hafi píše:Cena je odrazem konkurence. A jestliže z Prahy to stojí 3000, z Vídně taky, tak to z Ostravy bude stát 4000, protože když máš na výběr jet půl dne někam nebo letět z místa, tak si asi tu tisícovku připlatíš.
Letový řád je sampozřejmě trochu problém, ale u začínající linky je frekvence 2x týdně celkem běžná. Furt ale můžeš letět třeba jeden směr z/do Prahy. Ušetříš jednu čas za jednu cestu a pobyt na místě si můžeš vybrat takřka libovolně.
Kdyby ty letenky nestály necelý 4000, ale dvakrát tolik, tak ano, je to předražený, ale za rozumnou cenu, která celkem odráží náklady je to dle mě OK.
Jenže vy byste nejradši všichni letenky po koruně. Ty samozřejmě být mohou, ale pak by museli být lidi, kteří jsou za tu letenku ochotni zaplatit 8000. No a takoví (i z důvodu zvoleného letového řádu) v Ostravě nejsou, tudíž nemůžou prodávat dotovaný letenky.
Naprostý souhlas - jediné tři věci co podle mne TS dobře nezvládnul jsou:
1. naplánovat a informovat o lince s ročním až půlročním předstihem, aby mohly jistou kapacitu letadla paušálně vykoupit cestovky na "Eurovíkendy",
2. chybu vidím v nevyjadnaném CodeSharingu s AF - kdyby přílet na CDG garantoval přestup na dálkovou linku AF, přibylo by jistě pár dalších pasažérů jak z Ostravy, tak i z Polska... Ale to by asi AF tlačila načastější frekvence.
3. chybu vidím ve špatně zvolené destinaci - takoví britové z Londýna by si Stodolní určitě oblíbili - němci z Frankfurtu/Mnichova by rádi linku využili ke kontrole své moravské pobočky (ti a jejich moravští manažeři by pak byli právě ti co by klidně platili 8000 kč a víc...). Ale takhle podle mého odhadu do Ostravy necestuje prakticky žádný francouz.
Škoda. Takhle to asi TS brzo stopne a ztratí chuť jít s něčím podobným v ČR mimo PRG.