Brno - Tuřany

Brno, Karlovy Vary, Ostrava a další letiště...
MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 558
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Status: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvekod MarcosFT » 17. 02. 2019, 09:32

marexor píše:
MarcosFT píše:Brno je prostě p***l no.


Tak proč sem lezeš? Leda že musíš někomu pořád lézt do prdele.


ty hňupe, mám BRQ za barákem, rád bych odsud lítal, ale konstatuji prostě to, co je pravda. Každej expat z Kluže pracující v IBM pojede domů radši vlakem než dát 200 éček za LH přes Mnichov (kdybi teda ti hňupi byli co k čemu a ten codeshare byl rozumnej), Ital je hloupej a poletí z Vídně, Čecháček bude počítat a pro korunu si koleno nechá vrtat a těch pár vědců a random business cestujících to nezachraní. Kolikrát si z BRQ letěl ty někam jinak než do Antošky a na Rhodos ty hnědonose?

Edit: sorry, ještě si vzal ovisnuté cecíky do Londýna na nákupy za 339,-.....chápu


Paul1
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 160
Registrován: 23. 01. 2016, 17:44
Status: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvekod Paul1 » 17. 02. 2019, 10:21

MarcosFT píše:
marexor píše:
MarcosFT píše:Brno je prostě p***l no.


Tak proč sem lezeš? Leda že musíš někomu pořád lézt do prdele.


ty hňupe, mám BRQ za barákem, rád bych odsud lítal, ale konstatuji prostě to, co je pravda. Každej expat z Kluže pracující v IBM pojede domů radši vlakem než dát 200 éček za LH přes Mnichov (kdybi teda ti hňupi byli co k čemu a ten codeshare byl rozumnej), Ital je hloupej a poletí z Vídně, Čecháček bude počítat a pro korunu si koleno nechá vrtat a těch pár vědců a random business cestujících to nezachraní. Kolikrát si z BRQ letěl ty někam jinak než do Antošky a na Rhodos ty hnědonose?

Edit: sorry, ještě si vzal ovisnuté cecíky do Londýna na nákupy za 339,-.....chápu


Tak se budeš muset z té prdele ke své spokojenosti odstěhovat :D

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1260
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Status: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvekod Petr31 » 17. 02. 2019, 10:57

MarcosFT píše:https://aviationanalyst.co.uk/2019/02/16/exclusive%E2%80%8B-flybmi-set-to-collapse/?fbclid=IwAR0U0KmaW4y6zoPKjVJi7amPk-OXUBCDbxs3yx8OhV0Spp43vIC2g8TtNoc

Oh lala


..by mě zajímalo, co na to konšelé, kteří poskytli BMI dotaci..... :crazy: Nepředpokládám, že je možnost krachu BMI možnost napadla...Rád bych se pletl, jde o veřejné peníze.

zbozivulekral
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 278
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Status: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvekod zbozivulekral » 17. 02. 2019, 11:14

Hejtman Šimek na FB:

Létání opravdu není lehká disciplína. Pro nás to teď znamená další veřejná soutěž na nového provozovatele linky do Mnichova. Věřím, že se nám podaří ji znovu obnovit. Jednání o dalších nových linkách ani s ohledem na tuto informaci NEVZDÁVÁM.


Otázkou je, jak kraj BMI platil, jestli dopředu nebo vždy po odlétané perioně (měsíc, kvartál...) po započtení kompenzací za případné neplnění smlouvy.

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1260
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Status: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvekod Petr31 » 17. 02. 2019, 12:48

zbozivulekral píše:Hejtman Šimek na FB:

Létání opravdu není lehká disciplína. Pro nás to teď znamená další veřejná soutěž na nového provozovatele linky do Mnichova. Věřím, že se nám podaří ji znovu obnovit. Jednání o dalších nových linkách ani s ohledem na tuto informaci NEVZDÁVÁM.


Otázkou je, jak kraj BMI platil, jestli dopředu nebo vždy po odlétané perioně (měsíc, kvartál...) po započtení kompenzací za případné neplnění smlouvy.


.. jak se najednou hodí Brexit...svedeme na něj všechno.... :crazy: :crazy: :crazy:
https://www.novinky.cz/ekonomika/497538 ... chova.html


HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3846
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvekod HighFlyer » 17. 02. 2019, 14:23

Google uz to sice nema v nabidce letu, ale jeste to nezaznamenal jeho letovy rad. Tak to sem na pamatku davam.
Přílohy
LastScheduleBeforeClosure.png

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2721
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvekod Fabo » 17. 02. 2019, 14:43

HighFlyer píše:Google uz to sice nema v nabidce letu, ale jeste to nezaznamenal jeho letovy rad. Tak to sem na pamatku davam.


OT: jak se dostat k tomuto zobrazeni? Kdysi stacilo dat IATA-IATA, ale to uz dneska smeruje automaticky do prodeje...

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3846
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvekod HighFlyer » 17. 02. 2019, 15:49

Fabo píše:OT: jak se dostat k tomuto zobrazeni? Kdysi stacilo dat IATA-IATA, ale to uz dneska smeruje automaticky do prodeje...

Musis pred ty kody napsat flight schedule. Skoda, ze to zmenili, bylo to super rychle jen s temi kody.

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ, FRA
Status: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvekod Marty-t » 17. 02. 2019, 17:08

Petr31 píše:..by mě zajímalo, co na to konšelé, kteří poskytli BMI dotaci..... :crazy: Nepředpokládám, že je možnost krachu BMI možnost napadla...Rád bych se pletl, jde o veřejné peníze.


Ber to z té lepší stránky - ode dneška už ušetří... :wink: Ale neboj, v rozpočtu je dost jiných děr kde ušetřená částka může lehce zmizet.

A my ostatní “z onoho prdelákova” (abych citoval kolegu) máme aspoň teoretickou naději, že místo feedera po BMI snad “zabere” někdo spolehlivější. LH byť jen 3x týdně by mi byla milejší než to co předváděla BMI. Nebo skloňovaný LOT, trojúhelník česko-čínského dopravce, nějaká další destinace s FR nebo překvapí někdo úplně jiný - přece jen by dotyčný nemusel MUC rozlétávat úplně od nuly, na německém trhu teď budou po Germanii, BMI atp. dočasně i piloti; teoreticky kromě Boeingů a Airbusů po Germanii budou k mání DASHenky po AUA i Embraery po BMI. Nicméně to nevidím jako hodně pravděpodobné. Podle mne společnosti si spíš v současnosti brousí zuby na spolknutí dalších nemocných (Alitalia, Norwegian...) než na využití potenciálu pár naučených PAX na linku BRQ-MUC... Ale rád bych se mýlil.

Podle mne tristní doprava Brna se podle mne zlepší až za několik desítek let - až s dálnicí na Vídeň. V příští pětiletce budeme slavit když aspoň ŘSD opraví most přes novomlýnské nádrže (přeci jen jet 20kmh na místě kde dávno měl být dálniční most je mírně řečeno ostuda) nebo dokonce se i kopne do země u obchvatu obchvatu Mikulova - VIE tak snad bude pro nás dostupnější...

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 558
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Status: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvekod MarcosFT » 17. 02. 2019, 19:42

Uvidíme co nastane, třeba nás čeká příjemné překvapení. Ono není nikde napsáno, že Brno byla nevýdělečná destinace. BMI kvůli Brnu nepadlo. 3x týdně nezní špatně, ale terno to teda taky není hlavně pro tu onu firemní klientelu (pochybuju že je někdo naučený lítat multi city nebo že by to vůbec chtěl). Dvoum denním frekvencím už ale nevěřím. Já bych tu rád uvítal pro změnu Baby bus od AF :D

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1260
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Status: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvekod Petr31 » 17. 02. 2019, 22:07

MarcosFT píše:Uvidíme co nastane, třeba nás čeká příjemné překvapení. Ono není nikde napsáno, že Brno byla nevýdělečná destinace. BMI kvůli Brnu nepadlo. 3x týdně nezní špatně, ale terno to teda taky není hlavně pro tu onu firemní klientelu (pochybuju že je někdo naučený lítat multi city nebo že by to vůbec chtěl). Dvoum denním frekvencím už ale nevěřím. Já bych tu rád uvítal pro změnu Baby bus od AF :D


...pánové, nerad vám kazím mokré sny, ale nechcete si konečně ve Štatlu sundat růžové brýle z nosu? :crazy: Už jsem to tady několikrát psal, ale kdyby LKTB bylo takové terno, dávno se o něj významné evropské ajrolinky poprali a bez pobídek. Namísto toho odešel i ten Wizzair (když si nevybrečel další dotace). Prostě kromě pár byznys cesťáků cizinců a pár insiderů odsud z airways :D nikdo o lítání s Brna s přestupem někde v Německu velký zájem nemá. Nakonec i ten EMB 135 /145 nelítal plný...to jste si toho nevšimli? A pokud by kraj nebrzdil tu D52 na Mikulov, bylo by už vymalováno díky Schwechatu dávno. Takže kromě MOLa zbývají letní chartery, nějaké ty cargo lety a k tomu si můžete pouštět na podzim draky. To nepíšu proto, abych vás nas*al, ale jen konstatuji drahnou dobu i poučeným laikům známá fakta. Nakonec jestli se nevyřeší ty majetkoprávně - restituční spory, budete mít v budoucnu v Tuřanech krásné satelitní městečko pro věrchušku a nemusíme se tady dál rozčilovat :ymdevil:

PS: Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale to je tak asi všechno pánové, co s tím můžete dělat.

procvi
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 342
Registrován: 26. 01. 2009, 11:32
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ
Status: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvekod procvi » 17. 02. 2019, 22:18

Hlavně nechápu proč trvají pořád na tom Mnichově

„Pro kraj to teď zejména znamená vybrat ve veřejné soutěži jinou společnost, která bude v letech do Mnichova pokračovat. Do té doby bude bohužel Brno bez leteckého spojení do Mnichova, ale doufáme, že se nám podaří tuto linku opět obnovit,“ dodal Šimek.
Zdroj: https://www.idnes.cz/brno/zpravy/zrusen ... zpravy_bse

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3846
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvekod HighFlyer » 17. 02. 2019, 22:27

procvi píše:Hlavně nechápu proč trvají pořád na tom Mnichově
„Pro kraj to teď zejména znamená vybrat ve veřejné soutěži jinou společnost, která bude v letech do Mnichova pokračovat. Do té doby bude bohužel Brno bez leteckého spojení do Mnichova, ale doufáme, že se nám podaří tuto linku opět obnovit,“ dodal Šimek.
Zdroj: https://www.idnes.cz/brno/zpravy/zrusen ... zpravy_bse

Mozna proto, ze uz je na to schvaleny zavazek verejne sluzby u Evropske komise a schvalovani jine destinace by trvalo X mesicu (a teprve potom by mohlo byt vyberove rizeni = dalsi 2-3 mesice, takze realne nejaka linka zhruba za rok).

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3846
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvekod HighFlyer » 17. 02. 2019, 22:43

Petr31 píše:Už jsem to tady několikrát psal, ale kdyby LKTB bylo takové terno, dávno se o něj významné evropské ajrolinky poprali a bez pobídek

Ty mas nejaka leakage data? Celkovy objem a jednotlive destinace?

Namísto toho odešel i ten Wizzair (když si nevybrečel další dotace).

For the record: Wizz Air v Brne nikdy od nikoho (mesto, kraj) zadne dotace nedostaval. Projdi si registr smluv, zapisy z rad a zastupitelstev a rekni nam, jestli neco najdes. Wizz Air skoncil, kdyz prisel s nehoraznym pozadavkem na financni podporu na dve linky, ktere uz cca 10 let fungovaly (a byl zcela spravne za toto chucpe vykazan). Tvuj vyrok o dotacich pro Wizz Air je jednim z vicero opakovanych tvrzeni ohledne BRQ, ktere se nepotkavaji s realitou.

Prostě kromě pár byznys cesťáků cizinců a pár insiderů odsud z airways nikdo o lítání s Brna s přestupem někde v Německu velký zájem nemá.

Opet nejaka data k tomu? Vis kolik pax je z/do BRQ rocne leakage?

Nakonec i ten EMB 135 /145 nelítal plný...

Ano, letovy rad moc neoslovoval mistni klientelu (tj. nastaveny pro potreby cizincu letajicich pravidelne do BRQ), casto vysoke ceny letenek a opakovane vykyvy ve spolehlivosti. To jsou hlavni faktory, proc linka nebyla vyuzivana vic. Jiny dopravce, jiny letovy rad, lepsi spoluprace s LH, a mohl to byt jiny pribeh.

To nepíšu proto, abych vás nas*al...

A to by me zajimalo, proc je toto vlakno jedno z tech, do nichz prispivas nejcasteji. Byl tady jeden takovy, ktery mel v Brne pritelkyni a ta mu dala kopacky, tak se potom par let venoval psani prispevku o tom, ze z Brna a do Brna by se ze zasady nemelo letat. Jakou mas osobni motivaci ty ke sve plodne literarni cinnosti?

PS:Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale to je tak asi všechno pánové, co s tím můžete dělat.

Anebo muzeme pracovat s daty, ke kterym se nezda, ze bys mel pristup.

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1260
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Status: Offline

Re: Brno - Tuřany

Příspěvekod Petr31 » 17. 02. 2019, 23:01

HighFlyer píše:
Petr31 píše:Už jsem to tady několikrát psal, ale kdyby LKTB bylo takové terno, dávno se o něj významné evropské ajrolinky poprali a bez pobídek

Ty mas nejaka leakage data? Celkovy objem a jednotlive destinace?

Namísto toho odešel i ten Wizzair (když si nevybrečel další dotace).

For the record: Wizz Air v Brne nikdy od nikoho (mesto, kraj) zadne dotace nedostaval. Projdi si registr smluv, zapisy z rad a zastupitelstev a rekni nam, jestli neco najdes. Wizz Air skoncil, kdyz prisel s nehoraznym pozadavkem na financni podporu na dve linky, ktere uz cca 10 let fungovaly (a byl zcela spravne za toto chucpe vykazan). Tvuj vyrok o dotacich pro Wizz Air je jednim z vicero opakovanych tvrzeni ohledne BRQ, ktere se nepotkavaji s realitou.

Prostě kromě pár byznys cesťáků cizinců a pár insiderů odsud z airways nikdo o lítání s Brna s přestupem někde v Německu velký zájem nemá.

Opet nejaka data k tomu? Vis kolik pax je z/do BRQ rocne leakage?

Nakonec i ten EMB 135 /145 nelítal plný...

Ano, letovy rad moc neoslovoval mistni klientelu (tj. nastaveny pro potreby cizincu letajicich pravidelne do BRQ), casto vysoke ceny letenek a opakovane vykyvy ve spolehlivosti. To jsou hlavni faktory, proc linka nebyla vyuzivana vic. Jiny dopravce, jiny letovy rad, lepsi spoluprace s LH, a mohl to byt jiny pribeh.

To nepíšu proto, abych vás nas*al...

A to by me zajimalo, proc je toto vlakno jedno z tech, do nichz prispivas nejcasteji. Byl tady jeden takovy, ktery mel v Brne pritelkyni a ta mu dala kopacky, tak se potom par let venoval psani prispevku o tom, ze z Brna a do Brna by se ze zasady nemelo letat. Jakou mas osobni motivaci ty ke sve plodne literarni cinnosti?

PS:Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale to je tak asi všechno pánové, co s tím můžete dělat.

Anebo muzeme pracovat s daty, ke kterym se nezda, ze bys mel pristup.


....reaguješ jak malé dítě, kterému rozšlápli bábovičky, kdo používá hlavu nejen na to, aby my nepršelo do krku, tomu je to co jsem napsal zcela jasné a nic víc nepotřebuje. Co nějaký nadhled? Proč se ksakru berete tak vážně a za vším hledáte nějaké spiknutí či osobní zájem? Tím, že píšu o možnostech osobní letecké dopravy z Brna reálně? Nemyslíš si, že kdyby náhodou ta linka do MUC byla tak lukrativní, LH by tu linku po BMI dávno převzala sama a posílala větší letadlo? Koneckonců proč by LH z Brna vozila cestující k sobě domů když ví, že většina cestujících z regionu může letět z Vídně, kde operuje LH dcera Austrian? Holt i malé dítě ví, že z hlediska letecké dopravy Tuřany leží na blbém místě. Jedině je snad přestěhovat... :crazy:

PS: Možná bys měl ještě zkusit prosadit do pravidel fóra, že jakýkoliv názor musí být podložený tvrdými daty tebou schválenými, jinak jej nelze tolerovat. HOWGH



Zpět na “Ostatní česká letiště”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti