je té cesty lán... ale uvidíme. To už jsme tři, co tam chtějí jet na výlet.
...když jste tři, už se vám vyplatí taxík .....a zkuste sehnat žigulíka, pak se vaše cesta stane jistě nezapomenutelnou. Bulíkem cestuje každej trouba...
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
Pár poznámek: cenu 4-6000,- bych považoval za ok v momentě, kdy by se jednalo o renomovaného síťového dopravce. Předpokládám, že poměrně hodně lidí bude mít problém zaplatit tuto částku za 1-1,5 hodiny letu s noname aerolinkou. Na druhou stranu je třeba dodat, že avizované ceny přibližně korespondují s tarify Classic a Premium, očekávám tedy, že byla řeč právě o semi/full flex tarifech, přičemž v reálu bude k dispozici ještě minimálně jeden osekaný lowcostový tarif.
BRU by mohl být zajímavou alternativou ke zrušenému EIN, vzhledem k tomu, že rychlovlaky z Bruselu jezdí do Rotterdamu, Amsterdamu a dalších významných měst Beneluxu. Jako jedinou překážku vidím nechvalně proslulé Diabolo Fee, které cestování via BRU nepříjemně prodražuje.
LWO: neznám skutečnosti, které ovlivňují toky cestujících mezi západní Ukrajinou a "střední" Evropou, nicméně ze Lvova byla relativně nedávno zavedena řada linek, u kterých by se o rentabilitě dozajista dalo spekulovat - jmenovitě BZG, SZY, KTW, WRO či POZ. Máte někdo představu, jaká je struktura cestujících na těchto letech? Předpokládám, že baťůžkáři to nebudou. Jinak já osobně fandím každému spojení mezi nepříliš vzdálenými městy, kde pozemní doprava není plnohodnotnou alternativou (a v našem regionu je takových spojení bohužel víc než dost - konkrétně třeba před měsícem otevřené PRG-KRK), v případě BRQ-LWO to platí též. Ještě doplním, že touhy po leteckém spojení BRQ s Ukrajinou mají poměrně dlouhou tradici. Před cca 10-15 lety tuším byla ve hře linka společnosti Motor Sich (pokud si dobře pamatuji, mělo se létat s An140 do KBP via KSC).
Nevíte někdo, co předcházelo otevření báze Blue Airu v TRN?
BRU by mohl být zajímavou alternativou ke zrušenému EIN, vzhledem k tomu, že rychlovlaky z Bruselu jezdí do Rotterdamu, Amsterdamu a dalších významných měst Beneluxu. Jako jedinou překážku vidím nechvalně proslulé Diabolo Fee, které cestování via BRU nepříjemně prodražuje.
LWO: neznám skutečnosti, které ovlivňují toky cestujících mezi západní Ukrajinou a "střední" Evropou, nicméně ze Lvova byla relativně nedávno zavedena řada linek, u kterých by se o rentabilitě dozajista dalo spekulovat - jmenovitě BZG, SZY, KTW, WRO či POZ. Máte někdo představu, jaká je struktura cestujících na těchto letech? Předpokládám, že baťůžkáři to nebudou. Jinak já osobně fandím každému spojení mezi nepříliš vzdálenými městy, kde pozemní doprava není plnohodnotnou alternativou (a v našem regionu je takových spojení bohužel víc než dost - konkrétně třeba před měsícem otevřené PRG-KRK), v případě BRQ-LWO to platí též. Ještě doplním, že touhy po leteckém spojení BRQ s Ukrajinou mají poměrně dlouhou tradici. Před cca 10-15 lety tuším byla ve hře linka společnosti Motor Sich (pokud si dobře pamatuji, mělo se létat s An140 do KBP via KSC).
Nevíte někdo, co předcházelo otevření báze Blue Airu v TRN?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 505
- Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
majkl666 píše:vladivostok píše:Beerbar píše:linky jsme tu tipovali správně, dopravce asi nikdo nečekal Tak uvidíme jaké nabífnou tarify
Namiesto Bruselu a Lvov mohli radšej prevziať linky po Wizzair Lutton a Eindhoven ....Bruselu a Lvov nedávam veľkú šancu
Souhlas s EIN a LTN, trošku nechápu ten Brusel, business tím lítat nebudou a českých arbajteru tak taky moc není, to v Holandsku jich je daleko víc a spíš by mohlo být cíleno právě na ně. Ten Lvov si právě myslím, že je to dobrá volba, Ukrajincům skončili víza do EU a pracovat jich u nás bude čím dál více, stačí se jen podívat kolik jezdí denně autobusu z ČR na Ukrajinu. Navíc osobně jsem tam byl před dvěma měsíci a všem můžu doporučit, je to krásné město, super gastronomie a hlavně pro nás levno.
Ukáž mi ukrajinca ktorý poletí z Brna keď mu agentúra zabezpečuje autobus zadarmo až do jeho mesta .....Väčšina cudzincov v ČR a SR robí cez agentúry .....u nás pracuje okolo 600 srbov všetci z okolia Nišu a nikdo nelieta z BTS Ryanairom do Niš i keď letenky sa dajú kúpiť aj za 10€ .....oni sem prišli zarobiť nie míňať peniaze .....radšej pôjdu 3 dní zadarmo busom než hodinu lietadlom
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 505
- Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
- Stav: Offline
Re: Brno - Tuřany
kuba.biker píše:Pár poznámek: cenu 4-6000,- bych považoval za ok v momentě, kdy by se jednalo o renomovaného síťového dopravce. Předpokládám, že poměrně hodně lidí bude mít problém zaplatit tuto částku za 1-1,5 hodiny letu s noname aerolinkou. Na druhou stranu je třeba dodat, že avizované ceny přibližně korespondují s tarify Classic a Premium, očekávám tedy, že byla řeč právě o semi/full flex tarifech, přičemž v reálu bude k dispozici ještě minimálně jeden osekaný lowcostový tarif.
BRU by mohl být zajímavou alternativou ke zrušenému EIN, vzhledem k tomu, že rychlovlaky z Bruselu jezdí do Rotterdamu, Amsterdamu a dalších významných měst Beneluxu. Jako jedinou překážku vidím nechvalně proslulé Diabolo Fee, které cestování via BRU nepříjemně prodražuje.
LWO: neznám skutečnosti, které ovlivňují toky cestujících mezi západní Ukrajinou a "střední" Evropou, nicméně ze Lvova byla relativně nedávno zavedena řada linek, u kterých by se o rentabilitě dozajista dalo spekulovat - jmenovitě BZG, SZY, KTW, WRO či POZ. Máte někdo představu, jaká je struktura cestujících na těchto letech? Předpokládám, že baťůžkáři to nebudou. Jinak já osobně fandím každému spojení mezi nepříliš vzdálenými městy, kde pozemní doprava není plnohodnotnou alternativou (a v našem regionu je takových spojení bohužel víc než dost - konkrétně třeba před měsícem otevřené PRG-KRK), v případě BRQ-LWO to platí též. Ještě doplním, že touhy po leteckém spojení BRQ s Ukrajinou mají poměrně dlouhou tradici. Před cca 10-15 lety tuším byla ve hře linka společnosti Motor Sich (pokud si dobře pamatuji, mělo se létat s An140 do KBP via KSC).
Nevíte někdo, co předcházelo otevření báze Blue Airu v TRN?
Polsko a Ukrajina majú k sebe veľmi blízko spojuje ich okrem iného aj nenavist k Rusku ......v poľsku študuje veľa Ukrajincou ktorý tam po škole väčšinou ostávajú žiť Myslim že na to už vo Wizzair došli preto toľko nových liniek medzi Poľskom a Ukrajinu