pepa007 píše:...Co je v Eindhovenu?
V dosahu do cca 100km je Brusel, Antwerpy, Rotterdam, Utrecht, za hodinu a tři čtvrtě jste vlakem v Amsterdamu.
Existence leteckého spojení je pro město stejně důležitá, jako bylo v devatenáctém století vlakové spojení. Podívejte se na osud měst, jimž se železnice vyhnula. Třeba srovnání Jihlava-Polná. Mnoho lidí hledá nějaké supersofisikované metody v rozhodování manažerů, kam umístit investici a vůbec nechápou, že příslušní manažeři prostě mají mj. tabulku, kde kromě kolonky "Dálniční napojení" je pro lepší investice i podmínka "Letecké spojení". Toto nechápající lidé pak vedou zmatené úvahy o nepotřebnosti regionálních letišť, dotací, o tom, že si každý může zajet tam, nebo onde. Jen mi není jasné, proč nenavrhují zrušení pražského metra, ČD a Národního divadla, Vysokých škol, sportu a kde byli, když stát lil miliardy do ČSA?
Po posledních volbách do JM kraje zvítězili letectvím nepolíbení lidé, kteří vedli právě takové neinformované řeči. Sice už před časem změnili rétoriku, ale nedivil bych se, kdyby současný odchod WZZ byl ještě reakcí na jejich konfrontační výkřiky po nástupu do funkce.
Beru, vždy byli a jsou lidé, kterým imponuje "velký svět" a pociťují uspokojení, pokud letí z nějakého rušného hubu a ne z nějakého zapadákova. Já patřím k těm druhým, já mám raději střední a menší letiště, už jsem si dost užil prodírat se davem v AMS, DXB, IST nebo MUC. Jedná se jen o pocit, že raději jsem sám sebou než zrníčkem v jakémsi tisícihlavém stádu. Nikomu to nevnucuji
.