Brno - Tuřany

Brno, Karlovy Vary, Ostrava a další letiště...
Odpovědět
dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

SW v BRQ? To je fantazie! :D možná by SW vypravil několik málo letů po dohodě s nějakou cestovkou a pak by zjistil, že ekonomicky to nemá smysl.


Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

Ono by to ale mohlo mít smysl... :o

Ondra
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 87
Registrován: 26. 10. 2005, 13:32
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Ondra »

Thisway píše:Ono by to ale mohlo mít smysl... :o


taky bych to neviděl tak černě, neřikám že přímo SW, ale Brno myslim ještě potenciál na nějakou lowcost linku má... takže klidně i na rozumnou nabídku SW :)

pepoš
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 176
Registrován: 04. 09. 2004, 12:14
Stav: Offline

Příspěvek od pepoš »

Citace ze sobotní MF:
Mluví se o linkách do Paříže, chorvatského Zadaru a Moskvy. Do francouzské metropole mělo letadlo dokonce začít létat už ode dneška. "Za určitých podmínek to bylo pravděpodobné, ale nyní o tom v nejbližší době neuvažujeme," uvedla mluvčí společnosti TravelService Vlaďka Dufková. Pokud by společnost linku chtěla spustit, dojde k tomu podle Dufkové nejdřív příští rok na jaře. Spoj by létal pod jménem nízkonákladové společnosti Smartwings, a cenově by tedy byl podobně atraktivní jako linka do Londýna.

Hansb
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 342
Registrován: 19. 11. 2006, 16:29
Bydliště: BRQ/LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Hansb »

Tady je celý článek: http://www.modernibrno.cz/aktualita.htm?aktualita=5070 Jestli já se nemám naštvat....


RAdek
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 509
Registrován: 06. 04. 2006, 14:06
Stav: Offline

Příspěvek od RAdek »

Tak kdo tady umí počítat? Jakou má Praha vytíženost podle údaje 3500 PAX za měsíc. Mně to vychází kolem 30. Jinak Smarti potvrdili svou pověst, takže bych to tolik neoplakával. Známí přiletěli ve čtvrtek z Paříže do Prahy a stěžovali si, že na pondělní návrat jim přehodili odlet z Prahy z 18.00 na 6.00. Když jsem zjistil, že letí s SW, tak jsem je ujistil, že tak špatně ještě nedopadli. Pořád si myslím, že linku po Evropě je schopen zavést s největší šancí na úspěch Ryanair nebo jiný velký low-cost dopravce. Podívejte se do Polska. Snad k tomu jednou dojde.

Hansb
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 342
Registrován: 19. 11. 2006, 16:29
Bydliště: BRQ/LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Hansb »

S tím už sem se teda smířil, ani to tak težký nebylo, když je to SW. Poněkud mě znepokojila zpráva že letiště jedná s dalšími společnostmi, ale které prý tají. Aby to nebylo tak, že nechtějí říct, že žádné nejsou když se před tím chvástali, že o každou linku se "perou" nejméně 2 aerolinky. Ale nechci být pesimista, stále mám dost důvodů věřit ve světlou budoucnost.

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

Spol0hat se na SW fakt nemá cenu. Kdo chce letět levně do PAR může s NE z BTS nebo PRG, popřípadě VIE. Otevírat linku z Brna by byla pro SW sebevražda. Cenama se k NE asi nepřiblíží a tak nějak nevím co by chtěl nabídnout.

RAdek píše:Pořád si myslím, že linku po Evropě je schopen zavést s největší šancí na úspěch Ryanair nebo jiný velký low-cost dopravce. Podívejte se do Polska.


Ano Ryan v Polsku expanduje, ale podívejte se kam? Do UK a Irska. A proč? Protože tam pracuje každý druhý polák. Stejně tak další linky do některých evropských metropolí. Jediná výjimka je KRK, tam je dost silný turistický potenciál i směrem do Polska. To že skočil Cirrus je dost chyba marketingu, nevím jestli to nebyl jen tunel na dotace. Každopádně Brno má potenciál na dalšího síťového dopravce. Minimálně bych čekal další linku ČSA. Nevím, ale jaká je využitelnost ATR, jestli se tam najde díra na jeden let do BRQ navíc.

Do Brna by mohla lítat samotná Lufthansa, byl by to docela logický krok. Nejsem si ale jist, jestli nebude spíš posilovat BTS.

Jafa
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1594
Registrován: 18. 02. 2003, 10:59
Stav: Offline

Příspěvek od Jafa »

Dnešní ranní linka ČSA BRQ-PRG byla opět velmi slušně zaplněná. V ATRku byly jen 4 místa volná. Hlášení pro cestující za letu měl místi kapitána první důstojník...a hlásil že délka letového úseku z Brna do Prahy je 290 km!

Hansb
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 342
Registrován: 19. 11. 2006, 16:29
Bydliště: BRQ/LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Hansb »

Treba to byl vyhlidkkovej let :)

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5910
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Příspěvek od Globik »

Jafa píše:Dnešní ranní linka ČSA BRQ-PRG byla opět velmi slušně zaplněná. V ATRku byly jen 4 místa volná. Hlášení pro cestující za letu měl místi kapitána první důstojník...a hlásil že délka letového úseku z Brna do Prahy je 290 km!

Naprosto laický dotaz a nekamenjte mě! :wink: :
To je koridor tak blbě zatočený? Když po dálnici je to z křižovatky D1/D2 na Spořilov 199 km?

Ondra
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 87
Registrován: 26. 10. 2005, 13:32
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Ondra »

Hansb píše:S tím už sem se teda smířil, ani to tak težký nebylo, když je to SW. Poněkud mě znepokojila zpráva že letiště jedná s dalšími společnostmi, ale které prý tají. Aby to nebylo tak, že nechtějí říct, že žádné nejsou když se před tím chvástali, že o každou linku se "perou" nejméně 2 aerolinky. Ale nechci být pesimista, stále mám dost důvodů věřit ve světlou budoucnost.


to je při obchodním jednání normální strategie, že se informace nezveřejňují..

Ondra
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 87
Registrován: 26. 10. 2005, 13:32
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Ondra »

Globík píše:
Jafa píše:Dnešní ranní linka ČSA BRQ-PRG byla opět velmi slušně zaplněná. V ATRku byly jen 4 místa volná. Hlášení pro cestující za letu měl místi kapitána první důstojník...a hlásil že délka letového úseku z Brna do Prahy je 290 km!

Naprosto laický dotaz a nekamenjte mě! :wink: :
To je koridor tak blbě zatočený? Když po dálnici je to z křižovatky D1/D2 na Spořilov 199 km?


no, jednak Ruzyň i Tuřany leží na odlehlých stranách obou měst, jednak tam budou nějaké míle navíc během odletu z Brna (pokud se de z rwy 10) a během přiblížení na Ruzyň, pokud se lítá nějaká rwy, která je nastavená tak že přiblížení na ni je delší, ale přece jen mi to nepříde tolik aby to dohromady dělalo 90km navíc, to mi fakt příde moc, ale když to říkali tak asi věděli proč :)

jinak samotná trasa Brno-BODAL-VLM-Praha je skoro přesně na přímce..

Hansb
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 342
Registrován: 19. 11. 2006, 16:29
Bydliště: BRQ/LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Hansb »

Ondra: Byl bych rád kdybys měl pravdu.

pepoš
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 176
Registrován: 04. 09. 2004, 12:14
Stav: Offline

Příspěvek od pepoš »

No pánové tak nejnovější zprávy začínají být pozitivní. Jednak v brzké době bude oznámen začátek linky do Paříže, ve finále je doladění spojení s Moskvou, ale v pátek v Tuřanech byla delegace jedné low cost aerolinky, která chce po podepsání dohody open sky EU s USA zavádět low cost linky do USA a vidi Tuřany jako dobrý výchozí bod ( blízko Praha, Vídeně, Bratislava ), očekávají totiž turistický boom po zrušení vízového styku


Odpovědět